Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

High school musical 2

 Svara Svara Sida  <123>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-oktober-2007 vid 16:22
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Inte för att va ett neggo men slå upp ordet fjortis i en ordbok och ni läser fjortis- se; Highschool Musical-trilogin.


O'rly? o-O
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-oktober-2007 vid 16:54
Hänger inte riktigt med, sara 91? Först sa du att den var jättebra och att du grät till I gotta go my own way, och sen var den bara okej och det enda bra var att Zac Efron sjöng själv? Confused
 
Personligen tycker jag att båda filmerna är oerhört töntiga men på något gulligt vis, vet inte vad det är men det blir bara komiskt av allt istället. Som när Zac Efron speglade sig i vattnet under Bet on it (heter den så?), det var ju överdrivet töntigtLOL Kan man låta bli att skratta åt hela filmen? Inte jag i alla fall, men på så vis är filmerna "bra" underhållning.Tongue
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
sara_91 View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 27-januari-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera sara_91 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-oktober-2007 vid 16:58

Bara lilla jag.. jag tycker om filmen och jag grät till låten men det var ju för texten. personligen tycker jag att inte att Vanessa udgnes sjunger bra.. Ashley tisdale (sharpay) är då bättre

men töntiga tycker jag att dem INTE är.. men alla får ju tycka olika..jaa man kan låta bli och skratta åt filmen.. jag skrattar om det är roligt inte för att den är dålig (vilket jag inte skulle göra) aaa nu tror jag att jag är klar
John Smith till Pocahontas:
Vad som än händer så kommer jag att finnas hos dig för alltid..
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-oktober-2007 vid 18:48
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Kan man låta bli att skratta åt hela filmen? Inte jag i alla fall, men på så vis är filmerna "bra" underhållning.Tongue


Nej man sitter och skrattar hela filmen igenom! LOL Men för att iallafall försöka låta lite bildad så har den här filmen många likheter med populärlitteratur (Förlåt Bara lilla jag men kunde inte undgå liknelsenWink) alltså lätt att tycka om, typ folklig,  med andra ord "bra" underhållningTongue Och beskrivningen gulligt töntig tycker jag passar in bra!


Ändrad av Hannibal - 11-oktober-2007 vid 18:49
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-oktober-2007 vid 22:50
Okej, på så vis sara 91. Jag missförstodWink
 
Hrm..Hannibal har du kanske haft prov på populärlitteratur idag?Tongue Men du har så rätt så, finns en hel del drag ifrån populärlitteraturen (vilket de allra flesta romantiska komedier har).
 
Är det bara jag eller är ettan en stor kopia av Grease, fast sämre?Tongue Nu i tvåan hade dom ju till och med en "School is out"-låt, som liknade Grease 2's första låt, "Back to school" fast tvärtom.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-oktober-2007 vid 10:09
Ehh... Neeej, inte alls Bara lilla jag vart får du sånt ifrån? Wink

Ja hela konceptet High School Musical är ju som en ny tappning av Grease, fast sämre dådå... Dom tänkte väl, "snor vi historien från en av världens mest omtyckta musikal kan det ju aldrig gå fel" Tongue
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
bosanska View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 12-september-2007
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera bosanska Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2007 vid 11:24
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Inte för att va ett neggo men slå upp ordet fjortis i en ordbok och ni läser fjortis- se; Highschool Musical-trilogin.


men snälla, är man fjortis för att man kollar på high school musical? kan vi hjälpa att dom har gjort en film, som hos dej klassas som fjortisfilm? jag tkr iaf den är väldiiigt bra. Och du kan ju själv slå upp ordet fjortis, så ser du vad det verkligen betyder (ta en RIKTIG ordbok) :)
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2007 vid 13:35
Bryr dig inte om 101dalmatiner.
Han ställer bara till problem.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2007 vid 16:14
Det är nog inte bara jag som klassar den som en fjortisfilm, och jag hoppas att jag missuppfattade dig, eller trodde du på alvar att jag var seriös när jag skrev det där om ordboken??? Somliga här måste lära sig vad cynicism är. Jag ställer visst till problem för dina hjärnceller.
Till toppen
bosanska View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 12-september-2007
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera bosanska Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2007 vid 17:00
HAHA, rolig du e. Nej jag tog inte det på allvar, dt me ordboken, dt borde du fattat själv. Och hur kan hsm va en fjortisfilm när den är en familjefilm, utan åldersgräns? Jag kan ge dej ett exempel vad fjortisfilmer innehåller; blonda & dumma tjejer som går runt och putar med läpparna hela tiden, (okej, jag kan hålla med om att sharpay är en typ av fjortis i hsm2, men hela filmen är inte dt) bla bla.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2007 vid 17:16
Intressant svar... För att inte säga intressant beskrivning av vad en fjortisfilm innebär.
Till toppen
bosanska View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 12-september-2007
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera bosanska Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2007 vid 18:57
Ditt svar var också oerhört intressant, och bland dom längsta texterna jag läst.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2007 vid 19:33
Postad av Hannibal Hannibal skrev:


Ja hela konceptet High School Musical är ju som en ny tappning av Grease, fast sämre dådå... Dom tänkte väl, "snor vi historien från en av världens mest omtyckta musikal kan det ju aldrig gå fel" Tongue
En tanke jag tänkt fler än en gång.Wink Ettan är en kopia i princip, vi har en Danny, den coola killen som inte kan erkänna vad han egentligen vill för det skulle ju inte vara "coolt". Sandy, tjejen som är duktig i skolan men lite töntig. Vi har till och med en Rizzo som försöker få all uppmärksamhet (dock är ju då Rizzos karaktär mycket mer utvecklad än Sharpays). Handlingen är ju lite samma också, de träffas under lovet, kommer tillbaka till skolan och ojsan tänka sig, då hade Sandy/Gabriella börjat på Danny/Troys skola! Vilken oväntad vändning.Wink
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2007 vid 21:13
Ja, det hade vi väl aldrig kunnat vänta oss Bara lilla jag?! Tänka sig att senare så inser Danny/Troy att det finns viktigare saker än image! (Därför är det bättre att dejta nån utan image Wink)
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-oktober-2007 vid 13:13
Det finns inte sån som kallas för "fjortisfilm".
Det var inte snällt sagt.
Det är ingenting fel i min hjärna.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-oktober-2007 vid 16:13
Självklart, Hannibal, inser sedan Danny/Troy att det finns viktigare saker än sin image (satsa på Eugene dådå? haha). Och självklart förblir han lika cool i slutet som han var i början, för då i slutet inser ju alla andra att det är coolt att sjunga. Wink
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-oktober-2007 vid 20:38

Vad är igentligen High scool musical för något? Serie? Film? Jag har sett några korta trailers men det verkar ju vara en vanlig pissig amerikanska tonårsfilm. Och den heter musical, sjunger dom genom hela filmen?

Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-oktober-2007 vid 12:04
Nej, men de sjunger ganska ofta (särskilt in 2:an)
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-oktober-2007 vid 13:41
"det verkar ju vara en vanlig pissig amerikanska tonårsfilm."
 
Där slog du huvudet på spiken, min vän.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-oktober-2007 vid 18:55
Det är väll inget fel på den men jag kan inte säga att den är sådär superbra. Jag tycker att det är en film för alla åldrar, inte bara tonåringar och barn. Den kan vara  löjlig ibland men det hör till på något sätt. Men jag gillar dem verkligen! filmerna är så charmiga! men om filmerna hade haft sämre skådisar med så hade den varit betydligt dåligare eftersom skådisarna i filmen är så duktiga och charmiga. 2 an var lika bra som 1an men man får tyvärr inte reda på så mycket i 2an tycker jag(synd) jag brukar inte gilla disneys Orginal movies men High scool musical gillar jag.Thumbs%20Up
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-oktober-2007 vid 18:58
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Inte för att va ett neggo men slå upp ordet fjortis i en ordbok och ni läser fjortis- se; Highschool Musical-trilogin.
 

Det är inte mycket du gillar va?Confused Det är inte ofta man hör dig säga: Den serien är riktigt bra! eller: Jag håller med dig! den är jättebra!Thumbs%20Up Nej, i stället ska det bara suras, undra på att du har många som inte gillar dig. Thumbs%20Down

Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-oktober-2007 vid 19:00
Postad av mimmi pigg mimmi pigg skrev:

Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Inte för att va ett neggo men slå upp ordet fjortis i en ordbok och ni läser fjortis- se; Highschool Musical-trilogin.
 

Det är inte mycket du gillar va?Confused Det är inte ofta man hör dig säga: Den serien är riktigt bra! eller: Jag håller med dig! den är jättebra!Thumbs%20Up Nej, i stället ska det bara suras, undra på att du har många som inte gillar dig. Thumbs%20Down

 
Och då får såklart tycka vad du vill men man kan ju inte precis säga att du låter andra ha det om du säger sånt. Ha?Angry
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-november-2007 vid 11:54
Postad av mimmi pigg mimmi pigg skrev:

Det är väll inget fel på den men jag kan inte säga att den är sådär superbra. Jag tycker att det är en film för alla åldrar, inte bara tonåringar och barn. Den kan vara  löjlig ibland men det hör till på något sätt. Men jag gillar dem verkligen! filmerna är så charmiga! men om filmerna hade haft sämre skådisar med så hade den varit betydligt dåligare eftersom skådisarna i filmen är så duktiga och charmiga. 2 an var lika bra som 1an men man får tyvärr inte reda på så mycket i 2an tycker jag(synd) jag brukar inte gilla disneys Orginal movies men High scool musical gillar jag.Thumbs%20Up
Att det är en film för alla åldrar måste jag nog allt säga emot. Visst är det väl en familjefilm men jag skulle tro att personer i de nedre tonåren uppskattar den mest. Och det är nog inte så många andra som tar den på allvar.
Och att skådespelarna är duktiga håller jag inte heller riktigt med om. De är okej men inte så mycket mer. Tycker dessutom att det kändes som att de tog bort Gabriellas karaktär totalt och ersatte den med Vanessa Hudgens (heter hon så?) personlighet. Om man tittar på Gabriella i ettan och sedan i tvåan så verkar det inte speciellt troligt att hon utvecklats på det sättet. Men det är ju bara min åsikt, andra kanske inte ens lägger märke till det.
Och att det ska komma en trea nu känns lite väl va? De har inte haft någon orginell eller speciellt bra story i någon av de andra två så varför göra en trea? Enbart pengar ju.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-november-2007 vid 17:50
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Postad av mimmi pigg mimmi pigg skrev:

Det är väll inget fel på den men jag kan inte säga att den är sådär superbra. Jag tycker att det är en film för alla åldrar, inte bara tonåringar och barn. Den kan vara  löjlig ibland men det hör till på något sätt. Men jag gillar dem verkligen! filmerna är så charmiga! men om filmerna hade haft sämre skådisar med så hade den varit betydligt dåligare eftersom skådisarna i filmen är så duktiga och charmiga. 2 an var lika bra som 1an men man får tyvärr inte reda på så mycket i 2an tycker jag(synd) jag brukar inte gilla disneys Orginal movies men High scool musical gillar jag.Thumbs%20Up
Att det är en film för alla åldrar måste jag nog allt säga emot. Visst är det väl en familjefilm men jag skulle tro att personer i de nedre tonåren uppskattar den mest. Och det är nog inte så många andra som tar den på allvar.
Och att skådespelarna är duktiga håller jag inte heller riktigt med om. De är okej men inte så mycket mer. Tycker dessutom att det kändes som att de tog bort Gabriellas karaktär totalt och ersatte den med Vanessa Hudgens (heter hon så?) personlighet. Om man tittar på Gabriella i ettan och sedan i tvåan så verkar det inte speciellt troligt att hon utvecklats på det sättet. Men det är ju bara min åsikt, andra kanske inte ens lägger märke till det.
Och att det ska komma en trea nu känns lite väl va? De har inte haft någon orginell eller speciellt bra story i någon av de andra två så varför göra en trea? Enbart pengar ju.
 
Det ser ut som vi har helt olika åsikter om filmen.
Kan du beskriva lite mer när det gäller det där med Gabriella??
 
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Basil View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 03-augusti-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Basil Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-november-2007 vid 19:14
Jag själv tycker inte att High school musical är bra på något vis!
Vanessa Anne Hudgens kan inte sjunga eller mima och hennes karaktär, Gabriella är så himla perfekt, hon är bra på att sjunga, hon är söt, hon är smart och eftersom Troy Bolton tycker om henne så är hon också populär!
Desutom så är handlingen så förutsägbar att när man har sett 5min av filmen så kan man skriva ner resten själv, det enda pluset är Ryan, vet inte varför men jag är smått förälskad i honom!
"Han kan kalla mig Blomma om han vill"
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-november-2007 vid 12:57
Jo, mimmi pigg, jag tycker helt enkelt att de inte har kvar Gabriella sådan som hon var i ettan. Gabriella i ettan och Gabriella i tvåan skulle kunna vara två helt skilda personer. Sen är det klart att Gabriella säkert har utvecklats under den tid vi inte sett, vårterminen alltså. Arbetat bort sin scenskräck och blivit lite mer öppen osv, men det känns inte troligt att hon slutade såsom hon är i tvåan. Enligt mig dådå. Därför tycker jag att det känns som att de har anpassat rollen för Vanessa Hudgens då hon inte är en så bra skådespelare.
 
Håller med dig Basil, det är en extrem förutsägbar film. Och håller med dig angående Gabriella också, hon är perfekt, irriterande perfekt faktiskt. Både hon och Troy är ju små underbarn, hon är smart, söt och kan sjunga (precis som du sa) och han är bra på basket, kan sjunga och är dessutom jättebra på golf. Väldigt realistiskt..
Håller med dig om en till sak ocksåTongue Ryan är verkligen pluset i filmen, han är den enda karaktären som är lite intressant. Wink
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
bosanska View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 12-september-2007
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera bosanska Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-november-2007 vid 19:53
Postad av Basil Basil skrev:

Jag själv tycker inte att High school musical är bra på något vis!
Vanessa Anne Hudgens kan inte sjunga eller mima och hennes karaktär, Gabriella är så himla perfekt, hon är bra på att sjunga, hon är söt, hon är smart och eftersom Troy Bolton tycker om henne så är hon också populär!

Desutom så är handlingen så förutsägbar att när man har sett 5min av filmen så kan man skriva ner resten själv, det enda pluset är Ryan, vet inte varför men jag är smått förälskad i honom!



Vanessa har bra röst & kan sjunga, hon kan både sjunga och mima. Dt va de enda jag skulle säga xp
Till toppen
bosanska View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 12-september-2007
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera bosanska Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-november-2007 vid 19:56
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Jo, mimmi pigg, jag tycker helt enkelt att de inte har kvar Gabriella sådan som hon var i ettan. Gabriella i ettan och Gabriella i tvåan skulle kunna vara två helt skilda personer. Sen är det klart att Gabriella säkert har utvecklats under den tid vi inte sett, vårterminen alltså. Arbetat bort sin scenskräck och blivit lite mer öppen osv, men det känns inte troligt att hon slutade såsom hon är i tvåan. Enligt mig dådå. Därför tycker jag att det känns som att de har anpassat rollen för Vanessa Hudgens då hon inte är en så bra skådespelare.
 

Håller med dig Basil, det är en extrem förutsägbar film. Och håller med dig angående Gabriella också, hon är perfekt, irriterande perfekt faktiskt. Både hon och Troy är ju små underbarn, hon är smart, söt och kan sjunga (precis som du sa) och han är bra på basket, kan sjunga och är dessutom jättebra på golf. Väldigt realistiskt..

Håller med dig om en till sak ocksåTongue Ryan är verkligen pluset i filmen, han är den enda karaktären som är lite intressant. Wink


Jo, jag håller med dej om att gabriella förändras en hel del. Det är konstigt att hon har börjat klä sej på ett visst sätt och börjat beete sej på ett helt annat sätt, än hur hon va innan, om du fattar!? Nu är hon ju helt förändrad, hon till och med ''säger emot'' sharpay. Men men ... Undra hur hon kommer vara i trean. Men själv tkr jag ändå att filmerna är bra :')
Till toppen
Basil View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 03-augusti-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Basil Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2007 vid 16:42
Postad av bosanska bosanska skrev:

Postad av Basil Basil skrev:

Jag själv tycker inte att High school musical är bra på något vis!
Vanessa Anne Hudgens kan inte sjunga eller mima och hennes karaktär, Gabriella är så himla perfekt, hon är bra på att sjunga, hon är söt, hon är smart och eftersom Troy Bolton tycker om henne så är hon också populär!

Desutom så är handlingen så förutsägbar att när man har sett 5min av filmen så kan man skriva ner resten själv, det enda pluset är Ryan, vet inte varför men jag är smått förälskad i honom!



Vanessa har bra röst & kan sjunga, hon kan både sjunga och mima. Dt va de enda jag skulle säga xp
 
 
Det håller inte jag med om, tycker att Vanessa sjunger väldigt pipigt och inte alls behagligt..
"Han kan kalla mig Blomma om han vill"
Till toppen
sara_91 View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 27-januari-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera sara_91 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2007 vid 16:44
Postad av Basil Basil skrev:

Postad av bosanska bosanska skrev:

Postad av Basil Basil skrev:

Jag själv tycker inte att High school musical är bra på något vis!
Vanessa Anne Hudgens kan inte sjunga eller mima och hennes karaktär, Gabriella är så himla perfekt, hon är bra på att sjunga, hon är söt, hon är smart och eftersom Troy Bolton tycker om henne så är hon också populär!

Desutom så är handlingen så förutsägbar att när man har sett 5min av filmen så kan man skriva ner resten själv, det enda pluset är Ryan, vet inte varför men jag är smått förälskad i honom!



Vanessa har bra röst & kan sjunga, hon kan både sjunga och mima. Dt va de enda jag skulle säga xp
 
 
Det håller inte jag med om, tycker att Vanessa sjunger väldigt pipigt och inte alls behagligt..
jag håller med dig! hon sjunger inte alls så bra som alla säger och lyssnar man så hör man att ibland är det inte ens hon som sjunger.
hellre Ashley än Vanessa! ÄLSKAR Zacs röst iaf! alla tre killarna sjunger bra!:D
John Smith till Pocahontas:
Vad som än händer så kommer jag att finnas hos dig för alltid..
Till toppen
 Svara Svara Sida  <123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media