Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Pirates of the Caribbean - Vid Världens Ände

 Svara Svara Sida  <1234 13>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Mattis View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 17-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Mattis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-juli-2006 vid 22:10
Undrar lite.. Stämmer det verkligen att 3:an har premiär här i sverige 2 da'r innan den har premiär i USA??

Ändrad av Mattis - 13-mars-2007 vid 10:45
Love Pirates!!!
Till toppen
micke990 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 15-juli-2006
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera micke990 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-juli-2006 vid 23:15

ja de tror ja

Till toppen
thesebbeboy View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 28-juli-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera thesebbeboy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2006 vid 09:30
Jag undrar bara en sak när börjar den visas på biodukarna i sverige?
 
*edit* Jag är ny här så jag visste inte att man kunde kolla det på sida ursäktar för min dumma fråga och besvara den själv

Svensk release:
23 maj 2007



Ändrad av thesebbeboy - 29-juli-2006 vid 09:46
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-juli-2006 vid 14:27
okej  nu har jag ju inte nån koll lasss på denna film nästan, men hålle de på att spela in den nu eller och hur är det med den där keith richards egentligen ska han vara med ?
Love will be your guide
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-juli-2006 vid 16:01

Ja, de spelar in den i denna sekund vi skriver. Den ska vara klar fram till hösten. Det är lite oklart hurvida Richards kommer vara med eller inte, det var ju sagt att han skulle vara med redan i Dead Man's Chest men det var han ju inte. Men de påstår att han kommer dyka upp i At World's End. Jag hoppas åtminstonde att det blir så, Keith är cool.

Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-juli-2006 vid 18:36
Okej så de har fullt upp mer eller mindre med att göra filmen då  Jo det där med Richards har det ju vart snack om att han skulle vart med i 2:an , det sienaste jag hörde var nått om att de var lite oroliga att han skulle kuinna skada sig vid en inspelning... men han verkar ju seg så det blir nog inga problem men nu är han väl typ på turne`, men jag tror han skulle passa bra som pirat faktiskt!
 
nån som vet vad det är för skådisar med då? alltså förutom johnny och gänget nån ny intressant person som ska vara med kanske
Love will be your guide
Till toppen
micke990 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 15-juli-2006
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera micke990 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-augusti-2006 vid 23:58
ja undrar när första trailer kommer till 3:an
Till toppen
Mattis View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 17-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Mattis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2006 vid 16:59
Den första trailern kommer nog dröja ett tag, eftersom det är nästan 10 månader kvar tills den har premiär... Men jag väntar och längtar!
Love Pirates!!!
Till toppen
micke990 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 15-juli-2006
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera micke990 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2006 vid 18:22
men kom inte första trailern till 2:an typ 5 månader innan bio premiären?
Till toppen
Jessica View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent


Medlem sedan: 24-juli-2006
var: Närheten av GBG
Status: Offline
Poäng: 105
inläggsval inläggsval   Citera Jessica Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-augusti-2006 vid 02:59
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Ja, de spelar in den i denna sekund vi skriver. Den ska vara klar fram till hösten. Det är lite oklart hurvida Richards kommer vara med eller inte, det var ju sagt att han skulle vara med redan i Dead Man's Chest men det var han ju inte. Men de påstår att han kommer dyka upp i At World's End. Jag hoppas åtminstonde att det blir så, Keith är cool.




Cool; visst, men han verkar ju enfaldigt dum. Inte för att han inte var med i filmen. Ska man på turné så ska man. Men att sen påverkad trilla från en palm och inte kunna turnera heller... Inte det smartaste sättet att ta semester :p
- jag är en bacill
Till toppen
Pontus_Windu View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 24-oktober-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Pontus_Windu Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-augusti-2006 vid 11:27
Postad av saxkrig saxkrig skrev:

Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Ja, de spelar in den i denna sekund vi skriver. Den ska vara klar fram till hösten. Det är lite oklart hurvida Richards kommer vara med eller inte, det var ju sagt att han skulle vara med redan i Dead Man's Chest men det var han ju inte. Men de påstår att han kommer dyka upp i At World's End. Jag hoppas åtminstonde att det blir så, Keith är cool.




Cool; visst, men han verkar ju enfaldigt dum. Inte för att han inte var med i filmen. Ska man på turné så ska man. Men att sen påverkad trilla från en palm och inte kunna turnera heller... Inte det smartaste sättet att ta semester :p
Enligt en expressens nöjesnyheter på Mix Megapol för några veckor sedan så ska Richards vara med och han höll på att förhandla fram med regisören och olika stuntmän hurvida hans karaktärs entré kan vara att ramla ner ur en palm.
Till toppen
martinho View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 26-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera martinho Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-augusti-2006 vid 07:28
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Nej, AT World's End är det sista de säger i Dead Man's Chest och därför passar det nu bäst, innan man visste något annat regerade Uncharted Waters.

tack för att du avslöjar av filmen
Till toppen
Mattis View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 17-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Mattis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-augusti-2006 vid 15:52
Postad av martinho martinho skrev:

tack för att du avslöjar av filmen
 
"Avslöjar"... Har man inte sett 2:an, borde man ju inte gå in och läsa på en sida som handlar om uppföljaren till den....!?! Då tycker jag man får räkna med att det står grejer om 2:an..!
Love Pirates!!!
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-september-2006 vid 18:03
Och vad avslöjades egentligen? Att den sista repliken innehåller orden "at world's end". Gud så hemskt....
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2007 vid 12:38
Den här tråden har ju också dammat igen fullständigt! Inte för att jag vill veta något om storyn i 3an men jag har råkat snappa upp att Chow Yun Fat ska vara med och det betyder att det inte kan bli annat än coolt.
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-mars-2007 vid 12:19
http://pirates.movies.com
 
Här kan ni se trailern när den kommer!
Love Dory
Till toppen
Obba88 View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 26-november-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 12
inläggsval inläggsval   Citera Obba88 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-mars-2007 vid 08:31
För att klargöra, den sista repliken som sägs i Dead Man's chest är "So tell me, what's become of my ship?"
"Be prepared"
Till toppen
Mattis View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 17-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Mattis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-mars-2007 vid 16:04

ÄNTLIGEN! Trailer om 14 timmar...! Big%20smile Orka vänta..... xD 

Är det inte lite sent för en trailer att komma ut så här pass sent? Trailern till 2:an kom väl tidigare...? Confused
Love Pirates!!!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-mars-2007 vid 16:13
Det är ganska sent. Jag kommer givetvis inte att se trailern, oftast gör en trailer bara mer skada än nytta. Kanske händer att jag ser den efter att jag har sett filmen.
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2007 vid 15:01

Såg trailern nu i morse kl. 6Smile!

Den var riktigt braClap.
Den här filmen kan mycket väl bli bättre än sina båda föregångare!
Love Dory
Till toppen
Dunderklumpen View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 119
inläggsval inläggsval   Citera Dunderklumpen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2007 vid 17:19
Ja jäklar, detta kommer bli bra..! Tror nästan den kommer kunna toppa Turtles, 300 och Spiderman 3. Bara man ser till att hålla Depps småfjantiga oneliners till ett minimum.
Till toppen
Mattis View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 17-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Mattis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2007 vid 17:20
Mycket bra trailer! Clap Håller med potterman om att den mycket väl kan bli bättre än både 1:an och 2:an. Ser riktigt lovande ut! Thumbs%20Up
Love Pirates!!!
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2007 vid 19:11
Jag kunde inte heller hålla mig, utan såg trailern idag. Tycker det ser riktigt lovande ut och det skulle kunna vara så att denna åtminstone är bättre än tvåan. Ettan tror jag blir svårslagen i största allmänhet.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2007 vid 20:15
Det ser ut som att de seglar upp och ner under ytanConfused.
Coolt i så fallBig%20smile!
Love Dory
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2007 vid 20:17
!O.B.S.! Förra inlägget innehåller SPOILERS!!!
 
ps. jag skrev detSleepy
Love Dory
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2007 vid 22:16
Haha, kan inte bestämma om jag ska se den eller inte (trailern). Kanske ska försöka hålla mej så länge som möjligt. Ska bli grymt att se filmen sen i alla fall, längtar rejält :P
Till toppen
Tolala View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 17-juni-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 16
inläggsval inläggsval   Citera Tolala Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2007 vid 23:19
Men oj, nu blir det värsta dilemmat här! Blir jättesugen på att se trailern när den verkar få så bra kritik av er andra här. Är så himla nyfiken...men sen är det ju det här med uppbyggda förväntningar.
 
Äh, va fasiken....kommer nog inte kunna undvika den ändå innan själva filmen kommer till biograferna. Tongue
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-mars-2007 vid 07:33
"Bara man ser till att hålla Depps småfjantiga oneliners till ett minimum."
 
Nämn en småfjantig oneliner som kommit från Captain Jack's mun!
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-mars-2007 vid 16:29
Nu har hemsidan öppnat på riktigtSmile.
Gå in på http://www.pirates.movies.com så får ni se själva.
När ni är klara där så börjar en till nedräkning!
Love Dory
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-mars-2007 vid 11:52
Utan att ha sett trailern uttalar jag mig ändå: Bättre än The Curse of the Black Pearl, knappast troligt. Bättre än Dead Man's Chest (som jag älskar) mycket möjligt.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1234 13>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media