Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Pirates of the Caribbean - Vid Världens Ände

 Svara Svara Sida  <12345 13>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-mars-2007 vid 12:12
Är det ingen här som tycker att Död Mans Kista är bättre än Svarta Pärlans Förbannelse?
Love Dory
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-april-2007 vid 18:29
Inte bättre, men inte långt ifrån lika bra.
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-april-2007 vid 13:01
Jag har svårt att föreställa mig att nån film alls skulle kunna vara bättre än Svarta Pärlans förbannelse. Tongue
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-april-2007 vid 15:26
Den är ett mästerverk, men personligen kallar jag den inte för den bästa filmen någonsin.
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-april-2007 vid 17:34

Det tycker inte jag heller.

Visste ni förresten att Black Pearl är den film i världen där man har hittat flest misstag, såsom att en kameraman syns i en scen eller liknande!?
 
 
Love Dory
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-april-2007 vid 09:37
228 misstag har den enligt MovieMistakes.com
Love Dory
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-april-2007 vid 09:40
Död mans kista har 161 misstag!
Love Dory
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-april-2007 vid 18:16
Ironiskt att två av de senaste årens bästa filmer har flest misstag. Det gör de bara ännu bättre.
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2007 vid 10:40
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Ironiskt att två av de senaste årens bästa filmer har flest misstag. Det gör de bara ännu bättre.
 
Varför gör det de bättre?
Love Dory
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2007 vid 11:47
Faktumet att de har flest fel och ändå spöar så många andra filmer.
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2007 vid 17:57
Haha, och jag har inte upptäckt ett enda av dem. LOL Trots misstagen är Pirates fortfarande min favoritfilm, den har allt helt enkelt.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2007 vid 18:11
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Faktumet att de har flest fel och ändå spöar så många andra filmer.
 
Jo, det är sant.
Men jag upptäcker aldrig såna där felLOL.
Love Dory
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-april-2007 vid 16:42
Nej inte jag heller, för när filmerna är så här bar behöver man inte upptäcka sånt Wink Läääängtar till premiären... Big%20smile
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-april-2007 vid 17:13
Ärligt talat så har jag heller aldrig upptäckt något av felen och ändå klassar jag mitt öga för detaljer som mer än godkänt.
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-april-2007 vid 19:18

Jaa jag med för jag är en sån som brukar sitta och störa mig mig på massor med små saker, strunt saker Embarrassed

"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-april-2007 vid 21:46
Det är så himla gött att vi får den före USAEvil%20Smile!
Love Dory
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-april-2007 vid 07:58

Rätt så i alla fall. Spelar ingen större roll för mig. Bara jag får se den på premiären så är jag nöjd.

Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-april-2007 vid 21:45
Jaa går man inte på premiären blir det intve samma sak... Måste ju se den innan alla går rund och snackar om den och förstör upplevelsen !!
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2007 vid 15:38
Nu är biljetterna bokade till premiärdagen. Hoppas på en film lika grym som sina föregångare Thumbs%20Up
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2007 vid 17:37
Tack, Hades. Visste inte att de hade uppdaterat sidan så man kan boka så långt fram än. Kirrade precis två platser jag med. Tisdag 22/5 23:59, då jäklar. Shiver me timbers!
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2007 vid 19:26
Neeeej jag ville också gå då! Jag får masa mig ner 17.00 den 23/5 CryCry  *Lovat att sköta mitt skolarbete Dead* åhh så irriterande att det skulle vara en vardag!!!! CryCry kommer inte kunna somna den 22:e... bara ligga och vara avundsjuk!!!
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2007 vid 19:56
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Tack, Hades. Visste inte att de hade uppdaterat sidan så man kan boka så långt fram än. Kirrade precis två platser jag med. Tisdag 22/5 23:59, då jäklar. Shiver me timbers!
 
Jasså, du kör den första visningen där alltså? Inte fel.
Det ska bli riktigt intressant det här. Blev ju tvungen att se trailern när jag var och såg "300". Hade tänkt försöka hoppa trailern, som andra här på sidan också försöker göra, men det blev inte så. Orkade inte riktigt sitta och blunda och hålla för öronen och krångla. Men den verkar ju stabil, hoppas det blir ett värdigt slut på trilogin som hittills piskar Sagan om Ringen riktigt duktigt!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2007 vid 22:44

Komentaren om Sagan om Ringen låtsas jag inte om, trailern har jag inte sett och kommer inte göra det heller. Första visningen, jajamen, bara det bästa är gott nog för en pirat.                                                                                                                                                Hannibal, det var ju tråkigt att du lovat att sköta skolan, jag däremot har inte avgett några sådana löften, om jag så skulle ha ett nationelt prov dagen efter som avgör om jag klarar av gymnasiet eller ej skulle inte hindra mig från att se POTC (eller vilken Depp-film som helst) på smygpremiären. Dock tycker även jag att det är irriterande att den nödvändigtvis måste ha premiär på en vardag, då jag i vanliga fall skyr vardagar som pesten när det kommer till ämnet bio, men i sådana här fall gör jag givetvis undantag. Savvy?



Ändrad av 101dalmatiner - 27-april-2007 vid 22:47
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-april-2007 vid 10:29
Riktigt lång är den: 2h48minBig%20smile!
Love Dory
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-april-2007 vid 11:18
Jo, kommer hemranglandes bortemot fyra på morgonen, 4 och en halv timme innan skoleländet börjar. Men sånt är livet.
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-april-2007 vid 12:16
Jaa är det inte hur idiotiskt som helst att ha premiär en vardag?! Vem faan har bestämt de! Jag har varit förbannad på det ända sen jag såg det! Men det är härligt med skolan Dead speciellt när man måste gå hela dan och bara vänta på att få sluta så man kan gå till biografen! Snacka om att min koncentations förmåga kmmer vara under noll den dan! Funderar på att gå på natten men har ju skaffat biljetter och ska gå med tjejgänget Wink men jag får ju iallafall se den på premiär dagen!
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-maj-2007 vid 16:54
Men hur ofta är det egentligen premiär på en helg??? Aldrig!!!
Love Dory
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-maj-2007 vid 18:59
Premiärer brukar oftast vara på Onsdagar eller Fredagar
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-maj-2007 vid 19:56
Jaa men VARFÖR?! Skulle det inte vara perfekt om det alltid var på fredag/lördag Smile eller någon annan ledig dag? Mitt i veckan känns lite udda placerat!
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-maj-2007 vid 19:42
Lill-lördag, varför inte? Nej, skojar bara. Fredagar är bästa biodagen.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12345 13>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media