Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

The Nightmare Before Christmas

 Svara Svara Sida  <1 234
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-december-2006 vid 15:32
"This is Halloween" är klockren, hela inlednigssekvensen är så där .. "imba" om man ska använda det nya modeordet, hehe

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Jessica View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent


Medlem sedan: 24-juli-2006
var: Närheten av GBG
Status: Offline
Poäng: 105
inläggsval inläggsval   Citera Jessica Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2006 vid 14:26
Jag är helt överförtjust i När jack försöker beskriva julen för resten av halloween town. Ni vet när de missuppfattar allting...
Och Oobie Boogie är helt underbar! Oogie Boogies sång är en av mina favoritfilmlåtar...
- jag är en bacill
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2006 vid 20:02
När det gäller Burton tycker jag han gjorde Corpse Bride bättre än denne.

Men å andra sidan, det finns ju ingen Zero i C.B... =)
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2006 vid 12:43
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

 Min favoritscen är helt klart hela sekvensen när Jack besöker Christmas Town. Sången gör mig så varm inombords. What's this, what's this....
 
ja just det den låten är ju så härlig Big%20smile kan inte säga så mycket mer om den då jag faktiskt hade  glömt bort den Embarrassedmen tack för att du påminde mig Wink jag får nog ta och försöka att se denna film så snart som möjligt Tongue
Love will be your guide
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-december-2006 vid 18:29
Tim Burton är ett geni. Detaljer, gott folk, detaljer. Det är det som gör det.
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-december-2006 vid 10:07
Jag avgudar den, jag kan se den hur många gånger som helst utan att tröttna. En sucker för romantik som jag är så är jag oerhört förtjust i kärleksrelationen Jack och Sally emellan. Charmigt som bara den.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-december-2006 vid 16:34
Jag såg den senast igår och ska förmodligen se den ikväll också. Min favoritscen är helt klart hela sekvensen när Jack besöker Christmas Town. Sången gör mig så varm inombords. What's this, what's this....
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-december-2006 vid 14:22
Älskar den gör jag inte direkt, men diggar den väldigt mycket gör jag Smile Nu var det ett bra tag sen jag såg den  men minns en av mina favvo scener och det är när man får se de olika dörrarna där de finns olika högtider bakom den scenen är lite cool Cool
Love will be your guide
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-december-2006 vid 23:28
Någon mer som älskar den här underbara filmen?
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 234
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media