Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Highschoolmusical - rösten till Troy

 Svara Svara
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Redhead View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 02-maj-2006
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Redhead Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Highschoolmusical - rösten till Troy
    Postad: 05-januari-2007 vid 18:23
Varför står det att Troys sångröst är gjord av en annan person än den som talar? Är det sant?
what's so civil about war anyway?
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2007 vid 18:38
Ja, det är antagligen sant. Han som spelade Troy kanske inte ville sjunga på riktigt...
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2007 vid 19:50
Det är sant...
Det är Andrew Seeley som sjunger, för han som spelar Troy, Zac Efron, hade alldeles för mörk röst och man vill ha en tenor.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2007 vid 21:58
Coolt, är det hon som spelar Gabriella som sjunger själv eller är det någon annan?
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
emmlag View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 17-januari-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 33
inläggsval inläggsval   Citera emmlag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-januari-2007 vid 17:23
Den som spelar Gabriella,Vanessa Ann Hudgens,gör sin röst på riktigt
Bye bye blåbärspaj!
Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2007 vid 09:31
Jag kan tillägga att alla andra skådisar förutom Zac Efron (Troy) sjunger själva.
 
Vanessa Anne Hughens har ju för övrigt nyligen släppt ett soloalbum, med riktigt bra resultat.
 
Till toppen
Granitz View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 14-juli-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Granitz Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juli-2007 vid 00:07
Nepp Troy Sjunger själv i filmen!
han blev erbjuden skiva kontrakt i julas men tackade nej!
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juli-2007 vid 10:16

Det hade varit fruktansvärt om dom hade dubbat sången ochså!!!Dead

Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-juli-2007 vid 20:00
Postad av Granitz Granitz skrev:

Nepp Troy Sjunger själv i filmen!
han blev erbjuden skiva kontrakt i julas men tackade nej!
Var har du hittat den informationen? Nu får väl jag anses vara en aning lat, för jag har inte ens letat, men det står i alla fall här på Magic Movies att det INTE är Zac som sjunger (men som du skrev "Troy". Det är klart att det är "Troy" som sjungerWink. Men nu antar jag att du menar Zac när du skriver "Troy".) Har jag fel så säg till.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media