Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Aladdin

 Svara Svara Sida  <1 23456>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-februari-2008 vid 15:03
Postad av PocaSparrow PocaSparrow skrev:


Jag håller med dig, Bara lilla jag, men om man ser henne rent utseendemässigt så tycker jag att hennes midja är väldigt överdrivet smal... T.ex. när Aladdin lägger handen om hennes midja så räcker den ju om nästan hela! Inte för att jag tänker så mycket på sånt, men det bara slog mig som hastigast. Hennes "inre skönhet" är ju stor, som alla andra prinsessors, och det märks att hon inte låter ngn annan (karl) bestämma över henne. Girlpower!
Jag är den första att hålla med dig. Hon är grymt smal, men det finns det å andra sidan fler som är, Meg till exempel. Just henne kanske man reagerar mer på eftersom hon står bredvid Herkules som är ganska så mycket mer vältränad, då får man intrycket av att hon är ännu smalare. Men för att återgå till Jasmin, så ja hon är ju jättesmal men nästan alla Disneys prinsessor är rätt orealistiskt tecknade men väldigt vackra. Har hört flera personer säga att de tycker att Pocahontas är ful? Det förstår jag inte riktigt faktiskt, lika lite som att Snövit skulle vara tjock.Confused
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-april-2008 vid 19:38
Jag gillar verkligen Jasmines kläder. Gillar hennes topp med byxorna till. Även klänningen i slutet är fin. Likaså kläderna i uppföljarna samt serien.Aladdins prins kläder är också fina.

Ändrad av disney_girl - 07-april-2008 vid 19:39
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2008 vid 22:03
Nu är det liite uppdaterat på Aladdin med lite infon om karaktärerna som jag skrivit Embarrassed Ni får gärna ge åsikter kring dessa..
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-april-2008 vid 18:03
Tycker att du har fångat karaktärerna bra Sockerpajen, sultanen stannade kvar i mitt minne nu såhär efter att jag läst vad du skrivit. Han är egentligen en ganska rolig karaktär, som också glöms bort bland alla andra framstående karaktärer som det är smockfullt av i den här filmen.
 
Sultanen är egentligen väldigt naiv och aningens barnslig och jämte honom känns Jasmin väldigt mogen och vuxen. Även om han håller hårt på lagar så går hans hjärta alltid före allting vilket vi ser både i ettan där Jasmin får gifta sig med vem helst hon anser värdig och även senare i trean när han inte dömmer Aladdin till något straff eftersom han bara ville hjälpa sin far. En liten, rolig man med ett stort hjärta. Och humor "Hennes mor var inte alls så kinkig".LOL
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-april-2008 vid 18:23
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

En liten, rolig man med ett stort hjärta. Och humor "Hennes mor var inte alls så kinkig".LOL
 
Påminner mkt om kungen i Askungen 3 : ) alltså citatet ^^
 
Tänker på tavlorna man ser när han ska ge petronella snäckan...:)
 


Ändrad av Emmaaa - 23-april-2008 vid 18:24
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
PocaSparrow View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 30-december-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera PocaSparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-maj-2008 vid 16:15
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Postad av PocaSparrow PocaSparrow skrev:

Jag håller med dig, Bara lilla jag, men om man ser henne rent utseendemässigt så tycker jag att hennes midja är väldigt överdrivet smal... T.ex. när Aladdin lägger handen om hennes midja så räcker den ju om nästan hela! Inte för att jag tänker så mycket på sånt, men det bara slog mig som hastigast. Hennes "inre skönhet" är ju stor, som alla andra prinsessors, och det märks att hon inte låter ngn annan (karl) bestämma över henne. Girlpower!

Jag är den första att hålla med dig. Hon är grymt smal, men det finns det å andra sidan fler som är, Meg till exempel. Just henne kanske man reagerar mer på eftersom hon står bredvid Herkules som är ganska så mycket mer vältränad, då får man intrycket av att hon är ännu smalare. Men för att återgå till Jasmin, så ja hon är ju jättesmal men nästan alla Disneys prinsessor är rätt orealistiskt tecknade men väldigt vackra. Har hört flera personer säga att de tycker att Pocahontas är ful? Det förstår jag inte riktigt faktiskt, lika lite som att Snövit skulle vara tjock.Confused


Pocahontas ful?!! Det kallas hädelse!! Och att Snövit skulle vara tjock? Aldrig i livet!!! Alla prinsessor är barn av sin tid, så att säga, och Snövit motsvarar nog idealet på 30-och 40-talet. Personligen tycker jag att Snövit är den som har mest normal kroppsform, hon ser åtminstone normalviktig ut. Alla 90-talsprinsessor har kroppsidealet som extremt smal, och det kan jag tycka är lite synd, för vem påverkas inte utav det? Alla har den där smala midjan. Dock är de mer normalviktiga än dagens ideal, för nu har vi anorexiasmala modeller som svimmar pga att de inte äter ordentligt!!!   
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-maj-2008 vid 20:40
Precis, kan inte heller se Pocahontas som ful. Däremot ser hon annorlunda ut än de andra, vilket enbart är positivt. Snövit är normalviktig till skillnad från alla de andra, kan faktiskt inte komma på någon mer som ser så pass sund ut.
Joo och är inte det lite hemskt? De tecknade tjejerna som för några år sedan var supersmala ser numera ut som tjejer gör i verkligheten, supersmala. Och så ska man sträva efter att ha en i princip obefintlig midja etc, herregud. Lever vi i en värld med sjuka ideal eller vad?
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juli-2008 vid 13:20
Postad av Hannibal Hannibal skrev:

Okej, då får jag väl göra det jag gillar bäst i att disskuter Disney: Dissa uppföljare! Jag kan ärligt inte för mitt liv se vad du tycker är bra med "Jafars återkomst" disney_girl! Snälla förklara det kan bli intressant att höra vad någon som tycker filmen är bra har att säga. För mig är "Jafars återkomst" som... jaa som ett långt väldigt dåligt serie avsnitt! Men nu ska jag faktiskt vika mig och säga att jag tycker faktiskt den tredje filmen är helt okej! Äntligen en vettig handling i en uppföljare (till råga på allt en uppföljare till en av mina absolutas favoriter)! Oj, det var nog första gången jag sa att en uppföljare inte sög! "Jafars återkomst" däremot ger bara kväljningar...



Jafars Återkomst är bra. Fast trean är bättre. Håller med om att JÅ är som ett långt serie avsnitt.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2009 vid 20:52
Aladdin kommer tillbaka på dvd nästa år. (Tror jag) Kommer ni skaffa nya utgåvan ? Även Jafars Återkomst och Rövarnas Konung släpps igen.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2009 vid 23:11
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Aladdin kommer tillbaka på dvd nästa år. (Tror jag) Kommer ni skaffa nya utgåvan ? Även Jafars Återkomst och Rövarnas Konung släpps igen.

Fick facktiskt pressinfo om dessa idag. Jafars återkomst och Rövarnas konung verkar bara vara nyutgåvor av den senaste utgåvan.
DVD-versionen av Aladdin verkar dock lite konstig. Extramaterialet tycks endast består av SingAlongs av sångerna från filmen: http://www.magicmovies.se/kopguide-dvd.asp?id=394 .
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2009 vid 16:40
Nya DVD utgåvan av Aladdin har inte så fint dvd omslag heller. Tycker doc mycket om 2 disc utgåvan. Med allt extramaterial. Varför kommer uppföljarna ut före första filmen ? Trodde att första filmen skulle släppas först. (Eller samtidigt som uppföljarna)
Till toppen
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2008
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2009 vid 19:13
Jag är SÅ glad att jag köpte Aladdin på Tradera för några månader sen, den här utgåvan verkar ju värdelös... Extramaterialet på 2-discutgåvan är ju oslagbart!
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-november-2009 vid 18:01

Det nya omslaget ser ju värdelöst ut.

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-januari-2010 vid 23:28

Verkar som att det inte är något extramaterial på den nya. Känns som det varit bättre om dom bara släppte den gamla utgåvan igen. Men jag har ju inte Aladdin på DVD så det får bli den nya.

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-januari-2010 vid 10:35
Tycker inte heller att den nya utgåvan verkar vara så mycket att hurra över. Men saknar filmen på dvd så kommer att köpa den ändå. Filmen är ju trots allt det viktigaste.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-februari-2010 vid 19:10
Men aaaaah!! Vad har de gjort med inledningslåten? Där är ju en textrad som inte alls är samma som i originalet. Fy, vad besviken jag blev när jag hörde det... Har inte hunnit se hela filmen än, men hoppas innerligt att det inte är fler sånger som har blivit slaktade. Det är väl inte nån nydubbning av röster och sånt annars..?
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-februari-2010 vid 19:55
Snackar vi den svenska versionen nu? Originalversionen hade en rad ändrad i Arabian Night, redan på den förra dvdn. Det kan ha varit någon ändring i den svenska versionen också (har inte sett Aladdni på svenska, på dvd), det klingar lite bekant.
Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-februari-2010 vid 01:34
Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Men aaaaah!! Vad har de gjort med inledningslåten? Där är ju en textrad som inte alls är samma som i originalet. Fy, vad besviken jag blev när jag hörde det... Har inte hunnit se hela filmen än, men hoppas innerligt att det inte är fler sånger som har blivit slaktade. Det är väl inte nån nydubbning av röster och sånt annars..?
Till den första DVD-utgåvan gjordes mycket riktigt en tilläggsdubb av "Arabiska Natt", där två textrader byttes ut. Dessa textrader har nyöversatts från den censurerade amerikanska originalversionen, där man redan till den första VHS-utgåvan bytte ut ett par textrader till kraftigt nedtonade varianter.

I USA gjorde man alltså en tilläggsdubb, där en annan sångare sjöng in ett par nya textrader till "Arabiska Natt", för att låten skulle bli mindre kontroversiell inför VHS-premiären 1993 (texten "Where they cut off your ear, if they don't like your face" byttes ut mot "Where it's flat and immense, and the heat is intense"). I Sverige har originaltexten dock länge förblivit orörd, men inför den förra DVD-utgåvan 2004 dubbades hela låten "Arabiska Natt" om med ändrad text i två textrader. Låten är innehållsmässigt identisk, förutom att texten "Och där öga för öga och tand för en tand / Var den lag som man var van" byttes ut mot "I ett landskap av sand, bränner hettan ibland / Även för den som är van". I Sverige är det dock gjort betydligt bättre än i USA, då det är samma sångare som sjunger (Per Eggers) och här är också hela låten inspelad på nytt så att det inte blir ett annat ljud i två enskilda textrader (i den amerikanska originalversionen låter det ganska fult, då man uppenbart hör att det är en helt annan sångare som sjunger just de ändrade textraderna och ljudet också får en annan karaktär).

Exakt varför den här tilläggsdubbningen gjorts i Sverige först 2004 har jag inte lyckats få något klart besked om, men gissningsvis rör det sig om krav från USA att de textraderna ska dubbas om i hela världen för att efterspegla den nuvarande amerikanska texten. Jag skulle tro att det är en generell policy utan att någon verkligen kollat upp den svenska texten, då den svenska originaltexten ju redan var kraftigt nedtonad gentemot den amerikanska originaltexten och det inte borde finnas något skäl att klaga på den svenska originaltexten.
Det är i alla fall ingenting som skiljer i den svenska dubbningen av Aladdin förutom "Arabiska Natt", och allting annat har förblivit orört. Åtminstone var det så till 2004 års DVD-utgåva - jag har inte hunnit kolla på nyutgåvan som släpptes i veckan, men jag skulle tro att den är identisk med den förra utgåvan på de här punkterna.
Intressant att notera är dock att Disney Channel vid flera tillfällen har visat Aladdin med den svenska originaldubben utan DVD-förändringarna, och senaste gången var bara ett par månader sedan. De har alltså inte använt den nuvarande dubben utan samma som de svenska bio- och VHS-releaserna.
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-februari-2010 vid 06:53
Postad av hofverberg hofverberg skrev:

Åtminstone var det så till 2004 års DVD-utgåva - jag har inte hunnit kolla på nyutgåvan som släpptes i veckan, men jag skulle tro att den är identisk med den förra utgåvan på de här punkterna.

Nyutgåvan 2010 har samma ändrade sångrad som 2004 års DVD-utgåva.

Men en intressant sak är att den svenska textningen innehåller den gamla "öga för öga"-texten, både på 2004 och 2010 års DVD-utgåvor!


Ändrad av Anders M Olsson - 04-februari-2010 vid 06:54
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-februari-2010 vid 08:07
Ja, det är den svenska versionen jag menar. Jag har inte haft filmen på dvd tidigare, utan bara VHS, så jag har missat att texten ändrades redan 2004.

Håller med om att omdubbningen är bra gjord, det är inget som stör rent ljudmässigt. Jag blev bara så paff när jag väntade på orden "och där öga för öga..." och det kom nåt annat istället. Tack för info!

Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-februari-2010 vid 08:28
Någon som vet vilken version det är på 2004 års VHS-utgåva?
Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-februari-2010 vid 13:50
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:

Åtminstone var det så till 2004 års DVD-utgåva - jag Men en intressant sak är att den svenska textningen innehåller den gamla "öga för öga"-texten, både på 2004 och 2010 års DVD-utgåvor!
Jo, det lade jag också märke till på 2004 års DVD-utgåva. Jag drog då slutsatsen att tilläggsdubben troligen gjordes vid ett sent skede strax innan DVD-mastringen, så att de som gjorde textningen därför inte hade hunnit få besked om den nya texten. Men i så fall är det ju klantigt att inte fixa till det på 2010 års utgåva.

Ändrad av hofverberg - 04-februari-2010 vid 13:51
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-februari-2010 vid 15:45
Ytterligare en observation när det gäller den senaste DVD-utgåvan av Aladdin:

Disney har lagt in fel dubbningscredits till den svenska versionen. Det som visas är röstlistan och produktionsuppgifterna till Aladdin och rövarnas konung!
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-februari-2010 vid 18:15
Är det samma bildkvalite på nya utgåvan som på 2004 års utgåva ? Vilka filmer görs det reklam för innan ?
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 03:37
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:

Ytterligare en observation när det gäller den senaste DVD-utgåvan av Aladdin:

Disney har lagt in fel dubbningscredits till den svenska versionen. Det som visas är röstlistan och produktionsuppgifterna till Aladdin och rövarnas konung!
Men allvarligt talat. Vad sysslar dom med? Känns ju som någon jävla b-skit. Nej, gör om gör rätt.
Till toppen
Alexandra View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 31-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Alexandra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-april-2010 vid 20:45
Precis som många andra gillar jag humorn i filmen, men dålig humor som jag har tycker jag ändå att något av det roligaste i filmen är hur Aladdin andas "hä-schl-hä" när han springer mot Jafar i deras slutfight. Vad är det han måste springa, två meter? xD Det fulaste är att i originaldubbningen är han helt tyst när han springer, så man kan ju undra vem det var som tyckte att det passade i den svenska versionen.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-april-2010 vid 15:03
En snabb fråga på tal om inget. Hade Aladdin, Platinumutgåvan Slipcase från början?
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-februari-2011 vid 19:09
Är det någon skillnad på bonusmaterialet på 2010 utgåva och 2004 utgåva?
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-februari-2011 vid 16:16
En rätt så stor skillnad.

Utgåvan från 2004 är en 2-discutgåva med riktigt intressant och bra bonusmaterial. Två kommentatorspår till filmen (tror jag), dokumentärer och annat riktigt intressant. Det är nog en av de filmerna som har mest intressant bonusmaterial.

Utgåvan från 2010 är en 1-discutgåva. Bonusmaterialet på den är enbart karaokeversioner på sångerna i filmen.

Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2011 vid 09:54
Okej tack! Jag har utgåvan från 2004 och jag har funderat på att köpa den nya utgåven men jag visste inte vad det var gör bonusmatrial på den nya. Tack igen nu nöjer jag med den jag har
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 23456>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media