Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Toy story 3

 Svara Svara Sida  <123>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-februari-2010 vid 12:10
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:

I Sverige är det Special-Elektronik i Karlstad som säljer prylarna. Fråga mig inte vad det kostar, men det är nog dyyyrt...


Det tro ja det. Lös hydralik som

reservdel till SEGA Rally2 SIM'en hitta ja på Ebay en gång för 300 dollar.

En sådan hel anordning kan man vara glad om man hittar för 30-40tusen sek

Postad av 101dalmatiner </P>
<DIV></DIV>
<P> ...och det var inte tal om att se vilken köpfilm man ville, utbudet (i Sverige åtminstånde) var hur smalt som helst. Det kom igång på allvar först i slutet av 80-talet/början på 90-talet.<BR></P>
<P>[/QUOTE 101dalmatiner

 ...och det var inte tal om att se vilken köpfilm man ville, utbudet (i Sverige åtminstånde) var hur smalt som helst. Det kom igång på allvar först i slutet av 80-talet/början på 90-talet.

[/QUOTE skrev:

En köpfilm är en köpfilm. Finns filmen att köpa gör den det, även om utbudet är dåligt så kan man köpa och se det som finns. Än idag finns inte alla filmer att hitta i butik.

En köpfilm är en köpfilm. Finns filmen att köpa gör den det, även om utbudet är dåligt så kan man köpa och se det som finns. Än idag finns inte alla filmer att hitta i butik.

Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-april-2010 vid 19:05
Här är ett filmklipp ur en del av filmen :


Ser väldigt bra ut än så länge Big smile
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-april-2010 vid 20:14
Det ser INTE bra ut! Toy Story är mig så nära hjärta och ju mer jag ser av filmen, desto mer blir jag säkrare på att detta inte kommer att bli bra...Unhappy
Det känns som vi kommer få ett överflöd av för många nya karaktärer som inte fyller nån mening - som klippet ovan till exempel. Är det det bästa dem kan ge oss? Riktigt meningslösa minuter, fanns inget roliga att hämta alls, riktigt torra skämt - och varför ett klipp om Barbie & Ken - det är ju Buzz och Woody vi vill se! Jag är rädd för att filmen kommer försumma Buzz och Woody till de nya karaktärernas fördel.
Gör mig väldigt ledsen att behöva se vad de gör med franchisen. De borde låtit filmerna vara.
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-april-2010 vid 19:43
Okej, nu kommer jag verkligen att bojkotta filmen... alltså, det här går inte....

Ingen Skifs i "Toy Story 3":
http://noje.se.msn.com/nyheter/article.aspx?cp-documentid=153136298
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-april-2010 vid 20:56
Postad av Emmylee Emmylee skrev:

Okej, nu kommer jag verkligen att bojkotta filmen... alltså, det här går inte....

Ingen Skifs i "Toy Story 3":
http://noje.se.msn.com/nyheter/article.aspx?cp-documentid=153136298


Mycket tråkigt, tur att man kan kolla engelska versionen!
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-april-2010 vid 21:05
Jag är faktiskt inte särskilt förvånad. Jag kände det på mig att Skifs inte skulle göra rösten.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2010 vid 00:50
Jo, jag antar att jag också var rädd för att det skulle bli så. Men enligt mig så är det som att inte ha med Tom Hanks. Men men, om man nu ska se den så får det bli den engelska versionen. Mycket synd dock. RIP Woody, säger jag bara.
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juni-2010 vid 16:27
Är det någon som vet varför Skifs inte gör rösten till Woody? På wikipedia står det bara "överenskommelse" ...
Dessutom kunde jag inte vara mer taggad för den här filmen :D Köpte Toy Story 2 på loppis, och nu har filmerna tagit över mitt huvud ... Är det bara jag som undrar hur förhållandet mellan Buzz och Jessie kommer vara, i och med att Buzz stötte på henne i slutet av andra filmen? Jag vet, jag hänger upp mig på småsaker, men jag är riktigt nyfiken :P
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-juni-2010 vid 14:32
Jag säger som Emmylee, det blir till att se den engelska versionen av filmen. Om jag nu bryr mig om att se den alls. Det funkar helt enkelt inte att bara byta ut röstskådespelen som dubbat filmens huvudkaraktär genom hela film-serien. Tycker faktiskt att det är riktigt dålig stil av Björn Skifs att avstå från att medverka i 3:an. Det är att svika sina fans.   
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-augusti-2010 vid 11:11
Fem dagar kvar, och varför känns det som att bara jag är taggad? x)
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar
BANNAD

Medlem sedan: 30-mars-2010
var: K-Holm
Status: Offline
Poäng: 151
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-augusti-2010 vid 16:49
Vet inte. Jag kommer inte se den på bio om jag inte på något akut sätt kommer att se tvåan inom kort.
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-augusti-2010 vid 17:45
Har du inte sett tvåan?
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar
BANNAD

Medlem sedan: 30-mars-2010
var: K-Holm
Status: Offline
Poäng: 151
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-augusti-2010 vid 21:58
Nej. Fråga mig inte varför. Och jag fick just nu veta att Skifs inte gör Woodys röst... jag är förkrossad.
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-augusti-2010 vid 22:43
Liksom alla vi andra ... och jag tycker du ska se tvåan, den är bra :) Det är den som fick mig att se ettan igen, fast det nog borde vara tvärtom ...
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Blunder View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 09-september-2006
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Blunder Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-augusti-2010 vid 23:53
Jag är riktigt hypad! Har väntat på detta i flera månader! Jag har försökt hålla mig borta från att läsa för mycket recensioner och folks åsikter om filmen, men jag har inte undgått att märka att filmen är en av de högst betygsatta animerade filmerna genom tiderna och att alla som sett den är näst intill lyriska, plus att den har runt 9/10 på iMDB om jag inte minns helt fel? Så ja, tror inte jag blir besviken om man dömer på hur bra den har tagits emot.

Blir att se den i 3D på premiären nu på fredag = ) (och på engelska, såklart)
Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar
BANNAD

Medlem sedan: 30-mars-2010
var: K-Holm
Status: Offline
Poäng: 151
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-augusti-2010 vid 23:55
Jag blir lite orolig för mig själv. Trodde det var Skifs jag hörde i teasern som visats till leda på alla 3D Disney-filmer.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-augusti-2010 vid 10:21
En tråd värd att skriva i!
Toy Story och Toy Story 2 är fantastiska, bland Pixars bästa, och att man väntat elva år med att släppa del 3 tycker jag talar till dess fördel. Har man dessutom Monsters inc, Finding Nemo, The Incredibles, Cars, Ratatouille, Wall-E och Up i meritförteckningen mellan del 2 och 3 tycker jag det bådar gott. Kommer se filmen på engelska, det hade jag gjort även om Björn Skifs gjort Woodys röst. Dock minns jag honom som väldigt bra, fast Tom Hanks slår han inte. Jag är ärkepeppad.
Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar
BANNAD

Medlem sedan: 30-mars-2010
var: K-Holm
Status: Offline
Poäng: 151
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-augusti-2010 vid 10:39
Varför är den här tråden mer värd att skriva i än andra? Är det anledningen till att du varit frånvarande i några månader, att alla trådar är skit?
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-augusti-2010 vid 16:44
Postad av Blunder Blunder skrev:

Jag är riktigt hypad! Har väntat på detta i flera månader! Jag har försökt hålla mig borta från att läsa för mycket recensioner och folks åsikter om filmen, men jag har inte undgått att märka att filmen är en av de högst betygsatta animerade filmerna genom tiderna och att alla som sett den är näst intill lyriska, plus att den har runt 9/10 på iMDB om jag inte minns helt fel? Så ja, tror inte jag blir besviken om man dömer på hur bra den har tagits emot.

Blir att se den i 3D på premiären nu på fredag = ) (och på engelska, såklart)

Jag har också hållit mig undan från recensioner, men det är svårt när man har en msn-kompis som laddat ner den och bara tycker den är ett intressant samtalsämne (när jag inte ens sett den ...). Men bra att det är någon mer som är taggad! Clap Dock kan det ju bli så att förväntningarna höjs av responsen den fått och så blir den inte fullt så bra som man trott, men man kan ju alltid hoppas att så inte är fallet. Det vet vi i alla fall på fredag Wink

"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Blunder View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 09-september-2006
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Blunder Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-augusti-2010 vid 20:02
Postad av Eilonwy Eilonwy skrev:

Postad av Blunder Blunder skrev:

Jag är riktigt hypad! Har väntat på detta i flera månader! Jag har försökt hålla mig borta från att läsa för mycket recensioner och folks åsikter om filmen, men jag har inte undgått att märka att filmen är en av de högst betygsatta animerade filmerna genom tiderna och att alla som sett den är näst intill lyriska, plus att den har runt 9/10 på iMDB om jag inte minns helt fel? Så ja, tror inte jag blir besviken om man dömer på hur bra den har tagits emot.

Blir att se den i 3D på premiären nu på fredag = ) (och på engelska, såklart)

Jag har också hållit mig undan från recensioner, men det är svårt när man har en msn-kompis som laddat ner den och bara tycker den är ett intressant samtalsämne (när jag inte ens sett den ...). Men bra att det är någon mer som är taggad! Clap Dock kan det ju bli så att förväntningarna höjs av responsen den fått och så blir den inte fullt så bra som man trott, men man kan ju alltid hoppas att så inte är fallet. Det vet vi i alla fall på fredag Wink



Ja visst är det svårt när ens kompisar sett den och inte kan hålla munnen stängd?! xD Har varit nära att bli spoilad flera gånger, och nästan blivit sugen att ladda ner den själv för att slippa allt detta, men jag skulle inte förlåta mig själv, detta är lätt en film som är värd att se på bio för första gången, så tror inte vi kommer ångra det :)

Och ja, ett problem är ju att ens förväntningar höjs enormt av allas lovord....men jag försöker bortse från det (även om det är svårt) för att bilda en egen uppfattning, så ja...som du säger så vet vi om några dagar :D
Till toppen
BosarX View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2007
Status: Offline
Poäng: 52
inläggsval inläggsval   Citera BosarX Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-augusti-2010 vid 22:43
Ja, det är jobbigt när ens bra mycket mindre intresserade vänner ser nya disney/pixar filmer innan en själv. Det är ju lagom påfrestande att vänta som det är.  Smile
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-augusti-2010 vid 15:28
Jag var i Kalifornien över hela sommaren och kom hem ganska nyligen, Vi såg premiären I Hollywood av Toy story 3, på El Capital ( som ägs av disney)..Eftersom den inte haft premiär i Sverige än så vill jag inte avslöja för mycket, och vill heller inte ge er för stora förhoppningar.. men, jag kan lova er...ni kommer få en underbar filmupplevelse, det är förmodlingen en av de bästa filmer jag sett, någonsin.(ink både disney och allmänt) Tongue MEN FOR GOD SAKE PEOPLE, SE DEN PÅ ENGELSKA!!Big smile
Nu har ni fått en liten hint,Jag väntar spänt av att få höra era åsikter om filmen;)
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-augusti-2010 vid 16:07
Postad av BosarX BosarX skrev:

Ja, det är jobbigt när ens bra mycket mindre intresserade vänner ser nya disney/pixar filmer innan en själv. Det är ju lagom påfrestande att vänta som det är.  Smile

 

Håller med, jag hatar sånt ...

 

"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-augusti-2010 vid 16:09
Postad av Art_of_Minnie Art_of_Minnie skrev:

Jag var i Kalifornien över hela sommaren och kom hem ganska nyligen, Vi såg premiären I Hollywood av Toy story 3, på El Capital ( som ägs av disney)..Eftersom den inte haft premiär i Sverige än så vill jag inte avslöja för mycket, och vill heller inte ge er för stora förhoppningar.. men, jag kan lova er...ni kommer få en underbar filmupplevelse, det är förmodlingen en av de bästa filmer jag sett, någonsin.(ink både disney och allmänt) Tongue MEN FOR GOD SAKE PEOPLE, SE DEN PÅ ENGELSKA!!Big smile
Nu har ni fått en liten hint,Jag väntar spänt av att få höra era åsikter om filmen;)

 

Det här inlägget höjde mina förväntningar ... OuchEmbarrassed Det gjorde mig också glad, (förväntansfull), avundsjuk ... Men ändå. I övermorgon! :D

"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-augusti-2010 vid 19:34
Postad av Cadpig. Cadpig. skrev:

Varför är den här tråden mer värd att skriva i än andra? Är det anledningen till att du varit frånvarande i några månader, att alla trådar är skit?

 

För den här filmen intresserar mig. Det gör Pirates 4 också, men jag har inte så mycket att säga om den än, det kommer nog närmare premiären. Resten av trådarna har blivit ganska tråkiga, ja.

Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar
BANNAD

Medlem sedan: 30-mars-2010
var: K-Holm
Status: Offline
Poäng: 151
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2010 vid 11:26
"Resten av trådarna har blivit ganska tråkiga, ja."

Men det borde ju gå att råda bot på. Börja lira Kingdom Hearts, jag vill analysera storyn med någon, men det är ju aldrig nån i den tråden.

Och nya Puh-filmen osv.

Att Toy Story 3 skulle vara en av de bästa filmerna som någonsin gjorts finner jag EXTREMT svårt att ta på allvar. Jag blir förvånad om den ens är bättre än första filmen. Nu ser jag nog den inte på bio. Det hade jag definitivt gjort om svinen på SF inte hade kastad ny-premiärerna av TS och TS2 i soptunnan. Men när de gjorde det försvann den sista gnistan av entusiasm jag hade. Då ser jag mer fram emot Tron: Legacy när det kommer till Disney. Där lär åtminstonde 3D:n vara motiverad.

Här är för övrigt filmen som är Da Shit och kommer sopa mattan med TS3.
                 

Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2010 vid 17:33
^Fan vad trött man blir. Get a room!
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2010 vid 21:15
Håller med. cadpig, din besatthet av Johnny Depp börjar gå till överdrift.
Rango verkar dessutom rätt värdelös, sätter nog mina pengar på TS3.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2010 vid 21:17
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

Håller med. cadpig, din besatthet av Johnny Depp börjar gå till överdrift.
Rango verkar dessutom rätt värdelös, sätter nog mina pengar på TS3.


Tycker också Rango verkar dålig. Och jag är ingen "hater", det är min genuina åsikt.
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2010 vid 21:53
Postad av Emmylee Emmylee skrev:


Tycker också Rango verkar dålig. Och jag är ingen "hater", det är min genuina åsikt.

 

Det är rätt Emmylee! Man ska stå för sina åsikter! Jag tror inte alls att du är någon hater. Tycker också Rango ser...eh...öh... tråkig ut. Nej, ska nog se Toy Story 3 när den kommer på dvd. Vad synd att Björn Skifs inte ställde upp.Cry Det blir inte samma sak!

Någon som vet varför han inte ställer upp?
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media