Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

SingStar Disney Classics

 Svara Svara Sida  12>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Yugi_Moto View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 11-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Yugi_Moto Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: SingStar Disney Classics
    Postad: 12-oktober-2006 vid 11:02
Jag äger en Playstation 2 och till den konsolen har jag ett spel som heter Singstar. Det är ett sorts kareoke spel och dom som jag känner som har spelat det gillar det väldigt mycketBig%20smile
 
Det finns flera olika Singstar och det är olika låtar på varje SingStar spel men jag fick en underbar ide.
 
Tänk om London Studios skulle tillverka ett SingStar som bara innehöll Disney låtar, skulle ni då inte vilja köpa ett SingStar direkt om ni hade en PS2:a?
 
Jag tror att eftersom Disney så otroligt globalt och det flesta människor jag känner gillar Disney och dess musik, skulle inte det sälja då?
Jag tror att det skulle sälja jättemycket och dessutom skulle London Studios tjäna jättemycket pengar tror jag i alla fall.
 
Ni som har spelat SingStar, skulle ni vilja ha ett SingStar Disney Classics?
 
PS: Om någon vet hur man kan komma i kontakt med speltillverkarna får ni gärna berätta det så kan jag skriva till dom. Jag har redan skrivit en massa mail till olika adresser och jag har tyvärr inte fått något svar men om ni vet skriv gärna.
Till toppen
Jessica View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent


Medlem sedan: 24-juli-2006
var: Närheten av GBG
Status: Offline
Poäng: 105
inläggsval inläggsval   Citera Jessica Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2006 vid 14:28
Jag har också funderat på denna briljanta idé... Bara att hålla tummarna och ligga på speltillverkarna lite kanske... Starta en nam,ninsamling? :p
- jag är en bacill
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2006 vid 14:58
Så länge ni väntar på Disney singstar så får ni väl rycka fram den gamla dansmattan inunder soffan och lira loss på lite Dance Dance Revolution Disney Mix ;)
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2006 vid 15:53
Jag skulle köpa det direkt Smile

Ändrad av Mendez - 28-december-2006 vid 15:54
Till toppen
Hanna_N View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 15-augusti-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 131
inläggsval inläggsval   Citera Hanna_N Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2006 vid 16:49

Jag tycker att det är en superbra idé. Jag har de flesta singstar spelen och jag skulle absolut köpa singstar disney!

Boom baam baby, rafsa fram käket..hungerkungen gungar in
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-januari-2007 vid 19:58

Har faktiskt tänkt den tanken själv förut men man kan ju inte direkt påverka nåt sånt. men det skulle ju va asballt om det kom ett disney-singstar!!!

Till toppen
Elvis View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 25-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 4
inläggsval inläggsval   Citera Elvis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-mars-2007 vid 09:59
Det officiella karaoke-formatet som används som mest heter cd+g, det finns speciella karaokespelare som klarar dessa skivor, INTE de karaokespelarna som det står vcd-karaoke på, det ska vara cd+g.

Phuu! Ville bara förklara lite kort innan...  I alla fall, i detta formatet så finns det faktiskt en del skivor me massa karaoke utav disneylåtar utgivna. Så om ni gillar karaoke samt disney kan ju detta alternativ rekkomenderas. Skivorna kan för övrigt spelas upp i en vanlig cd-spelare, men om man har en riktig karaokespelare så ser man ju även texten man ska sjunga.
The king is dead, long live the king.
Till toppen
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2007 vid 10:02
Lungt att disney singstar hade ägt allt...
Till toppen
mimmi View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2007
Status: Offline
Poäng: 133
inläggsval inläggsval   Citera mimmi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juni-2007 vid 00:00
Visst hade det varit superkul, verkligen och jag hade köpt det direkt! Men det kan omöjligt komma en sådan skiva till singstar, för det är endast låtar ägda av Sony BMG som släpps.

Man kan ju däremot hoppas på att Disney tillverkar ett eget sing-along spel Smile
anything can happen with a little pixie dust
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-mars-2008 vid 20:28
det hadde varit perfecktTongue
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
Aladdin_Abu View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 23-mars-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 12
inläggsval inläggsval   Citera Aladdin_Abu Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-mars-2008 vid 22:47
Jag håller på varje dag att gå omkring och nynna på Disneylåtarna! Att sjunga disneylåtar på singstar skulle vara en av de mest underbaraste saker på jorden om det kom ut!
"ibland klär jag mig som en stadsbo! För att koppla bort palatslivet!"
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-april-2008 vid 16:11
Postad av Mendez Mendez skrev:

Jag skulle köpa det direkt Smile
 
jag med!Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2008 vid 19:16
Postad av Art_of_Minnie Art_of_Minnie skrev:

Postad av Mendez Mendez skrev:

Jag skulle köpa det direkt Smile
 
jag med!Smile


Och jag! Hade varit superkul med Disney SingStar!
Save 2D-animation!
Till toppen
Lamme View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 24-april-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera Lamme Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2008 vid 16:58
Finns det verkligen inget sätt att få just den sortens ''spel'' att komma ut! Ja menar, det finns ju massor med folk som skulle vilja sjunga med i ett Disney singstar! Vi måste göra något åt dettta! :D

Ändrad av Lamme - 22-maj-2008 vid 08:39
Håll 2-D animationen levande!
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2008 vid 19:44
Deet är nog inte så svårt att kontakta det svenska företaget och få fram idèn det är nog processen efter som tar tid... kanske... ingen aning men jag hoppas oxå att det går igenom , fyy vad underbart det hade varit : D
 
 
 
 <3
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Lamme View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 24-april-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera Lamme Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-maj-2008 vid 23:29
Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:

Deet är nog inte så svårt att kontakta det svenska företaget och få fram idèn det är nog processen efter som tar tid... kanske... ingen aning men jag hoppas oxå att det går igenom , fyy vad underbart det hade varit : D
 

 

 

 <3


Så sant! Vi får helt enkelt trycka på och pressa tills vi får våran önskan uppfylld! He he! :D
Håll 2-D animationen levande!
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-maj-2008 vid 20:19
Alla på forumet skickar varsitt mail och låtsas att vi inte har något med varanda att göra xD Då kanske det händer något =P
Save 2D-animation!
Till toppen
Lamme View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 24-april-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera Lamme Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-maj-2008 vid 00:34
Postad av Akeruru Akeruru skrev:

Alla på forumet skickar varsitt mail och låtsas att vi inte har något med varanda att göra xD Då kanske det händer något =P



He he! Ja det låter bra! Men vart ska vi skicka det till?
Håll 2-D animationen levande!
Till toppen
Disney_Pixie View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 22-juli-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Disney_Pixie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2008 vid 16:07
Vi har diskuterat de här omkring med och vi är en hel hög som skulle ha köpt de på en gång Big%20smile
Kan man inte skriva in till de som tillvärkar spelet och ge de som ett förslag Smile
Till toppen
Disney_Pixie View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 22-juli-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Disney_Pixie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2008 vid 16:09
Postad av Akeruru Akeruru skrev:

Alla på forumet skickar varsitt mail och låtsas att vi inte har något med varanda att göra xD Då kanske det händer något =P
 
Oj, missade detta inläg LOL
 
Undrar med vart man ska skriva in isåfall Smile
Kan få med mig en del personer som inte är med här på sidan om de skulle behövas Wink
Till toppen
Heaven View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 10-december-2004
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Heaven Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-augusti-2008 vid 21:28
Singstar Disney är på väg...
Släpps på engelska 5/11 och på svenska 10/12
Samtidigt verkar det som det släppts ett annat likande spel till Playstation och Wii som heter "Disney - Sing It"
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2008 vid 11:47
Postad av Heaven Heaven skrev:

Singstar Disney är på väg...
Släpps på engelska 5/11 och på svenska 10/12
Samtidigt verkar det som det släppts ett annat likande spel till Playstation och Wii som heter "Disney - Sing It"
 
Whaaat? Helt säkert?
 
Yaay! Big%20smile Hurra, äntligen kan man få sjunga med i Disney-sånger! Jag väntar spänt :)
Save 2D-animation!
Till toppen
hellowsunshine View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 18-juli-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 43
inläggsval inläggsval   Citera hellowsunshine Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-oktober-2008 vid 18:49
Postad av Heaven Heaven skrev:

Singstar Disney är på väg...
Släpps på engelska 5/11 och på svenska 10/12
Samtidigt verkar det som det släppts ett annat likande spel till Playstation och Wii som heter "Disney - Sing It"
 
Ska köpa det direkt! Hoppas bara man slipper alla High School Music-låtar, haha. Hate it! Sen finns det ju säkert en massa Hannah Montana-låtar också..
 
Jag ber verkligen till gud att det bara är från de animerade filmerna Heart Åhhh, tänk bara hur sjukt mycket bra musik som Disney producerat och nu får vi snart sjunga det! UNDERBART LOL
Jane: I was saved! I was saved by a flying wild man in a loincloth.
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-oktober-2008 vid 19:31
Är det någon som vet vilka låtar som kommer att vara med på SingStar Disney svenska? Jag har letar men kan inte hitta. Ska köpa den direkt när den kommer ut.
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
DisneyFanatic View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 12-oktober-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera DisneyFanatic Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-oktober-2008 vid 21:23
Postad av Heaven Heaven skrev:

Singstar Disney är på väg...
Släpps på engelska 5/11 och på svenska 10/12
Samtidigt verkar det som det släppts ett annat likande spel till Playstation och Wii som heter "Disney - Sing It"
Åh! underbart! jag älskar singstar och ska definitivt köpa det! kanske ett julklappstips, haha! Tongue 
och hoppas att det är klassiska Disneylåtar och inte Hannah Montana eller High School Musical, det skulle vara mindre kulConfused
Why can't they understand
the way we feel
They just don't trust
what they can't explain
I know we're different but,
deep inside us
We're not that different at all.
Till toppen
DisneyFanatic View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 12-oktober-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera DisneyFanatic Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-oktober-2008 vid 21:27
jag hittade precis det här på internet, hemsidan http://se.playstation.com/games-media/games/detail/item118481/SingStar%C2%AESingalong-with-Disney/ 
 
"Ta hem Disneys magi till din PlayStation 2 och sjung med dina favoritfigurer.

Disneyfilmer har förtrollat generationer av barn i många decennier, och i filmerna finns massor av sånger man minns.

Nu kan du sjunga med figurerna från klassiker som Den lilla sjöjungfrun, Toy Story och Djungelboken, tack vare SingStar Singalong with Disney. Med både gamla klassiker och nya sånger, som Var nöjd med allt som livet ger och Jag är din bäste vän kommer hela familjen att vilja vara med.

Upp till åtta spelare kan vara med, så det är det perfekta partyspelet för alla Disneyfans oavsett ålder."

låter helt underbart!Big%20smileBig%20smile


Ändrad av DisneyFanatic - 19-oktober-2008 vid 21:30
Why can't they understand
the way we feel
They just don't trust
what they can't explain
I know we're different but,
deep inside us
We're not that different at all.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-oktober-2008 vid 21:38
Jaaaaaaa! *dansar runt rummet* Yes, yes, yeeees!
Precis den sortens SingStar som jag vill ha! Kan inte vänta...! Big%20smile 

Ändrad av Akeruru - 19-oktober-2008 vid 21:39
Save 2D-animation!
Till toppen
DisneyFanatic View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 12-oktober-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera DisneyFanatic Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-oktober-2008 vid 21:43
Postad av Akeruru Akeruru skrev:

Jaaaaaaa! *dansar runt rummet* Yes, yes, yeeees!
Precis den sortens SingStar som jag vill ha! Kan inte vänta...! Big%20smile 
 
inte jag heller! blev överlycklig när jag hittade informationen!Big%20smile
Why can't they understand
the way we feel
They just don't trust
what they can't explain
I know we're different but,
deep inside us
We're not that different at all.
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-oktober-2008 vid 22:27
Åh, Fy vad roligtBig%20smile Står på min önskelista nu!
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
DisneyFanatic View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 12-oktober-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera DisneyFanatic Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-oktober-2008 vid 22:50
dessa låtar har blivit bekräftade av Sony att de ska vara med på SingStar Disney, men Sony ska berätta vid ett senare tillfälle vilka de andra låtarna blirWink
 
101 Dalmatians - Cruella de Vil
Aladdin - A Whole New World
Cinderella - Bibbidi-bobbidi-boo
Lady and the Tramp - He's a Tramp
Pinocchio - When You Wish Upon A Star
Tarzan - Son of Man
The Aristocats - Everybody Wants To Be A Cat
The Jungle Book - The Bare Necessities
The Jungle Book - I Wanna Be Like You
Toy Story - You Got A Friend In Me
The Lion King - Can't Wait to be King
The Little Mermaid - Under The Sea
The Little Mermaid - Kiss The Girl


Ändrad av DisneyFanatic - 19-oktober-2008 vid 22:51
Why can't they understand
the way we feel
They just don't trust
what they can't explain
I know we're different but,
deep inside us
We're not that different at all.
Till toppen
 Svara Svara Sida  12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media