Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Askungen 3

 Svara Svara Sida  <1234 5>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Lotiel View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 57
inläggsval inläggsval   Citera Lotiel Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juli-2006 vid 20:12
Jag tycker tre är två för mycket men det skulle inte förvåna mig om det går så långt som t.ex. Askungen 10.
"Asante sana, squash banana, we we nugu, mi mi apana."
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juli-2006 vid 21:25
Urk askungen 3 nä de låter inte kul, jag menar 2:an sög ju så pass mkt så då kan man ju undra hur dålig en 3:a skulle bli men men man får väl ändå hoppas på att nån vettig människa har med denna film att göra så den blir noggorlunda okej...
 
snart dyker väl en tv-serie upp oxå
Love will be your guide
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-november-2006 vid 11:49
Nu finns det en "omslagsbild" till denna film :www.magicmovies.se/film.asp?id=154
 
haha där ser man så de är en av styvsystrarna som ska få prinsen nu eller vadå Pinch


Ändrad av Saga - 02-november-2006 vid 11:53
Love will be your guide
Till toppen
Lotiel View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 57
inläggsval inläggsval   Citera Lotiel Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-november-2006 vid 23:53
handlingen nämdes ju i ett tidigare inlägg så då förstår man ju varför omslagsbilden ser ut så som den gör.
"Asante sana, squash banana, we we nugu, mi mi apana."
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-november-2006 vid 23:59
ja det stämmer bra det, men man hade kanske hoppasts på att de inte skulle bli så eller nått sånt typ Disapprove 
 
Undrar om det är den styvsystern som är på bilden som blir prinsens fru istället då ( jag minns inte om de där är petronella eller gabriella Embarrassed) och sen kan man ju fråga sig hur den elaka styvmordern väljer vilken av döttrarna som ska få bli prinsessa då de är hon som trollar om jag nu förstått detta rätt ( har inte så bra koll på vad denna film ska handla om ännu ...)
 
jag är nyfiken på denna film men jag ser inte fram emot den Tongue


Ändrad av Saga - 03-november-2006 vid 19:47
Love will be your guide
Till toppen
Clash View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 215
inläggsval inläggsval   Citera Clash Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-november-2006 vid 08:46
Tja, jag tycker Den lilla Sjöjungfrun sög bra mkt mer än vad Askungen 2 gjorde. Jag ser faktiskt fram emot filmen. Hoppas det är bra röster i filmen. Eller blir...
Älskar Pepper Ann!
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-december-2006 vid 09:37
Storyn verkar bra. Men jag tycker att det räcker med uppföljare. Kommer disney göra fler treor tro ?
Till toppen
gustav_disney View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 17-december-2006
Status: Offline
Poäng: 52
inläggsval inläggsval   Citera gustav_disney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2006 vid 16:45
Det är ju helt sjukt att dem kan göra en 3:a på en asgammal film!
orginalet är och kommer alltid att vara bäst!
om ni har sett Askungen 2 så ser ni att många av karaktärerna inte är lika dant tecknade och dem har inte lyckats hitta bra röster!
vad tycker ni om att gör uppföljare på många gammla Disney-klassiker?
//Gurra
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-januari-2007 vid 20:08
hejsan svejsan!
såg en askungen III trailer. den verkar helt okej faktiskt. jag är inte så mkt för uppföljare p.g.a andra röster, annan slags animation o.s.v men denna verkar ganska bra. Vet inte hur det e me rösterna den här gången, för trailern var på engelska men den är nog värd att se.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-januari-2007 vid 17:31
Man kan se lite av filmen på disney.com. Den verkar hyffsat bra. Fast ettan är ju bäst.
Till toppen
Lotiel View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 57
inläggsval inläggsval   Citera Lotiel Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-januari-2007 vid 23:22
Trean är nog bra mycket bättre än tvåan i alla fall.
"Asante sana, squash banana, we we nugu, mi mi apana."
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-januari-2007 vid 14:50
JA av de lilla jag sett av trean så verkar den bra mkt bättre än tvåan men man vet ju aldrig...
Love will be your guide
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-januari-2007 vid 12:01
Vet nån när Askungen III släpps i Sverige ? Jag antar att den kommer ut före Den Lilla Sjöjungfrun III. I USA släpps Askungen III nu i februari. Se www.disney.com
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-januari-2007 vid 20:48
Storyn, efter vad jag hört, verkar i alla fall vara bättre än på tvåan. Tvåan var ju faktiskt värsta tänkbara slags uppföljare. Såg den en gång och det var en gång för mycket! Låt oss hoppas att trean blir bättre. Men med tanke på hur tvåan var så kan den ju inte bli mycket sämre.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-februari-2007 vid 16:36
Askungen III släpps i USA i dag. Vad tycker ni är bäst att skriva ? På dvd omslagen står antingen med streck. Te.x Askungen II eller Askungen 2. Vad tycker ni är finast ? Med siffra eller med romersk siffra ? På Lejonkungen 3 omslaget så står det 3 och inte III. Om det kommer te.x Askungen 4. Kommer det stå te.x Askungen 4 eller IIII ? Strecken får kanske inte plats på dvd omslaget ju fler dom är.
Till toppen
ErikaJansson View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 04-juni-2006
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera ErikaJansson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-februari-2007 vid 17:58
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Askungen III släpps i USA i dag. Vad tycker ni är bäst att skriva ?
 
På barnfilmer har jag alltid föredragit vanliga siffror framför romerska, det ser bättre ut.
 
Citera Kommer det stå te.x Askungen 4 eller IIII ?
 
Det kommer nog att stå "Askungen IV", men jag hoppas att de ger tusan i att göra ytterligare en uppföljare.  
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-februari-2007 vid 17:37
På Youtube så finns det nu klipp från Askungen III. Gå dit och kolla. Filmen finns nu på dvd i USA.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-februari-2007 vid 21:00
Nu finns det äntligen datum för Askungen III. Den släpps den 12 September.

Ändrad av disney_girl - 25-februari-2007 vid 12:46
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-februari-2007 vid 17:53
Vad tycker ni om den svenska titteln ? Askungen III - En Förtrollad saga. (Originalet heter A Twist In Time)
Till toppen
söttjej View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 04-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera söttjej Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2007 vid 13:04
Jag älskade filmen när jag såg den på youtube den var bättre än askungen 2
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-april-2007 vid 13:54
Vilka blir de svenska rösterna ? Eller det kanske inte är klart än ? Lizette Pålsson är rösten till Askungen i 2an. Kanske det blir hon i trean också.
Till toppen
Pocahontas.1 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 06-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Pocahontas.1 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-april-2007 vid 00:35
asså vf förstöra filmer som är så bra med uppföljare. (vissa uppföljare är ju bra men iaf) och jag tycker det blir lite uttjatat med 3or med, kan de inte komma på fler filmer?. nu kommer ju både askungen 3, toy story 3, och den lilla sjöjungfrun 3 Ermm
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-april-2007 vid 18:23
Älskar sången More Than A Dream. Klippet finns på Youtube. Hört den ?   
Till toppen
söttjej View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 04-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera söttjej Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-april-2007 vid 22:07
jag gillar hela filmen som jag såg på youtube det är en bra uppföljareWink
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-april-2007 vid 20:30
Kommer ni att köpa Askungen III när den släpps ?
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-juni-2007 vid 12:45
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Vad tycker ni om den svenska titteln ? Askungen III - En Förtrollad saga. (Originalet heter A Twist In Time)

Jag vet inte var denna felaktiga titel kommer från. Kanske en preliminärtitel, eller ett av flera förkastade förslag.

Den riktiga svenska titeln blir enligt Buena Vista
Askungen - Det magiska trollspöet

Observera att det alltså inte ska vara någon trea i den svenska titeln, varken med arabiska eller romerska siffror.

Svenskt releasedatum blir den 26 september.

Till toppen
söttjej View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 04-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera söttjej Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juni-2007 vid 21:04
Jag tycker att den ska heta det andra förslaget det var ju lite bättre än det första men jag gillar inte titeln helt och hållet
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juni-2007 vid 17:52
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juni-2007 vid 18:13
Disney_girls länk fungerar dessvärre inte.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juni-2007 vid 19:00
Postad av söttjej söttjej skrev:

Jag tycker att den ska heta det andra förslaget det var ju lite bättre än det första men jag gillar inte titeln helt och hållet


Kunde den inte ha hetat Tillbaka i tiden eller nåt ? Gudmodern hittar ju trollspöet. Och trollar tillbaka tiden. Den heter ju A Twist in time på engelska.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1234 5>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media