Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Skönheten och odjuret 2

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Brownie View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 13-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 25
inläggsval inläggsval   Citera Brownie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Skönheten och odjuret 2
    Postad: 04-juni-2006 vid 17:47
Det ska ju komma en skönheten och odjuret 2! men jag fattar inte riktigt, för på framsidan av 2:an är odjuret ett odjuret, men han förvandlades ju till prins (en scabbig sådan) i slutet av ettan, hur kan han då vara odjur i tvåan?
Hej hopp
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juni-2006 vid 20:08
Ska det komma en Skönheten och Odjuret 2!? Shocked
Varför kan dom aldrig ge sig med alla uppföljare! Det räcker väl ändå med uppföljare på Skönheten och Odjuret! Vad ska den handla om då!? Får aningar om att detta kommer bli en flopp!
 
Skabbig, nae, varför tycker du det? Ermm
Ja det får inte jag heller riktigt ihop, men å andra sidan har ju de andra filmerna om Skönheten och Odjuret utspelat sig innan den första, så den här kanske också ska göra det?
 
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2006 vid 11:58
Skumt att kalla en uppföljare för "uppföljare" om den utspelar sig före.  Vad ännu sjukare är att Disney kommer undan med "pre-filmerna". Jag kan tycka att det är väldigt långsökt att göra sådana filmer eftersom de görs så slarvigt att man får en hel del missar som ter sig underliga i originalfilmerna, eftersom de i pre-filmerna lägger till nya prylar som inte alls matchar föregående film.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2006 vid 19:20
Jag håller med dig Silver! Jag förstår inte ens syftet med ännu en film om Skönheten och Odjuret! Räckte inte "Belles magiska värld", och "den förtrollade julen"?
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2006 vid 21:41
det här med skönheten och odjuret filmerna tycker jag är lite knasigt, först den där episodfilmen och sen julfilmen förstår inte riktigt vad de skulle vara bra för , tycker att om de nu skulle gjort nått mer av skönheten o odjuret så skulle de ha gjort en ordentlig uppföljare från början! men sen  ser jag  iofs julfilmen som en salgs"uppföljare"
 
 
sen jag har ju hört att det ska komma en till liten film med skönheten o odjuret på  dvd:n "enchanted tales: a kingdom of kindness"  så det kommer väl att sluta med att det finns en heldel massa kort och långfilmer med skönheten o odjuret verkar det som....
 
men när det gäller skönheten o odjuret 2 eller vad det nu är , är den på g eller vadå?


Ändrad av Saga - 06-juni-2006 vid 21:41
Love will be your guide
Till toppen
The Chosen One View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 91
inläggsval inläggsval   Citera The Chosen One Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2006 vid 22:02
Det står iaf inget om att det ska komma nån Skönheten och Odjuret 2 i "Kommande filmer".

Ändrad av The Chosen One - 06-juni-2006 vid 22:03
Jag lever för staden.
Till toppen
Brownie View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 13-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 25
inläggsval inläggsval   Citera Brownie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-juni-2006 vid 14:59
Postad av The Chosen One The Chosen One skrev:


Det står iaf inget om att det ska komma nån Skönheten och Odjuret 2 i "Kommande filmer".


jag har hört det eller läst det, men dom kan ju ha menat den förtrållade julen eller nåt
Hej hopp
Till toppen
blond_carro View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 15-november-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 12
inläggsval inläggsval   Citera blond_carro Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-juni-2006 vid 18:32
Postad av The Chosen One The Chosen One skrev:

Det står iaf inget om att det ska komma nån Skönheten och Odjuret 2 i "Kommande filmer".
 
 
de står på engelska på start sidan längst ner..
Till toppen
The Chosen One View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 91
inläggsval inläggsval   Citera The Chosen One Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-juni-2006 vid 19:04
Nä, jag ser ingenting om "Beauty and the Beast II"Confused.
De enda som stog längst ner var:

Antonius
Hercules: The Trojan War
Mickey in Space
Oliver & Company II
Pete's Dragon
Selkies
Sleeping Beauty 2
The Big Break
The Emperor and the Nightgale
The Lady of the Lake
The search for mickey
The Snow Queen
Toy Story 4
Men ingen Beauty and the Beast 2

Jag lever för staden.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-juni-2006 vid 21:17
Nej, ser inte heller något om en Skönheten och Odjuret II. Säker på att du inte läst fel, blond_carro?

Haha, det vore ju riktigt löjligt om det kom ännu en fortsättning på tidernas Disneyfilm. Ville bara konstatera det :P
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juni-2006 vid 22:27
Jag tror faktiskt tyvärr att det kommer att komma en uppföljare på skönheten och odjuret, de har ju redan gjorts massa "småfilmer" och det görs ju uppföljare till de flesta disneyfilmer så varför skulle denna skonas...jag hoppas såklart att det inte blir så!
Love will be your guide
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-september-2009 vid 15:33
Den Förtrollade Julen tycker jag är fin. Hoppas den släpps på dvd igen. Belles Magiska Värld är sådär bra. Den innehåller ju bara korta episoder. Har ni den filmen ?
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2009 vid 17:23
En "Skönheten och Odjuret 2"? Confused
 
Jag har då inte hört talas om det. Jag undrar om inte "Skönheten och Odjuret: Den förtrollade julen" är en uppföljare. Jag kan ju ha fel.
 
Skulle någon vara bussig och skicka en länk till omslaget på tvåan? Då kan man kanske se om det är den förtrollade julen.
 
Belles magiska Värld såg jag på youtube för en tid sen(den engelska versionen, och hur skojigt är det när man inte trivs med alla engelska röster?Cry).
 
Jag tyckte inte den var så märkvärdig. En del episoder verkade så sega. Men envis som jag är, tvingade jag mig själv att se dem. Snacka om att plåga sig själv.Ouch
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-oktober-2009 vid 14:09
Den förtollade julen tycker jag är okej men inte mer än så. Musiken är däremot väldigt bra, jag har faktiskt soundtracket på datorn.
Se filmen kring jul är ju så klart en tradition Wink.
Love will be your guide
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-november-2012 vid 20:31
Postad av Saga Saga skrev:

Den förtollade julen tycker jag är okej men inte mer än så. Musiken är däremot väldigt bra, jag har faktiskt soundtracket på datorn.
Se filmen kring jul är ju så klart en tradition Wink.


Håller med ang Den förtrollade julen. Den är mysig att se vid jul.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media