Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Disneybilder

 Svara Svara Sida  12>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
cactus View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 18-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera cactus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Disneybilder
    Postad: 18-augusti-2006 vid 17:43
Jag vill ha mera bilder från disney, dom är ju så söta, de borde finnas sn länk till en sida med massa massa bilder från disney!/carro
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-december-2006 vid 18:39
Ja, jag söker också en bra sida med enbart bilder på bilder både Walt själv och filmerna. Wink
Det finns en länk men där är det bara bilder som någon annan ritat.. Inte bilder från filmerna..
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-december-2006 vid 15:18
Jag letade lite Disneybilder på nätet och snubblade över dessa sidorna. Lite mer än bara Disney, men de kanske duger...?
 
 
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-december-2006 vid 17:48
Samma här, lite mer än bara disney... eller nåt

http://www.johnswdwpage.com/




Ändrad av Jake - 09-december-2006 vid 17:51
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-december-2006 vid 12:49
Tackar, det var ju bra sidor.
Till toppen
gustav_disney View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 17-december-2006
Status: Offline
Poäng: 52
inläggsval inläggsval   Citera gustav_disney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2006 vid 16:29
Det är ju bara att söka på Google eller nåt!//Gurra
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2006 vid 11:13
Om man söker på google så kommer det typ alltid "sexiga" bilder tycker jag eller helt konstiga bilder, typ en korv? Confused
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2007 vid 18:15
Ja, det finns ju bra bilder på google också, men det kommer upp så mycket andra bilder också. Det är jobbigt.
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-januari-2007 vid 16:14
Deviantart är väl hyffsat?
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-maj-2007 vid 14:43
Den här sidan gillar jag:
 
Där finns bilder från alla Disney Klassiker, på de ensilda karaktärerna och lite så... Det kanske är lite mycket reklam och så men ändå en bra sida!
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juli-2007 vid 13:53
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2007 vid 13:54
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
mimmi View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2007
Status: Offline
Poäng: 133
inläggsval inläggsval   Citera mimmi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2007 vid 15:58
Postad av mimmi pigg mimmi pigg skrev:

http://members.chello.nl/j.kruyswijk3/cliparts%20minnie.htm
Embarrassed


haha, söta bilder det där. Varför har du tagit bort dina "signatur-bilder"?
anything can happen with a little pixie dust
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2007 vid 20:51
Postad av mimmi mimmi skrev:

Postad av mimmi pigg mimmi pigg skrev:

http://members.chello.nl/j.kruyswijk3/cliparts%20minnie.htm
Embarrassed


haha, söta bilder det där. Varför har du tagit bort dina "signatur-bilder"?
 
Det har jag inte, varge gång jag loggar in så försvinner dom och jag måste sätta in dom på nytt, vet ej varför.CryCryCry
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-januari-2008 vid 18:56
det är jätte fina sidor alli hoppa något mer förslag jag älskar att leta bilder SmileSmile
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2008 vid 20:06
 jag snubblade över det här sidorna det är bara serie
 
 
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
MrsDuck View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 16-november-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 31
inläggsval inläggsval   Citera MrsDuck Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-november-2008 vid 18:44
http://www.disneyarchief.nl/film/index.html
Det är den bästa (och i princip enda) sidan jag hittat, använder alltid den när jag ska ha bilder från Disney Smile Fattas en del filmer men man kan inte få allt...
Till toppen
DisneyFanatic View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 12-oktober-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera DisneyFanatic Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-november-2008 vid 15:42
åh, tack för alla grymma länkar! Big%20smile
Why can't they understand
the way we feel
They just don't trust
what they can't explain
I know we're different but,
deep inside us
We're not that different at all.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-november-2008 vid 17:50
http://magicalscreencaps.com/ Den här sidan är den jag vänder mig till i första hand om jag letar efter bilder från Disney, det finns en hel del filmer att välja mellan, gå bara in under media och sedan caps så kommer det upp lite allt möjligt från Aladdin och Djungelboken till Bilar och Toy Story. Mycket bra sida. Smile
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
MrsDuck View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 16-november-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 31
inläggsval inläggsval   Citera MrsDuck Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-januari-2009 vid 18:44
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

http://magicalscreencaps.com/ Den här sidan är den jag vänder mig till i första hand om jag letar efter bilder från Disney, det finns en hel del filmer att välja mellan, gå bara in under media och sedan caps så kommer det upp lite allt möjligt från Aladdin och Djungelboken till Bilar och Toy Story. Mycket bra sida. Smile
Ooohh, den var ju bra! :-D Man tackar!
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2009 vid 12:55
Postad av MrsDuck MrsDuck skrev:

Ooohh, den var ju bra! :-D Man tackar!
Japp, det mesta finns där och det kommer in fler bilder och filmer lite då och då dessutomWink Det var så lite såSmile
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2009 vid 13:42

jag hittade en jätte bra sida som jag trode jag länkat innnan men alla fall gå in på googel och sök på animated lust och tryck på den första länken det fins massa disney bilder och från andra animerade filmer

Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-november-2009 vid 22:17
Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Jag letade lite Disneybilder på nätet och snubblade över dessa sidorna. Lite mer än bara Disney, men de kanske duger...?
 


 


Nej dom som inte är disney duger absolut inte
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-november-2009 vid 22:23
Kan någon hitta en bild med BARA mowgli, nasse, knatte, fnatte, tjatte, anki, toulouse, berlioz, marie, kaa, louie, bagheera, sherekhan, baloo, leo, quincy, june, annie, dumbo, bambi, snövit, askungen, alice, törnrosa, duchess, ariel, musse pigg, mimmi, kalle anka, kajsa, långben, pluto, nalle puh, tiger, kanin, ior, mike, pongo, rex, woddy, buzz, piff, puff och joakim von anka
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-november-2009 vid 09:35
Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

Kan någon hitta en bild med BARA mowgli, nasse, knatte, fnatte, tjatte, anki, toulouse, berlioz, marie, kaa, louie, bagheera, sherekhan, baloo, leo, quincy, june, annie, dumbo, bambi, snövit, askungen, alice, törnrosa, duchess, ariel, musse pigg, mimmi, kalle anka, kajsa, långben, pluto, nalle puh, tiger, kanin, ior, mike, pongo, rex, woddy, buzz, piff, puff och joakim von anka

Kolla på länkarna som alla andra postat så hittar du säkert några.

Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-december-2009 vid 18:27
Postad av Hannibal Hannibal skrev:

Den här sidan gillar jag:

 

Där finns bilder från alla Disney Klassiker, på de ensilda karaktärerna och lite så... Det kanske är lite mycket reklam och så men ändå en bra sida!

Ja, den sidan var fin.
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-februari-2010 vid 22:10
för någon som är såld på lejonkungen rekomenderar jag den här adressen http://fanart.lionking.org/
viserligen bara fanart men många tecknare är OTROLIGT begåvade
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-februari-2010 vid 10:02
Magicalscreencaps är absolut den bästa sidan för "Disney-bilder" jag sett hittills :D

Och Dreamer, på tal om fanart.lionking.org, kanske du skulle kunna ge FireLemming lite credit för att du använder hennes bild i din avatar, hm? *TLKFAA veteran* :P
Save 2D-animation!
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-februari-2010 vid 11:28
Postad av Akeruru Akeruru skrev:

Magicalscreencaps är absolut den bästa sidan för "Disney-bilder" jag sett hittills :D

Och Dreamer, på tal om fanart.lionking.org, kanske du skulle kunna ge FireLemming lite credit för att du använder hennes bild i din avatar, hm? *TLKFAA veteran* :P

ahhh det kanske jag bordeConfused! ska man skriva det på sin profil eller? är inte så insatt i det här med avatarer men trodde inte att det skulle vara så farligt att låna en bild därifrån (copyrigt och så altså) jag älskar firelemmings bilder och ville bara ha en läcker bild på scar. ska jag byta avatar eller vad tycker du?

ps vad heter du på tlkfaa? kan vara roligt att kolla upp :D


Ändrad av Dreamer - 15-februari-2010 vid 11:29
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-februari-2010 vid 21:11
Folk därifrån brukar vara rätt... känsliga, när det gäller folk som lånar deras bilder så det är nog bäst att ta det säkra före det osäkra om du förstår vad jag menar xP Jag tror inte att FireLemming själv är hyperkänslig mot sådant, men det finns andra som är... Jag skulle tro att det räcker med att du skriver "Avatar av FireLemming" i din signatur eller något :)

Och jag är KanuTGL på TLKFAA :)
Save 2D-animation!
Till toppen
 Svara Svara Sida  12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media