Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Toy story 3

 Svara Svara Sida  123>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Anden99 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 05-september-2006
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Anden99 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Toy story 3
    Postad: 09-november-2006 vid 18:07
Hejsan!!
 
Nån som vet när toy story 3 kommer ut den har ju blivit stoppad men har dom börjat arbeta på den än? Nån som vet??
 
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2006 vid 18:37
Toy Story 3 var först prel. satt till 2008 men som det ser ut nu är det inte rikltigt klart. Det är som tur är Pixar Studios och inte Disney's CGI studio: Circle 7 Animation (stängd 21 mars 2006) som kommer att att arbeta med den.
Lär mer om den här: http://www.magicmovies.se/film.asp?id=142
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juli-2007 vid 14:28
Jag hörde att pixar inte skulle göra den!
”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-augusti-2008 vid 19:18
år 2010 kommer toy story 3.har hört att den kommer vara mer ironisk och brutal mer än dom andra filmerna.

AdminEdit: Flyttat ditt inlägg till en redan befintlig tråd om TS3


Ändrad av Daniel - 15-augusti-2008 vid 20:26
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2008 vid 22:38
Jag brukar vara emot uppföljare till animerade filmer, men Toy Story 3 ser jag faktiskt fram emot (kanske för att Toy Story 2, otippat nog, klättrat upp till första platsen på min Pixarlista). Med tanke på att en uppföljare redan gjorts till den första filmen har ändå liiite "originalitet" försvunnit, så en uppföljare till känns välkommet. Övriga Pixarfilmer vill jag inte se några uppföljare till i första taget, eftersom alla känns ganska originella och olika.
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-augusti-2009 vid 15:57
Jag hoppas inte på att toy story 3 blir nedlagd, den måste komma ut.

Ändrad av Daniel - 27-augusti-2009 vid 17:42
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-augusti-2009 vid 17:44
Toy Story 3 kommer inte att läggas ned med största sannolikhet. Så du behöver nog inte oroa dig för det.

Ändrad av Daniel - 27-augusti-2009 vid 17:45
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-augusti-2009 vid 17:51
Den kommer 18 juni 2010 men jag har tålamod
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-augusti-2009 vid 12:20
Hmm , men när jag var i Usa i sommras så gjorde dom reklam för att dom skulle visa Toy story 1 och 2 i 3D på bio, dom och The nightmare before christmas..varför gör disney detta? är det endast för att förbereda oss för toy story 3 i 3D?Wink btw, dom kommer visas i sverige oxå va?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-augusti-2009 vid 12:55
Disney i Sverige har angivit 16 februari 2010 for Toy Story 1 & 2 i 3D för biovisning i Sverige.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-augusti-2009 vid 14:46
Postad av Daniel Daniel skrev:

Disney i Sverige har angivit 16 februari 2010 for Toy Story 1 & 2 i 3D för biovisning i Sverige.

Wow! Hoppas de visas i min stad - jag skulle hemskt gärna se dem båda i full 3D. Skall hålla utkik.

Vad gäller Toy Story 3 så är jag också skapligt nyfiken på hur de kommer berätta historien... Men eftersom Pixar håller i filmen (right?) så tror jag den kommer bli bra. De lyckades ju väldigt väl med TS2, så låt oss hoppas de kan göra detsamma med TS3! Men sedan får det räcka med Toy Story-uppföljare.


Ändrad av Akeruru - 31-augusti-2009 vid 14:46
Save 2D-animation!
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-oktober-2009 vid 15:26
En trailer har kommit ut på filmen

HÄR!


Ser bra ut
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-oktober-2009 vid 15:42
Är det bara jag eller såg Andy annorlunda ut på bilderna där han var i samma ålder som i TS1 och TS2 än vad han faktiskt såg ut i de 2 första filmerna?
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-oktober-2009 vid 15:47
Nee, håller med dig... var nästan det första jag tänkte på,
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-februari-2010 vid 10:54
Disney Pixar's Facebook-sida (förvånansvärt bra sida) har börjat publicera nya karaktärer som kommer att dyka upp i Toy Story 3!

http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs176.snc3/20358_300342694077_35245929077_3285969_370558_n.jpg

"Grab your binoculars and join Ken on a safari! A swinging bachelor who's always on the lookout for fun, Ken sports the perfect outfit for his eco-adventure: light blue shorts and a leopard-print shirt with short sleeves sure to keep him cool in the hot sun. And after his exciting expedition, Ken will be ready to hit the dance floor in style. His accessories include matching scarf, sensible loafers, and a fashion-forward gold belt. Dozens of additional Ken outfits sold separately."

http://i2.photobucket.com/albums/y41/KanuTGL/Peas.jpg

"Peas-in-a-Pod will quickly become a parent’s favorite on-the-go toy. The soft, plush pod secures the happy peas inside with a durable metal zipper, making it perfect for the car or stroller. The Peas-in-a-Pod plush toy also develops fine motor skills by catering to a child’s natural grab instinct. Pulling the three peas out of the pod will provide repeated enjoyment for infants and toddlers, and soon they’ll learn to put them back in! Machine washable. Not for human consumption."

Även en ny teaser-trailer är ute (klicka här) Den "riktiga" trailern släpps imorgon!

Jag tycker det verkar lovande så här långt :)


Ändrad av Akeruru - 11-februari-2010 vid 10:57
Save 2D-animation!
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-februari-2010 vid 21:57
Läääääääääääääääängtar till Toy Story 3!!!!!!!!!  LOL

Få se om det blir en sorts "Den modiga lilla Brödrosten" av det här.




Ändrad av Jake - 22-februari-2010 vid 21:58
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-februari-2010 vid 00:38
http://www.youtube.com/watch?v=TNMpa5yBf5o

Ta-dah! En trailer till.

Jag ser också mycket fram emot att se Toy Story 3 :D
Save 2D-animation!
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-februari-2010 vid 05:17
Postad av Daniel Daniel skrev:

Disney i Sverige har angivit 16 februari 2010 for Toy Story 1 & 2 i 3D för biovisning i Sverige.

Disney har ändrat sig. Toy Story 1 & 2 kommer inte att gå upp på bio i Sverige. Däremot kommer de på både DVD och Blu-ray den 7 april.

Förmodligen är det lite för tidigt för att vänta sig riktiga 3D-utgåvor på Blu-ray. Annars är ju den tekniken i faggorna..
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-februari-2010 vid 14:23

Nu när jag sett trailern ser jag ännu mer fram emot den här filmen, den ser riktigt härlig ut med alla nya leksaker Tongue Diggade Ken så hoppas han gör en bra roll i filmen hehe.

Love will be your guide
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-februari-2010 vid 16:18
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:

Postad av Daniel Daniel skrev:

Disney i Sverige har angivit 16 februari 2010 for Toy Story 1 & 2 i 3D för biovisning i Sverige.

Disney har ändrat sig. Toy Story 1 & 2 kommer inte att gå upp på bio i Sverige. Däremot kommer de på både DVD och Blu-ray den 7 april.

Förmodligen är det lite för tidigt för att vänta sig riktiga 3D-utgåvor på Blu-ray. Annars är ju den tekniken i faggorna..
Vad menar ni med "riktig 3D"? Toy Story filmerna är ju i 3D?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-februari-2010 vid 17:25
Vad han menade med "riktig" 3D är sådan 3D du behöver brillor för att åtnjuta.

 

Nu till det väsentliga, mitt hjärta krossade just min hjärna... KOMMER INTE TS 1 & 2 TILL SVERIGE!!! Det var ju det bästa med trean att få chansen att se de två första på bio!!! WHY!!!! Ibland känner jag starkt förakt mot Disney och deras nonchalanta beteende. Highschool Musical-skit går bra att förorena våra biografer med men klassiska animerade filmer, neeejdå! Tvi!

Alltså, vafan. Sämsta nyheten sedan SVT valde att ge oss fingret och totalförstörde Disneydags.

Ändrad av 101dalmatiner - 24-februari-2010 vid 17:47
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2010 vid 08:46
Det kan väl omöjligt bara vara jag som är upprörd över den här direkta förolämpningen mot alla som i flera månader har sett fram emot de två första Toy Story-filmerna i 3D. Jag är så förbannad att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med min ilska.
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2010 vid 20:09

"Riktig" 3D känns bara löjligt.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2010 vid 21:00
Nu förstår jag inte riktigt vad problemet är.
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2010 vid 21:47
Först filmen ja kolla på med 3D-glajjer var Coraline på Blu-Ray. Första intrycket var sådär. Ibland blev det en väldig höjning av effekten, och ibland motsatsen. När det inte blir 3D och bilden bara kladdar ihop blir det att se "trasigt" ut och stämningsnedsättande.
Ja kollar aldrig på BIO numer, förutom när ja är på 3D-Cinema eller vad det kallas (Gamla Simulator) i Liseberg och tittar på dokumentärer, som lilla Cosmonova typ, fast i 3D och inte megapanorama. Det ja vill komma till är att det är en ganska lång väg innan 3D blir bra på riktigt så man kan sitta hemma och vara nöjd.
Och ja, ja vet att det utvecklas en ny sorts TV-skärm som helt är byggt för 3D-teknik, och att min LCD inte kan ta hand om det helt och hållet. Det är väl bara det som saknas innan man kan glömma BIO helt och hållet. 
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-februari-2010 vid 09:53
"Det är väl bara det som saknas innan man kan glömma BIO helt och hållet."

 

Dårskap, ingenting kommer någonsin att kunna ersätta den genuina känslan man får i en biosalong. Och du fattar väl att du inte kan jämföra 3D på en bluray med 3D på bio? Det är två helt olika universum särskilt som din tv inte ens är anpassad för det. 

Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-februari-2010 vid 14:11

Om du bara tittar lite i vad ja skrev så ser du att ja inte hyllar 3D-tekniken i tv direkt, utan håller fortfarande fast vid att en 3D-film än så länge självfallet är bäst på en biograf som spelar upp 3D-film.

Tekniken hinner alltid ikapp. En biograf är bara ett rum med lite kraftigare ljud och en fetare filmduk. Dessutom tillkommer 75-125 biobesökare utöver dig själv som alltid någon utav dem beter sig illa under sändningen.

Projektor, duk och kraftigt ljud. Alla biografer är likadana, och samma setup kan man ha hemma i vardagsrummet där man även slipper betala ca 100 spänn för att få se en film en gång. Popcornen och drickan är billigare på ICA med.

Bion har alltid varit snäppet före TV. I tidigt 1900-tal titta man på nyheter i bion då inte tv fanns. Det dröjde fram till 1950-talet innan tv börja bli en lyx. 70-talet kom videon. Nu kan man se vilken köpfilm man vill hemma. (utan stor duk och fet Stereo, kanske, om den hunnit uppfunnits). Senare kom större tv-apparater, hemmaduk, hemmabio...

Som du märker så har Evolutionen många milstolpar i bio- och tvhistorien och bion har alltid varit snäppet före. Tills snart, vill ja påstå. Tekniken utvecklas för att sända 3D-film på filmduk med projektor hemma i sitt egna vardagsrum och med vanlig tv, som visserligen kommer kosta 7000kr mer för samma storlek på tv fast med 3D. Det är bara en tidsfråga. Ja vill komma tillbaka till Simulator i Liseberg som var i bruk på sena 90-talet, där man tagit steget ett snäpp längre med hydrauliska sittplatser för att man verkligen skulle veta att man var med i filmen man såg. Detta skapade huvudvärk för de flesta besökarna då man skuffa runt så mycket i sätet (som trots allt hade fyrpunktsbälte) att den lades ner, byggdes om  och blev dokumentärbiograf senare. Sånna stolar kommer det dröja länge innan man har i vardagsrummet.

Bio är inte vad den har varit. Inte för att den har ändrats till det sämre, utan för att tekniken för hemmatittaren har bättrats markant. Var jag född för 40 år sen skulle ja sett på mycket, mycket mer i biograferna än jag gör nu.
 
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-februari-2010 vid 17:34
"som alltid någon utav dem beter sig illa under sändningen."

 Kanske där du bor. Jag har bara råkat ut för det ett fåtal gånger.

 

Och videobandspelarna etablerades först ordentligt på 80-talet, först med såkallade moviebox:ar, man hyrde hela bandspelaren tillsammans med filmen, och det var inte tal om att se "vilken köpfilm" man ville, utbudet (i Sverige åtminstånde) var hur smalt som helst. Det kom igång på allvar först i slutet av 80-talet/början på 90-talet.

Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-februari-2010 vid 19:02
Postad av Jake Jake skrev:

Ja vill komma tillbaka till Simulator i Liseberg som var i bruk på sena 90-talet, där man tagit steget ett snäpp längre med hydrauliska sittplatser för att man verkligen skulle veta att man var med i filmen man såg. Detta skapade huvudvärk för de flesta besökarna då man skuffa runt så mycket i sätet (som trots allt hade fyrpunktsbälte) att den lades ner, byggdes om  och blev dokumentärbiograf senare. Sånna stolar kommer det dröja länge innan man har i vardagsrummet.

"Sånna stolar" för hemmabiobruk finns redan, och det finns minst ett par Disneyfilmer på Blu-ray som stödjer tekniken. Nightmare Before Christmas och Bolt vet jag gör det, och det kan finnas fler. Det kallas för D-Box Motion Code. I Sverige är det Special-Elektronik i Karlstad som säljer prylarna. Fråga mig inte vad det kostar, men det är nog dyyyrt...

Hemmabioversionen har inte riktigt lika aggresiva rörelser som på nöjesfält, så säkerhetsbälte lär inte behövas. Det ska för övrigt även gå att montera rörelseanordningar på vanliga fåtöljer...


Ändrad av Anders M Olsson - 27-februari-2010 vid 19:11
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-februari-2010 vid 19:46
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:

Hemmabioversionen har inte riktigt lika aggresiva rörelser som på nöjesfält, så säkerhetsbälte lär inte behövas.


Säg inte det, Våran stillastående soffa är tillräcklig för att katterna ska trilla av den.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
 Svara Svara Sida  123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media