Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Aristocats II

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Aristocats II
    Postad: 21-januari-2007 vid 19:27
Vad tror ni den ska handla om ?
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-januari-2007 vid 21:05
Ska det komma en Aristocats 2? Shocked Det känns ju inte direkt som en film man gör en uppföljare på.
Man kan ju hoppas på att det inte handlar om dom tre som vuxna i alla fall. Det kanske handlar om problemen som uppstår när Thomas lever som aristokrat? Eller något ditåt...
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-januari-2007 vid 21:10
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Det kanske handlar om problemen som uppstår när Thomas lever som aristokrat? Eller något ditåt...


Vad är en aristokrat för något?
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-juli-2007 vid 20:59
Det är typ en katt som är lite finare än en vanlig katt
”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-juli-2007 vid 21:08

Men en uppföljare kanske inte kommer funka!

Kanske möjligtvis om de hittar RIKTIGT bra röster som är nästa identiska som de gamla, och att de tecknar katterna riktigt bra! Som i orginalet
”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-juli-2007 vid 22:13
hoppas de svenska rösterna också blir bra
Disney 4ever
Till toppen
Jack View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-september-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Jack Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-september-2007 vid 21:51
Jag hoppas filmen är bra
Till toppen
DisneyLuna View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 19-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 35
inläggsval inläggsval   Citera DisneyLuna Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-december-2007 vid 12:38
Nej, lägg av! Det får inte förstöra Aristocats! Den om någon är ju verkligen avslutande! Jaja, i så fall får den väl handla om som någon skrivit innan, hur Thomas O´Malley vildkattskungen klarar sig i en finare miljö eller kanske om hans och Dutchess ungar? De vore faktiskt intressant...Man får helt enkelt se uppföljaren för va den är=Inte i samma nivå som orginalet!
Länge Leva Disneyklassikerna!Tummar ned för Sveriges utsläpp av Disneydvds!Varför inte släppa ut alla Disneyklassiker på dvd på 1 gång? Fler klassiker på 2-disc! 2-discarna som kommit ut, kom hit!
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-december-2007 vid 13:24
Det kommer ingen Aristocats II. Projektet är nerlagt.
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2009 vid 13:11
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:

Det kommer ingen Aristocats II. Projektet är nerlagt.
 
Nerlagt? Varför det? De hade ju planerat att det skulle komma en uppföljare till Aristocats. Undrar varför de lade ner projektet.
 
Ibland är det så konstigt i filmvärlden. Ena stunden ska de göra en film, men sedan lägger de ner projektet. Mystiskt.Confused
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2009 vid 19:09
Jag håller med dig till 1000 procent tinsan-girl. jag som älskar aristocats, varför kommer ingen aristocats 2.
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-augusti-2009 vid 15:49
Varför blev det nerlagt? Det skulle ha varit kul att se en två till Aristocats
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-augusti-2009 vid 16:07
Alla nedläggningar av uppföljare till Disneyklassiker är goda nyheter. Disney kanske till sist förstått att det är dumt att slösa pengar och energi på att producera dynga (och låta den dynga som finns förpesta tv-kanalerna istället).
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-augusti-2009 vid 16:58
Jo det kan jag hålla med om men jag är bara lite nyfiken om vad den skulle handla om.
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2015 vid 06:28
Postad av 92juar 92juar skrev:

Jo det kan jag hålla med om men jag är bara lite nyfiken om vad den skulle handla om.



Att Edgar,kommer tillbaka, och att Duchess och Tomas o Malley, får fler kattungar.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media