Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Legender på MagicMovies

 Svara Svara Sida  <123>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2008 vid 23:26
Jag förbannar mig själv för att jag inte lyckas krydda mina inlägg med lite mer Proximus-ironi då och då. Det kommer, när jag blivit tillräckligt varm i kläderna och vågar uppfattas drygare, då utmanas Proximus Tongue
Jag uppskattar dock dennes inlägg nu, såklart! En "frisk" fläkt.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2008 vid 23:58
Jag har känt honom i över 9 år... Jag lovar dig, att vara så dryg som han är är en konstform. Det lika bra att starta med träningen på en gång Hades ^_^

Jag vet inte hur jag har kunnat stått ut med hans eviga naggande alla dessa år. Ouch
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2008 vid 16:45
Hm, Svårt att märka ut vissa personer bara eftersom att jag tycker att alla är värdiga en fin ros, men om jag ska lista en eller två så..
 
Bara lilla jag det var tack vare henne jag upptäckte sidan, sökte runt på olika sjöjungfru sajter och hamnade här och älskade att läsa hennes inlägg på den tråden, så att jag återkom till sidan  (måånga gånger innan jag blev medlem Tongue) och insåg snart att det var en sådan sida som jag letat efter där man kunde diskutera disney hej vilt! underbart! Efter ett tag (1,5 månad tror jaa(!) blev jag medlem:)
 
Art of Minnie står för sina åsikter och lägger sig inte och hon har blivit en väldigt god vän till mig!Big%20smile
 
Och självklart Daniel och alla som hjälper till att göra sidan så ... bäst!Big%20smile
 
 
 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-augusti-2008 vid 10:42
Postad av Hades Hades skrev:

Jag förbannar mig själv för att jag inte lyckas krydda mina inlägg med lite mer Proximus-ironi då och då. Det kommer, när jag blivit tillräckligt varm i kläderna och vågar uppfattas drygare, då utmanas Proximus Tongue
Jag uppskattar dock dennes inlägg nu, såklart! En "frisk" fläkt.


Padawan!

Postad av Daniel Daniel skrev:

Gnäll,gnäll,gnäll


Vem är du, och vad gör du här?Confused
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-augusti-2008 vid 14:20
Det finns många här som jag gillar.

Daniel
Proximus
Art Of Minnie
Emma
101 Dalmatiner

m.fl   
Till toppen
disneygurra View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 16-juli-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 40
inläggsval inläggsval   Citera disneygurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-september-2009 vid 12:57
Mina legender:
disney_girl
101 Dalmatiner
Daniel
 
De har bidragit till att jag har fortsatt läsa här på Magic Movies. Kommer att börja posta lite mer inom kort också!
// Rastenkillen
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-oktober-2009 vid 23:04
Jag tycker nog att det är dags att uppdatera 101Dalmatiners "Topp 5 Legendariska idioter"-lista.
No offence till någon jag tar med här, jag har bara lite problem med att förstå mig på era åsikter..

Topp 5 ökända medlemmar :

1. storhe5 (även kallad Dumhe5. Har fortfarande kvar platsen som idiot nummer 1 här på sidan även om han slutat vara aktiv. R.I.P)

2. Eliaspbo (Storhe5's lillebror?! )

3. MiniWalt_Disney (läs tråden "Datoranimeradeklassiker" så fattar ni...)

4. Tinnsan-girl (inga knäppa åsikter i sig men skriver på ett sötsliskigt riktigt irriterande sätt som påminner mig om min mormor. Minnesvärda citat: "Tack för jag fick göra min åsikt hörd", "blbla...sjunger om det!, random smileysar ])

5. Vet faktiskt inte, någon som kan fylla i någon lämplig?

Ändrad av Sockerpajen - 12-oktober-2009 vid 13:20
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2009 vid 01:13
Jag är inte så förtjust i era "top-idiot-listor". Tycka vad ni vill om dessa personer men att hänga ut dem på detta vis anser jag inte är rätt. Det kommer bara att skapa mera osämja och bråk.

Jag kan hålla med om att det förkommer många idiotiska påståenden och kommentarer lite då och då (som att jämföra mig med Fidel Castro och Sadam Hussein och att jag skulle  förespråkar tyranni och nazism (är inte detta idioti på hög nivå så säg, och detta har skett)), men många av de som gått över linjen har allt som oftast fått tillsägelser men vissa har fått mer dispens än vad de förtjänar, det medger jag.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2009 vid 01:20

Hahaha. Sockerpajen, du är just nu min absoluta favoritmedlem på detta forum! 

(tog bort ett litet mellanstycke här, då det snodde fokus från det viktigare stycket som följer nedan)
 
Jag hoppas inlägg som Sockerpajens inte kastas. Jag tycker de fyller en viktig funktion. Vi måste kunna säga vad vi tycker och diskutera medlemmarna sinsemellan, att skicka PM funkar ju inte. Om någon känner sig orättvist behandlad har denne ett utmärkt läge att skriva i en tråd som denna och försvara sig.


Ändrad av Hades - 12-oktober-2009 vid 01:28
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2009 vid 01:32
Det har inte varit för mycket pajkastning på forumet redan anser du då? ^_^

Visst kan man diskutera hur dumt folk beter sig på forumet, men kalla dem idioter tycker jag är onödigt att kasta ut. Man kan diskutera detta utan att namnge varandra negativt.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2009 vid 01:51

Pajkastning har det väl varit till och från, men uppenbarligen har det inte räckt. Måste ju vara bättre att använda en tråd som denna än att fylla nån stackars tv-serie-tråd (det är ju för jävla tråkigt att behöva skriva såna ord, ser inte bra ut) med dynga.

Det positiva med att namnge folk är ju att man kan få medhåll och på så vis få den nämnda medlemmen att förstå att det kanske är dags att ändra sitt sätt att skriva eller bete sig. Visst är det kanske inte så snällt (jag hyllar dock fortfarande Sockerpajen, skrattade både en och två gånger), men jag tycker ändå det är ganska viktigt.

Ändrad av Hades - 12-oktober-2009 vid 01:58
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2009 vid 02:06
Postad av Hades Hades skrev:

Det positiva med att namnge folk är ju att man kan få medhåll och på så vis få den nämnda medlemmen att förstå att det kanske är dags att ändra sitt sätt att skriva eller bete sig.


Synd bara att just det inte alltid hjälpte så bra med personen som skrev första idiotlistan.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2009 vid 02:18

Ja det var synd.

Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2009 vid 13:21
Har uppdaterat inlägget nu och kallsr listan för "Topp 5 ökända medlemmar" istället, att kalla de för idioter är som Daniel säger kanske lite väl magstarkt.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2009 vid 13:23
Postad av Hades Hades skrev:

Hahaha. Sockerpajen, du är just nu min absoluta favoritmedlem på detta forum! 

(tog bort ett litet mellanstycke här, då det snodde fokus från det viktigare stycket som följer nedan)
 
Jag hoppas inlägg som Sockerpajens inte kastas. Jag tycker de fyller en viktig funktion. Vi måste kunna säga vad vi tycker och diskutera medlemmarna sinsemellan, att skicka PM funkar ju inte. Om någon känner sig orättvist behandlad har denne ett utmärkt läge att skriva i en tråd som denna och försvara sig.
 
Trevligt och höra Hades! Du är en av mina favoritmedlemmar också (vilket går att läsa tidigare i denna tråden).
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-oktober-2009 vid 10:29
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Man tackar! Jag uttnämner härmed:
 

 
Topp 5 legendariska idioter:
 
1. Dumhe5
2. Råttigan 
3. Jake
4. Qvintus
5. Stolt_Svensk


Yes!!  Ja. lyckades! Bara två placeringar kvar Beer

PS:

Rensa din inbox Dalmatiner. Det går inte att skicka love letters till dig =)

...


Ändrad av Jake - 27-oktober-2009 vid 10:35
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-november-2009 vid 00:51
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

 
Trevligt och höra Hades! Du är en av mina favoritmedlemmar också (vilket går att läsa tidigare i denna tråden).
Lögn.
Tack så mycket dock.
Jag ska erkänna att jag inte har jättebra koll på medlemmarna på den här sidan. Det verkar tillkomma så många som skriver ett inlägg och sedan för all framtid försvinner, så det blir lite meckigt att hålla koll. De jag skulle vilja kalla "legender" (baserar sig väl mest på att det är dessa jag diskuterat med och/eller i positiv mening lagt märke till) är väl i så fall just Sockerpajen, 101dalmatiner, Daniel, Proximus, Bara lilla jag, Art_of_Minnie...ja, med flera. Har granaterat glömt namnet på några och är 00.50 efter tre Winnerbäck-konserter för lat för att kolla upp dessa. Finns ju ett gäng med fem mussehuvuden (ooh!) som kan ploppa in och svara på vilken fråga som helst, även dessa kan räkna in sig i skaran.

 

 

Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2009 vid 10:19
Oj, där ser man, var helt säker på att jag nämt dig i mitt inlägg tidigare. Nåväl.. hoppas Winnerbäck var bra.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-maj-2010 vid 21:13
Den här var det inte skrivet i på länge, men den var ju lite småkul. Under den lilla tid jag har vart här så har man ju hunnit skriva lite grann och jag tycker väl att så länge folk skriver vettiga inlägg så är det personer som är väldigt bra. Men vissa av dessa är roligare att prata med än andra t. ex. Svenzon, Emmylee, Adrina, Sockerpajen, Hades, Eilonwy, Anders_M_Olsson och Tinsan-girl. De är väldigt trevliga och det är kul att läsa deras inlägg. Det finns säkert fler som skulle platsa på denna lista för många skriver vettiga inlägg, men det här är de som utmärkt sig mest för mig.

Ändrad av Jeppe - 18-maj-2010 vid 21:17
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-maj-2010 vid 22:25

Tack, Jeppe. Tyvärr har forumet gått ner sig något väldigt det senaste och jag själv skriver nästan inte alls här för tillfället. Detta beror dels på att samtalsämnen mer eller mindre tagit slut nu efter ganska många år, och dels beror det på att sidan mer eller mindre tagits över av div nya dumdryga medlemmar (inte du, Jeppe) som för samtal på idiotnivå. Det är tråkigt men ganska naturligt antar jag. De flesta tidigare medlemmar verkar försvinna mer och mer. Får väl se om det blir mer skrivande när premiären för Tangled närmar sig i vinter.

Till toppen
Leffe91X View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 11-april-2010
Status: Offline
Poäng: 21
inläggsval inläggsval   Citera Leffe91X Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-maj-2010 vid 22:54
Lite synd att få höra att forumet inte är lika aktivt som det var innan. Vore roligt om det varit lite aktivare så man kunde skriva lite oftare här.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-maj-2010 vid 23:58
Det tycks gå i vågor. Ibland är det väldigt lugnt och ibland händer det väldigt mycket här. 
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-maj-2010 vid 10:53
Jag tycker det händer rätt så mycket. Men det måste väl ha betytt att det hände jättemycket tidigare. Jaja, det är i alla fall väldigt trevligt och kul att vara här tack till alla som gör det möjligt vilka det än är.
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2010 vid 18:21
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

Jag tycker nog att det är dags att uppdatera 101Dalmatiners "Topp 5 Legendariska idioter"-lista. No offence till någon jag tar med här, jag har bara lite problem med att förstå mig på era åsikter.. Topp 5 ökända medlemmar : 1. storhe5 (även kallad Dumhe5. Har fortfarande kvar platsen som idiot nummer 1 här på sidan även om han slutat vara aktiv. R.I.P) 2. Eliaspbo (Storhe5's lillebror?! ) 3. MiniWalt_Disney (läs tråden "Datoranimeradeklassiker" så fattar ni...) 4. Tinnsan-girl (inga knäppa åsikter i sig men skriver på ett sötsliskigt riktigt irriterande sätt som påminner mig om min mormor. Minnesvärda citat: "Tack för jag fick göra min åsikt hörd", "blbla...sjunger om det!, random smileysar ]) 5. Vet faktiskt inte, någon som kan fylla i någon lämplig?

Ta genast bort mig från listan, för det första så gillar jag inte att man tar med mig på sina listor på jobbiga medlemmar, för det andra så måste du tänka på att adrina ogillar dom, och för det tredje är jag inte storhe5s lillebror, utan gabriels lillebror, om man listar en lista med jobbiga medlemar där jag är med kan jag ta illa upp.
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2010 vid 18:51
Iallafall, mina favoritmedlemmar är eilonwy ,doris, alexandra, adelle, disney girl, ankisten, blunder, emmaaa och ceala.





Andra medlemmar som jag tycker är bra är anders m ollssonn(som vet mycket) och hoversberg(som vet hur man får tag i originaldubbningar)






Finns det någon här på forumet som gillar mig.

Ändrad av Eliaspbo - 07-juni-2010 vid 20:46
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juni-2010 vid 00:12
Ledsen Eliaspbo, listan gjorde jag för länge sedan så du fortfarande inte hade lärt dig att använda styckeindelning eller att inte ha meningslösa listor utan några argument. Jag skrev dessutom att man inte skulle ta det alltför personligt, förstod mig bara inte på vissa medlemmars åsikter eller sätt att uttrycka sig.

Roligt dock att du hyllar lite medlemmar som inte nämnts i den här tråden tidigare. Det finns många här på forumet som skriver bra inlägg man inte så många så man minns inte deras namn. (T.ex. Eilonwy och Ankisten)


"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juni-2010 vid 16:30
Det är alltid trevligt när man blir nämnd utav andra medlemmar på forum, det får en att känna sig ihågkommen ^^ Men, jag tänker inte göra någon lista på de jag tycker om och inte tycker om. Ur min synvinkel känns det bara elakt, framförallt när de kan se vad man skrivit.
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juni-2010 vid 18:24
Postad av Eilonwy Eilonwy skrev:

Det är alltid trevligt när man blir nämnd utav andra medlemmar på forum, det får en att känna sig ihågkommen ^^ Men, jag tänker inte göra någon lista på de jag tycker om och inte tycker om. Ur min synvinkel känns det bara elakt, framförallt när de kan se vad man skrivit.

Jag tror inte att tråden har med vem man tycker om bäst på forumet... mer vilka det är som har gjort sig mest ihågkommen. Eller det känns som att det inte var meningen i början men saker och ting förändras ju..
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-juni-2010 vid 20:52
Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

Ta genast bort mig från listan, för det första så gillar jag inte att man tar med mig på sina listor på jobbiga medlemmar, för det andra så måste du tänka på att adrina ogillar dom, och för det tredje är jag inte storhe5s lillebror, utan gabriels lillebror, om man listar en lista med jobbiga medlemar där jag är med kan jag ta illa upp.


Visst är det irriterande med listor som inte har något med själva tråden att göra? Inte för att du skulle veta någonting om det förståss.....

För att vare helt ärlig så låg nog inte Sockerpajen överst på listan med medlemmar man trodde skulle posta en sådan "in your face" lista. Lite "vän ros, vass tagg" (eller hur nu än ordspråket lyder) över det.Thumbs Up




Ändrad av Proximus - 09-juni-2010 vid 21:02
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2010 vid 21:43
Hah, vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller en förolämpning men "tummen-upp-smileyn" tyder på att det är något positivt så jag tackar antar jag?

Dessutom så tycker jag listan har lite med tråden att göra, det handlar ju om "Legender på MagicMovies", vilket både kan innebära kända och ökända medlemmar...
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
 Svara Svara Sida  <123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media