Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

My friends Tigger and Pooh!!!

 Svara Svara Sida  <1 3456>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2008 vid 09:50
Är det någon mer en jag som har märkt vilken otrolig personlighetsförändring Heffa genomgår från Puhs film om Heffaklumpen till Mina Vänner Tiger och Nalle Puh?

Jag menar, i första filmen är han så glad och lekfull hela tiden fram tills Tiger, Kanin och de andra skrämmer slag på honom och försöker fånga honom. Sedan när allt ordnar upp sig är han sitt gamla glada jag igen. Sedan i Puhs Heffaklump Halloween är han mer nedtonad i början och är sedan mest rädd, skräckslagen och ängslig hela tiden. Jag tror aldrig han blev sig riktigt lik efter de traumatiska upplevlserna i andra filmen. För i Mina Vänner Tiger och Nalle Puh är han mest nedslagen hela tiden och pratar släpigt och skrattar nästan aldrig. Han är orolig när han ska sova över hos Ru, och rädd för trollonter när de är ute och fångar eldflugor.
Kommer Heffa att sluta som en blandning av Nasse och Ior?
Till toppen
Disneyfantast View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 27-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 166
inläggsval inläggsval   Citera Disneyfantast Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2008 vid 13:47
Jo, jag har märkt det. Han är som en helt annan person efter Puh´s film om Heffaklumpen. Det kan ligga lite i allt som han upplever som gör honom så nedstämd för där han bor har han aldrig haft några bekymmer. I puh´s och hans vänner värld så är det anorlunda.
MVH
   //Håkan
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2008 vid 17:06
Det har jag inte tänkt på. Kan det vara som du säger, att hans tillvaro i Heffaklumpskogen har varit helt bekymmersfri hela hans liv och att det sedan ställs på ända när Ru tar med honom ut ur den trygga skuggan under träden? När man ser saken på det viset påminner det nästan lite om Edward Scissorhands...
Till toppen
Disneyfantast View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 27-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 166
inläggsval inläggsval   Citera Disneyfantast Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2008 vid 22:14
Det är möjligt att det är så. Helt säker kan man inte vara. Men man märker hans tveksamhet först när ru lockar ut honom till sin hemtrakt men då beror det på Heffas rädsla för rus vänner. Men sedan lär sig Heffa om en del saker som han inte känt till som trollonter, tesslor bl.a  och då har han varit extra vaksam som Nasse. Vi vet ju inte så mycket om Heffas hemtrakter så möjligheterna att hans tidigare liv varit bekymmerslös kan vara ganska troligt.
MVH
   //Håkan
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2008 vid 08:29
Det enda man vet säkert är just att Heffaklumpskogen är lite tätare och mer mörkgrön än Sjumilaskogen och att Heffaklumpar bor i hobbitliknande kullar.
Iofs så visar ju avsnittet "Heffa sover över" att han behöver en ganska komplicerad rutin för att kunna sova tryggt. Men det kan ju ha uppstått efter alla trauman han upplevde det första halvåret i Sjumilaskogen.
 
Jag önskar att de kunde ha gjort en riktig fortsättning på "Nya Äventyr med Nalle Puh" som utspelar sig mellan "Puhs film om Heffaklumpen" och "Puhs Heffaklump Halloween", dvs de resterande dagarna av sommaren efter det att eftertexten rullat färdigt i första filmen. Jag har också tänkt hur perfekt det skulle vara att använda några av klippen som spelas upp i eftertexten i olika avsnitt. Som när Heffa blir presenterad för Christoffer Robin och när han sitter fast i ett hål i en kulle likt Puh gör i första filmen osv.
Det skulle kunna bli en bra bro som leder till hösten han blir riktigt uppskrämd på sin första Halloween och ge oss Heffa-fans mer av den heffaklump som vi lärde känna och älska i första filmen.
 
Frågan är om det någonsin kommer att komma någon mer handmålad Puh-film/serie efter att de tagit steget in i 3d, jag hoppas verkligen att det inte är någonting permanent utan att vi får se många varianter av Sjumilaskogen de kommande åren.
Till toppen
Disneyfantast View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 27-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 166
inläggsval inläggsval   Citera Disneyfantast Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2008 vid 11:20
Jo, det hade kunnat varit något det. Jag hoppas att de antingen kommer med en ny tecknad Nalle Puh film eller en ny tecknad serie. Jag tycker att de har gått lite för långt nu. Den nya 3d serien är okej och fungerar för de yngre som vill lära sig något men den har inte samma underhållningsvärde som den äldre serien Nya äventyr med Nalle Puh. Den kunde de ha gjort något fortsättning som utspelade sig som du skrev. Det hade varit intressant att se.
MVH
   //Håkan
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2008 vid 14:09

Nej, exakt. Den cyniska, vassa humorn som dialogen i "Nya Äventyr..." till och från glänste med ser man inte skuggan av i den här dadda-serien, som jag tycker om men som ändock är en dadda-serie. Dessutom skulle jag ge min högra arm för att få tillbaka de rätta rösterna igen.

Till toppen
Disneyfantast View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 27-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 166
inläggsval inläggsval   Citera Disneyfantast Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2008 vid 14:19
Jo, precis. Jag har inget emot den här dataanimerade serien heller men den går ändå lite utanför den charm som den äldre serien har plus att jag tycker att de blandat in för mycket nya ointressanta karaktärer.
 
När Heffa dök upp var den en trevlig karaktär att lära känna men jag gillade inte riktigt när de tog in den här lilla flickan, inget emot henne så men varför kunde inte Chrstoher Robin ha haft organisastionen istället för jag tycker att han blivit fråntagen sin roll lite.
 
Rösterna är okej men jag håller med om att jag saknar de äldre en smula.
MVH
   //Håkan
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-november-2008 vid 11:30
Jag gillar Ditte och hennes hund, men Christoffer Robin borde vara med mer. Jag har inte sett ett enda av episoderna där han förekommer än. Och varför har de plockat bort Uggla och Sorken??? De ersattes av Piggsvin, Bäver och Sköldpadda... Varför? Visst, ge oss några nya karaktärer så länge de inte är komplett onödiga men varför radera två av de äldsta som fanns med i första filmen!? Det är inte logiskt för fem öre.
Fast iofs, om det inte är hans lindgren som gör Sorkens röst så kan det kvitta för min del, jag skulle inte stå ut med att höra någon annan svensk röst än hans till Sorken.
Till toppen
Disneyfantast View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 27-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 166
inläggsval inläggsval   Citera Disneyfantast Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-november-2008 vid 12:42
Jag har sett en episode där han är med. Då tappar han bort en groda och Ditte som i det avsnittet lekte trolkarl tror att hon förvandlat Christopher till den grodan. Det är enda som jag sett av de avsnitt som jag har kollat på.
 
Jag har inget emot Ditte och hennes hund jag heller, det är bara det att jag tycker att det hade varit bättre om Christopher Robin haft mer fokus och att Ditte och hennes hund kanske kunde varít extrakaraktärer i visa avsnitt.
 
Jag håller med att det är skamligt att både Uggla och Sorken är borttagna, speciellt Uggla. Jag håller också med att sorken inte skulle vara densamma om han inte hade samma röst som han alltid haft.
 
Att ersätta vissa karaktärer tycker jag inte om. Om man lägger till någon karaktär som dyker upp ibland i vissa avsnitt så går det an men att ta bort karaktärer som man älskar är inte givande alls.
MVH
   //Håkan
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-november-2008 vid 09:36

Har du sett Superdeckarnas Julfilm? Om inte, se till att skaffa den till december, den var bättre än alla seriens avsnitt tillsammans! En enormt positiv överraskning.

Till toppen
Disneyfantast View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 27-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 166
inläggsval inläggsval   Citera Disneyfantast Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-november-2008 vid 11:24
Ska ha det i åtanke
MVH
   //Håkan
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-november-2008 vid 11:38

Ja, för även om några få fragment av seriens stil fortfarande finns med (jag tror Ditte pratar med tittaren ca en gång på hela filmen) så är det ändå mer som en traditionell Puh-film. Mysig handling, fin animation och flera bra sånger! Heffa är också lite mer sig själv även om hans svenska röst (Isidor Beslik-Löfdahl) inte är mycket att hänga i julgranen då han är helt befriad från allt vad inlevelse heter. Men det går att ha överseende med då filmen är så varm och julig som den nu är.

Till toppen
Disneyfantast View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 27-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 166
inläggsval inläggsval   Citera Disneyfantast Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-november-2008 vid 14:14
Låter bra det. Jag har funderat på den filmen men avvaktat men få se om jag tar mig för den iallafall. Det är ju en till film som kommer ut snart. Skattjakten eller vad den hette. Vet du vad jag menar då.
MVH
   //Håkan
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-november-2008 vid 16:19
Javisst, Superdeckarnas Skattjakt. Den kommer i slutet av månaden.
Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-mars-2009 vid 15:24
Nu har det börjat gå trailers om att säsong 2 av Mina vänner Tiger och Nalle Puh börjar visas imorgon på Disney Channel. Det ska bli roligt.
 
Till den andra säsongen har några av rösterna bytts ut jämfört med tidigare - närmare bestämt Heffa, Ru och Ditte. Det är förmodligen positivt att vi får en ny röst för Heffa istället för Isidor Beslik-Löfdahl (med sin allt annat än lysande inlevelse), men de andra två tycker jag är tråkigt.
 
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-mars-2009 vid 16:19
Nej! Linus Hallström får inte bytas ut! Han är den bästa Ru sedan Jimmy Björndal! Det var mycket tråkigt att höra.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juli-2009 vid 06:09
Görs det fortfarande nya episoder av "Mina Vänner Tiger & Puh"? Det är en tillräckligt bra serie för att få fortsätta, åtminstonde så länge att de hinner starta en ny Puh-serie. Hoppas den kommande puh-långfilmen medför en tradionellt tecknad serie. Varför plockar de bara inte upp "Nya Äventyr Med Nalle Puh" och gör nya episoder? Det vore ju en given succé!
Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juli-2009 vid 12:55
Den andra säsongen av Mina vänner Tiger och Nalle Puh har ganska nyligen spelats in klart, men alla avsnitt har inte hunnit visas i vare sig USA eller England än. Den säsongen visas för fullt på Disney Channel och gissningsvis även Playhouse Disney i Sverige, men som vanligt blandar de med repriser av säsong 1 huller om buller. Jag har tyvärr (ännu) inte full koll på hur många avsnitt av säsongen som visats i Sverige, men jag skulle gissa på åtminstone ett dussintal.
 
Därutöver släpptes ju också långfilmen Tiger och Nalle Puh i vänskapens melodi för några veckor sedan på DVD i Sverige, även om det är lite tveksamt om det kan klassas som långfilm med en speltid på 58 minuter...
 
Disney har inte offentligjort något än angående en eventuell tredje säsong av serien, men det har börjat cirkulera rykten om att serien är nedlagd.
 
Jag håller med att det bästa vore att starta om Nya äventyr med Nalle Puh, men tyvärr är det ju oerhört sällsynt att nedlagda serier återuppstår.
 
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2009 vid 10:47
Tack så mycket. Som vanligt kan man lita på att Hoffe kommer med färsk information. Jag hade helt missat att "Tiger och Nalle Puh i vänskapens melodi" överhuvud taget existerade... Kan man jämföra den filmen med "Superdeckarnas Julfilm"? Den är ju lite längre än julfilmen.
Jag känner mig lite rostig på Puh-fronten. Jag har varken skaffat "Superdeckarnas Skattjakt" eller "Spökjakt i Sjumilaskogen" än.
Desutom retar det mig att några av de bästa episoderna av serien följer med som bonusavsnitt på två av dvd:erna till den avskyvärda serien Små Einsteins. Ska jag behöva sjunka så lågt att köpa Små Einsteins för att få dessa avsnitt på dvd?
Varför släpper de inte säsongboxar? Det är iofs en fråga man kan ställa om samtliga bra tv-serier från Disney.
 
Ps. Såg just att en ny dvd med titeln "Naturens Hemlighet" släpps i September. Gissar på att det också blir en "långfilm", eller vad tror ni?


Ändrad av 101dalmatiner - 12-juli-2009 vid 10:51
Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2009 vid 13:55
Tiger och Nalle Puh i vänskapens melodi påminner om Superdeckarnas julfilm i stil och upplägg, men är mer en renodlad musikal. Den innehåller 7 musikalnummer (av kortare eller längre slag) plus ytterligare en låt under sluttexterna. Dubbningsmässigt har filmen samma röster som säsong 2 av TV-serien, vilket alltså innebär att Ditte, Heffa och Ru bytt skådisar gentemot den första säsongen.
 
Jag gissar att Naturens hemlighet måste innebära My Friends Tigger and Pooh - The Nature of Things, som släppts på DVD i bl.a. Australien. I så fall är det ännu en samlingsvolym med avsnitt av TV-serien. Den DVD:n innehåller följande avsnitt:
Pooh Sticks Get Stuck / No Rumbly in Pooh's Tumbly
Darby's Tooth and Nothin' But the Tooth / Snow Problem, Roo
Piglet's Piglet's Echo Echo / Roo's Kite-Tastrophy
 
Jag håller helt med att det är tråkigt att Disney inte släpper rena säsongsboxar av serien. Ljusglimten i tillvaron är att Disney faktiskt har släppt säsongsbox med första säsongen av Hannah Montana; den allra första dubbade TV-serien från Disney som släppts i boxform i Sverige. Förhoppningsvis innebär det att även andra serier kan vara på gång, för före det var det enbart odubbade live action-serier från Disney som släppts som säsongsboxar i Sverige.
 
Dock anser jag att det finns större behov av säsongsboxar av andra serier än just Mina vänner Tiger och Nalle Puh, eftersom alla avsnitten visats till leda på Disney Channel dussintals gånger.
 


Ändrad av hofverberg - 12-juli-2009 vid 13:59
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2009 vid 14:43
Nä, på Disney Channel går ju till största del skräp som Hannah Montana. Jag snackar bra serier som Luftens Hjältar, Darkwing Duck, Timon & Pumbaa och Aladdin etc.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2009 vid 17:33
Såg igår kväll Superdeckarnas Julfilm för tredje gången. Lite väl sent för min smak (den ska ses kvällen innan julafton) men diverse omständigheter tvingade mig att vänta. Lika mys-pys-härlig som vanligt. Renen Vanja är ju bara så cuuute!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2009 vid 12:40

Hmmm, det var en sak som slog mig alldeles nyligen. Nämligen detta; existerar överhuvud taget "Mina vänner Tiger och Nalle Puh Volym 1"? Är Superdeckarnas Julfilm volym 1 fast det inte står på dvd:n? Jag är förvirrad. Eftersom inte Vänskapens Melodi heller har ett nummer men alla övriga hittills är numrerade volym 2-5... Weird! 

Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2009 vid 13:40
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Hmmm, det var en sak som slog mig alldeles nyligen. Nämligen detta; existerar överhuvud taget "Mina vänner Tiger och Nalle Puh Volym 1"? Är Superdeckarnas Julfilm volym 1 fast det inte står på dvd:n? Jag är förvirrad. Eftersom inte Vänskapens Melodi heller har ett nummer men alla övriga hittills är numrerade volym 2-5... Weird!

Ja, det är lite förvillande. Tydligen är numreringen av volymerna något som de införde efter det att den första volymen redan var utgiven. Superdeckarnas julfilm är mycket riktigt volym 1 fast det inte står på omslaget. Varför Vänskapens melodi inte har fått något nummer vet jag inte. Kanske för att DVDn inte innehåller några "vanliga" korta avsnitt av serien, utan endast långfilmen (om man nu kan kalla den för en långfilm)?!

Samma sak gäller för övrigt även Små Einsteins

  1. Små Einsteins: Kalasuppdraget (utan nummer)
  2. Små Einsteins: På äventyr med gänget (utan nummer)
  3. Små Einsteins: Rymdracet (utan nummer)
  4. Små Einsteins: Legenden om den gyllene pyramiden (volym 4)
  5. Små Einsteins: Julönskningen (volym 5)
  6. Små Einsteins: Raket räddar eldfågeln (volym 6)
  7. Små Einsteins: De magiska instrumenten (volym 7)
  8. Små Einsteins: Djurpatrullen (volym 8)
  9. Små Einsteins: Reser till Europa (volym 9)
  10. Små Einsteins: Reser till Afrika (volym 10)
och Musses klubbhus
  1. Musses klubbhus: Musse räddar jultomten (utan nummer)
  2. Musses klubbhus: Musses stora klubbhusjakt (utan nummer)
  3. Musses klubbhus: Musses höstfest (volym 3)
  4. Musses klubbhus: Musses sagobok (volym 4)
  5. Musses klubbhus: Musses stora vattenplask (volym 5)
  6. Musses klubbhus: Musse i Underlandet (volym 6)
  7. Musses klubbhus: Detektiv Mimmi (volym 7)
  8. Musses klubbhus: En överraskning åt Mimmi (volym 8)
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2010 vid 18:32
Ah! Tackar, mycket irriterande dock. En annan koppling man kan dra är ju att både Julfilmen och Vänskapens Melodi är just "filmer" medan övriga numrerade dvd:er enbart har episoder från tv-serien.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-februari-2010 vid 11:04
En sak som gör mig topp tunnor förbannad är ju faktumet att episoden Heffa sover över (en av mina absoluta favoriter i serien) INTE finns med på "Läggdags med Puh"!!! What were they thinking!?! Filmens framsidas motiv är ju tom baserad på det avsnittet! Sjukt...
Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar
BANNAD

Medlem sedan: 30-mars-2010
var: K-Holm
Status: Offline
Poäng: 151
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-augusti-2010 vid 13:00
Ah, sådär. Nu har jag alla avsnitt av Säsong Ett inspelade! Äntligen! Och cirka hälften av alla från Säsong Två, som jag hittills inte sett ett enda från. I höst ska jag äntligen se serien i hela dess prakt. Förutsatt att Playhouse Disney fortsätter vara så flitiga som de varit under augusti månad.

101(dalmatiner) inlägg! I den här tråden, precis som 15-juli-2006!!!
Till toppen
femton View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 18-augusti-2010
Status: Offline
Poäng: 7
inläggsval inläggsval   Citera femton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-augusti-2010 vid 11:28
Vad kul att vi/ni verkligen har fortsatt denna tråd från 2006 fram till idag. Det är väl ändå ett tecken på hur mycket vi gillar att läsa och skriva om dessa ämnen, guld värt! Smile


Ändrad av femton - 15-september-2010 vid 16:49
Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar
BANNAD

Medlem sedan: 30-mars-2010
var: K-Holm
Status: Offline
Poäng: 151
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-augusti-2010 vid 13:45
Jo visst. Men det är ingen ovanlighet på den här sidan.

Det är mycket märkligt... Playhouse Disney började idag att köra Säsong Två från början, för tredje veckan i rad!!! Det vill säga att både förra och förrförra måndagen började säsongen från början. Varför?
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 3456>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media