Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Pirates of the Caribbean - Vid Världens Ände

 Svara Svara Sida  <1 34567 13>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-maj-2007 vid 20:39
Ettan, tätt följd av trean, tätt följd av tvåan.
 
Svarta Pärlans Förbannelse - 9/10
 
Död Mans Kista - 8/10
 
Vid Världens Ände - 9/10
 
Vad kan jag säga? Jag är helt förälskad i de här filmerna.
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-maj-2007 vid 20:44
Jag kan förstå det!
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2007 vid 07:46
Jag är besviken på Magicmovies. Varför är inte sidan ett enda stort pirates-spektakel? Förra året var ju hela startsidan prydd med Död Mans Kista-bilder, men nu... Ingenting!
Till toppen
Mattis View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 17-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Mattis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2007 vid 15:15

Jag har också lagt märke till det! Det fanns faktiskt inte ens någon info utlagd om filmen.... Det står fortfarande "Denna film spelas in samtidigt som Pirates of the Caribbean 2."....  

Även fast man på alla andra filmsidor kunde hitta info, så fanns det inte någon alls här..!


Ändrad av Mattis - 25-maj-2007 vid 15:16
Love Pirates!!!
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2007 vid 15:28
Såg filmen på premiären i onsdags. En väldigt bra film, men hade dock en tendens att bli lite seg. Lite för mycket "ha ha jag lurade dig, jag har bytt sida" för min smak.
 
Bloom var i sitt esse och spelade jättebra.
Elisabeth (som roll) har jag tröttnat på sedan andra filmen så där var det inget speciellt.
Barbossa var lagom humoristisk och pirataktig. 
Stellan Skarsgård var lika bra som han brukar, alltid kul att se svenska favoriter i stora filmer.
Keith Richards var klockren, även om man suckade lite när han satte sig och spelade. 
Norrington var lagom inblandad och hans sista scen var ett bra slut.
En hel hög andra bra skådespelare och roller men sist men inte minst allas våran favorit Jack Sparrow - Johnny Depp. Helt enkelt perfekt, I rest my case.
 
Lite förutsäglesebart slut men bra ändå, fast jag tycker sista scenen var viktig för att man inte skulle sitta som ett litet frågetecken angående Will och Elisabeth.
 
En mäktig känsla när man fick se alla piraterna efter sista striden. The Pirate world at peace.
 
Att filmen skapade lite av en cirkel var bara bra enligt mig. Ett bra sätt att avsluta en sådan triologi.
 
Att hunden klarade sig undan kannibalerna och var med i denna film var väl en evinnerlig tur (även om detta skedde i tvåan). Stackars hunden som fick springa för sitt liv i tvåan säger jag bara.
 
Eftersom alla andra hyllar Depp till skyarna (vilket han är värd) vill jag ännu en gång nämna Orlando Bloom som imponerade i denna film, speciellt i slutet.
 
En väldigt bra film även om jag väntat mig den en aning annorlunda.
 
Yoho yoho a pirates life for me...  
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2007 vid 17:29
Jag ska bara nämna hur fantastisk den var, och ett perfekt slut på trilogin!
 
Håller med 101dalmatiner om ordningen på filmena, men det kanske alltid är så att tvåan i en trilogi tenderar att inte bli lika bra...
 
Sen till Bara lilla jag:
Jag har ju också tröttnat på Elizabeth och brydde mig inte jätte mycket om henne... Hon som var så bra i ettan tappade det mesta i tvåan och lyfte inte upp sig igen i trean.
Klart att det är kul när det är svenska storskådisar med i en så bra film som den här, och så är jag lite svag för alla Skarsgård i allmänhet.
Haha men det var ju lite tvunget att Keith Richards skulle iallafall dra någonting på gitarr, det skulle ju inte va riktigt rätt annars Wink
Jag behöver inte ens säga hur än en gång Johnny Depp stjäl hela filmen, helt magisk människa allså, han är över denna värld!
 
Håller med om att Orlando Bloom gjorde ett jätta bra jobb i den här filmen, tillskillnad från tvåan där han enligt mig (ursäkta ordvalet) sög!
Men här var han äntligen sitt gamla jag igen, skönt att se!
 
Roligt att man fick veta mer om Davy Jones och varför de ser ut som de gör o.s.v.
 
Inte heller vad jag väntade mig men det hade kanske varit tråkit om det hade varit det Wink
 
Drink up me hearties yoho!
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2007 vid 22:51
Bara Lilla jag skrev: "Att hunden klarade sig undan kannibalerna och var med i denna film var väl en evinnerlig tur (även om detta skedde i tvåan). Stackars hunden som fick springa för sitt liv i tvåan säger jag bara."
 
Kolla efter eftertexten på Död Mans Kista, om du inte redan har gjort det (verkar inte så), angående hunden...
 
Förutsägbart slut, jag kanske bara är trög, men lite överraskad blev jag att det inte var ett Will+och-Liz-seglar-iväg-i-solnedgången-slut. Dock vet jag någonting om slutet på deras historia som kanske inte så många här vet... fråga om ni vill veta.
 
Jack vid världens ände är något av det underbaraste i hela trilogin faktiskt, snacka om knarkigt till tusen, jag satt bara och stirrade med ett fånigt leende på läpparna och undrade om det jag så faktiskt utspelade sig framför mig. Jag vill se den igen! Vilket jag också ska, jag går med hela familjen om några veckor eller så.


Ändrad av 101dalmatiner - 25-maj-2007 vid 22:52
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2007 vid 23:41
Jag såg den ikväll.
Jag vet inte men jag tycker den var lite konstig.
Visst var musiken bra och allt sånt men det kändes som att dem ville trycka in för mycket på en gång. Vissa partier var väldigt sega och andra hängde man inte med.
Tycte inte om scenerna när:
 
----SPOILER- VARNING--------
Tia Dalma blev jätte stor, kändes väldigt b-igt.
När Jack var på "andra sidan" hela grejen med en massa Jack på axlarna och i cellen under hela filmen sög!
Vet inte riktigt men jag tyckte inte om att Will blev kapten, han känns för mesig för det Wink
 
 
Keith Richards gjorde ett bra (kort) jobb. Lite jobbigt att han och Jack var så himla lika (hår, kläder m.m)
 
Men jag gillade verkligen Barbossa i filmen Tongue Lika så Davy Jones och Norrington.
Mitt betyg blir nog bara 3/5  inte ens Jack levde helt upp till mina förväntningar denna gången...
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 09:24
101dalmatiner, vad vet du som jag kanske inte vet? Är lite vetgirig av migWink 
 
Jag älskade filmen även om slutet kunde förutsägas, lite som början på den första filmen (som jag tror att det var meninge att det skulle vara)
Men det blev ju som två slut scener med den efter eftertexterna...
Den scenen var ju underbar... Mycket bättre än i de andra två filmerna!
 
------ VARNING SPOILER VARNING ------
Sockerpajen:
Jag tyckte de var jätte bra när man fick se Jack i massor, det är nog så man skulle göra om man själv blev lämnad på en helt öde plats utan något att göra eller någon att prata med. Man får ju då genom inbillning mindre tråkigt..
Faktiskt så tyckte även jag att det med Tia Dalma var lite b-igt kändes inte som samma höga kvalitet som det andra.
 
Och tyckte det kändes alldeles för uppenbart att det var Tia Dalma som sårat stackars Davy Jones, som det verkade som man skulle tycka synd om.
------ VARNING SPOILER VARNING ------
 
Tycker fortfarande att allt Keith Richards gjorde och hur han såg ut var klockrent!


Ändrad av Hannibal - 26-maj-2007 vid 09:24
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 10:18
Ja, Keith var grym! fast han borde ha fått vara med mera Big%20smile
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 11:50
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

Ja, Keith var grym! fast han borde ha fått vara med mera Big%20smile
 
Klart han va grym! Att äntligen få se hela insperationen till allas älskling Jack Sparrow va ju såå coolt! Håller med att han borde fått vara med mera!Big%20smile
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 11:53
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Bara Lilla jag skrev: "Att hunden klarade sig undan kannibalerna och var med i denna film var väl en evinnerlig tur (även om detta skedde i tvåan). Stackars hunden som fick springa för sitt liv i tvåan säger jag bara."
 
Kolla efter eftertexten på Död Mans Kista, om du inte redan har gjort det (verkar inte så), angående hunden...
 
Du missuppfattade mig. Jag menade att "detta skedde i tvåan" = hunden klarade sig undan kannibalerna i tvåan. Wink
 
------SPOILERVARNING-------
Håller med Sockerpajen och Hannibal om att Tia Dalma som mega-människa inte var så lyckat.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 13:08
Aha.
 
Sockerpajen skrev:
"När Jack var på "andra sidan" hela grejen med en massa Jack på axlarna och i cellen under hela filmen sög!"
 
Det var ju en av de bästa/coolaste/roligaste sakerna i hela trilogin!!! Så genialt!
 
Jo Hannibal, det här är vad jag har snappat upp. Två viktiga scener klipptes ut ur filmen mot manusförfattarnas vilja och förstånd som förklarar att Will och Liz får varandra på riktigt om han sköter sitt jobb som kapten på Flygande Holländaren i 10 år och hon är honom trogen under tiden. Så när han efter eftertexten kommer tillbaka så är han befriad från skeppet. Vem som måste ta hans plats som kapten och hur allt annat hänger ihop är dock okänt.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 14:53
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

 
Jo Hannibal, det här är vad jag har snappat upp. Två viktiga scener klipptes ut ur filmen mot manusförfattarnas vilja och förstånd som förklarar att Will och Liz får varandra på riktigt om han sköter sitt jobb som kapten på Flygande Holländaren i 10 år och hon är honom trogen under tiden. Så när han efter eftertexten kommer tillbaka så är han befriad från skeppet. Vem som måste ta hans plats som kapten och hur allt annat hänger ihop är dock okänt.
 
Nu hänger jag inte riktigt med. Kalla mig gärna dum bara ni förklarar Wink. Gick han inte tillbaka då i sista scenen (eftertexterna)? För som jag fattade det så skulle han alltså bli fri efter 10 år? Och han får väl bara gå i land var 10:e år? Så var det då meningen att han skulle ha stannat kvar där i sista scenen, så det blev ett happily ever after i alla fall?  
Vet du varför scenerna blev bortklippta?
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 14:57

Jag kanske är trögast av alla, men jag fattar inte riktigt vad du inte fattar (?), hur kunde du förstå att han skulle bli fri efter 10 år men samtidigt bli förvånad över det "riktiga" slutet? Varför de klipptes bort vet man inte säkert, men de korkade producenterna tyckte väl att den redan var för lång. Den hade gärna fått vara en timme längre om det hade bidragit med något. Jag fattar inte folks fobi för långa filmer, särskilt mästerverk som den här.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 17:20

Vad är det här? Årets viktigaste film och det är tyst som i graven här!? Det är ju mer än man kan säga om IMDB:s At World's End-forum. Varannan sekund är det ett inlägg.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 18:19

Vad är eran favoritscen/händelse?



Ändrad av 101dalmatiner - 26-maj-2007 vid 18:24
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 18:20

Varför har man klippt bort de scenerna? De hade väl inte tagit längre än en kvart? och en kvart skulle man ju kunna sitta kvar utan de minsta problem! Jag tyckte slutet var lite vemodigt nu när man trodde att han...

----SPOILER VARNING----
...skulle träffa sin son och Elizabeth i en dag för att sedan se dem nästa gång tio år senare...
----SPOILER VARNING----
 
Jag har inget problem med långa filmer, och jag undrar också varför alla har sån fobi för dem...
Men man kan ju kanske hoppas på att de finns på DVD:n sen!
 
Hehe skulle gärna sitta här och skriva jämt 101dalmatiner men när jag är inne är ingen annat det så det blir lite tråkigt att sitta har och disskutera med sig själ efter ett tag...Wink


Ändrad av Hannibal - 26-maj-2007 vid 18:21
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 18:23
Jag dyker upp med jämna mellanrum varje dag.
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 19:05
Ja det är ju tur iallafall Wink 
 
Jag gillar ju då också scenen du tidigare nämt: Jack vid världens ände i mängder... Som en dröm eller något! Gillade också scenen där Elizabeth och Will gifte sig med Barbossa som genom förde vigseln! Det var ganska klockrent! Vad tyckte du själv då 101dalmatiner?
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 19:12
Älskade också bröllopet, Barbossa var verkligen (precis som i första filmen) något av det absolut bästa vid sidan av Jack. Men Jack i Davy Jones' Locker är nog ändå favorit-delen av filmen, och att han är lika oberörd som vanligt när de kommer för att rädda honom. 

Ändrad av 101dalmatiner - 26-maj-2007 vid 19:57
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 19:55
Jaa det var ju helt klart klockrent! Jack som sen fick nästan alla att få lite skuldkänslor och sedan påpela att han ju har det enda sättet att ta sig hem, The Black Pearl! Det var bra att han äntligen fick tillbaka sin älskade Pearl.. Och bevisade, som vi alla egentligen visste, att Jack Sparrow minnsan har ett gott hjärta... Då syftar jag på slutet av filmen i slutet av Pirat striden när Jack hjälper Will. Jag blev verkligen betagen av filmen och måste se den igen snart asså!
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 19:59
Vad jag inte fattar riktigt (tillsammans med mycket annat) är hur Black Pearl kan vara välbehållen vid världens ände, varför skulle skeppet komma till dödsriket och varför är Jack den ende som är där?
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 20:04
Jaa det funderade jag med på... Borde inte Davy Jones ha ett helt gäng med folk där, eller vad händer med dom? Och Pearl är ju ett skepp hur hamnade hon där välbehållen? Även om jag tyckte det var bra, är det lite underligt!
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 21:22
Nu har jag äntligen sett filmen också, så jag kan hänga med lite i diskussionerna här. Wink Jag tyckte filmen var helt suverän! Mycket bättre än tvåan, men den slår såklart inte ettan. Tyckte inte alls att den kändes lång, och som ni sa innan, så länge det hade tillfört något till filmen så hade den gärna fått vara längre för min del. Jag håller med Bara_lilla_jag att Bloom var i sitt esse i den här filmen, mycket bättre än i de andra. Elisabeth kändes mest jobbig, men jag gillade slutet mellan dem i alla fall. Keith Richards hade jag också velat se mer av, tyckte han var klockren som Jacks pappa. Det var roligt att ha Barbossa tillbaka, han har så skön stil. Och allas vår Jack var i högform som vanligt. 
 
Humorn tyckte jag var mer lagom i den här filmen jämfört med tvåan, där den tog lite överhand på handlingen. En av de bästa grejerna var ju Jack i mångupplaga på "andra sidan".
 
Slutet tyckte jag kändes bra. Så typiskt Jack att sno med sig sjökortet och nöjt segla iväg medans Barbossa har snott hans skepp (igen). LOL
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 21:35
Glömde säga att jag tyckte Cutler Beckett fick ett bra slut. Hans eviga hånleende bleknade och för en gångs skull var han svarslös.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 21:46

--------------------SPOILER VARNING-----------------------------------

En sak jag inte förstår är när Elisabeth och Will hade tid att "göra" lilla sonen. Dem är ju för det mest ifrån varandra och den tiden efter tvåan innan trean är dem ju ovänner så.... När hinner dem? Låter som en jätte knäpp fråga jag vet men iallafall....
 
-------------------------SPOILER VARNING----------------------
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 22:03

------------Mer SPOILERVARNING!!----------------

Men det måste väl ändå vara under deras enda dag tillsammans innan Will seglar iväg i solnedgången i slutet av filmen? Eller..?

-----------------SPOILERVARNING-------------------

Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 22:40
Jo precis, det är ju inte så att de kör skyddat så att säga.
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-maj-2007 vid 09:45
---SPOILER VARNING---
Ja och kan inte ungen se ut att vara 10 år gammal? Så det stämmer ju perfekt, eftersom det var deras bröllops "natt" (kväll) också!
 
 


Ändrad av Hannibal - 27-maj-2007 vid 09:46
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 34567 13>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media