Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Sötaste paret?

 Svara Svara Sida  <1 34567>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-april-2007 vid 20:28
Det finns många fina disneypar. Ariel o Eric, Ludde o Angel m.fl.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-april-2007 vid 11:28
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Det finns många fina disneypar. Ariel o Eric, Ludde o Angel m.fl.
 
Jag ser inte det fina i Ludde och Angel? Confused De känns enbart som en larvig kopia av Lady och Lufsen. Ett par man bara skapat för att spaghetti-scenen ska få vara med i uppföljaren. Nej tacka vet jag Lady och Lufsen som käkar mat, istället för töntiga Ludde och Angel.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-maj-2007 vid 19:15
Jag tycker att Skönheten och Odjuret är ett sötpar. Jag tycker också att Simba och Nala. Det är så söta tillsammans!
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2007 vid 13:30

Det söta med Belle och Odjuret är enligt mig att de inte alls gillar varandra i början. Deras kärlek växer fram, till skillnad från till exempel Törnrosas och Phillip, vilket gör den mer realistisk.

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2007 vid 18:18
Esmeralda och Phebus kärlek växer också, men definetivt inte Snövit och "Prinsen" där är det pang på rödbetan direkt! De är ju nästan förälskade innan de träffas, iaf snövit Wink
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2007 vid 22:20
Postad av Hannibal Hannibal skrev:

Esmeralda och Phebus kärlek växer också
Bland de absolut finaste paren någonsin i filmhistorien. Är kär i deras kärlek hahaWink De kunde verkligen inte bli sötare. Dessutom gillar de inte varandra från början, eller ja, Esmeralda gillar inte Phoebus. Hans första kommentar var ju "Vilken kvinna!" Även om de faktiskt redan "träffats" en gång innan dess.
Och Esmeralda sitter inte och mesar i något slott med en vacker klänning på sig och krona på huvudet och väntar på att Phoebus ska komma och rädda henne. Tvärtom räddar ju faktiskt hon livet på honom.
 
- Du hade tur, den här pilen träffade nästan ditt hjärta.
- Jag tror den gjorde det...
 
Kan det blir bättre?Smile
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Fircone View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 19-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Fircone Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2007 vid 23:56

Jag tycker att det gulligaste paret är Tarzan och Jane. Tarzan är så oskyldigt ovetande om allting, som ett litet barn och Jane är så varm och charmig (och lite småklumpig). Båda har gulliga personligheter. Tycker om scenen där Tarzan kopierar en friande man med bukett från en bild han har sett för att få Jane att stanna hos honom. "Jane stanna med Tarzan!", och så håller han fast i en halvt mosad blomma och anstränger sig så att göra rätt. LOL Och scenen där dom sitter i trädet och låter händerna mötas är jättefin också.

 
Sedan så gillar jag också Taran och Eilonwy. Vet inte riktigt varför, men jag tycker att dom är som en liten klass för sig. I like them! Smile
It's a piece of cake
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 10:29

En romans jag inte gillar är den mellan Kenai och ...ehm minns inte namnet Confused Hans tjej kompis som är med i Björnbröder 2 iallafall.

Hela den filmen är dålig, påminner om en massa andra filmer som Tarzan,Mulan och Pocahontas.
Men hela den grejen att de blir kära och hon blir björn tycker jag förstör den "äkta" kärleken, den mellan Kenai och Koda Tongue
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 13:15
Håller verkligen med om Esmeralda och Phoebus. Och visst blir det mer realistiskt när kärleken växer fram.
 
Vill också slå ett slag för Pocahontas och John Smith, även om det inte blir de två på slutet. De träffas i smyg och måste kämpa för att få sin kärlek accepterad, både bland indianerna och "de vita". Tur att de är starka människor båda två. Smile
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 16:39
Ja, Pocahontas och John är ett grymt kärlekspar!
Dem passar tillochmed ihopa, alltså utseendena då Wink
Deras kärlek växte ju fram på sett och viss också Big%20smile
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-maj-2007 vid 14:35
Pocahontas och John Smith är också ett stoooort favoritpar. De känns också lite mer äkta än vissa andra. På sätt och vis tycker jag de är lite lika Phoebus och Esmeralda. Inte just det att tjejerna är mörkhyade och killarna ljusa utan mer personlighetsmässigt. Och så offrar både livet för varandra osv.
Finaste kärleksscenen Disney någonsin gjort måste vara när John seglar iväg och Pocahontas står på klippan. Smile
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-juli-2007 vid 13:39
SmileMimmi och Musse är det sötaste paret!!!LOLWinkTongueLOLEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-juli-2007 vid 13:44
dom älskar varann mer en någon annan, dom är symbolen för disney och dom har varit tillsammans enda sen början 1928 i filmen Steamboat Willie.EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedLOLLOLLOL
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
mimmi View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2007
Status: Offline
Poäng: 133
inläggsval inläggsval   Citera mimmi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-juli-2007 vid 16:21
Jag verkar vara den enda här som inte förundras av Skönheten & Odjurets kärlek till varandra. Jag kan inte riktigt hålla med om att det är äkta kärlek som växer fram. Det är ju väldigt uppenbart att det är så för Bell, men jag stör mig väldigt mycket på Odjuret, som ju behåller henne i slottet endast för att det är hans enda chans att återförvandlas! Hans ros håller ju på att vissna så för honom är det ganska akut att få någon att älska honom.

Att han är arg i början och inte verkar gilla henne tycker jag verkar bero på att hon, som alla tidigare kvinnor, inte gillar honom och inte att han tycker illa om henne som person.
anything can happen with a little pixie dust
Till toppen
Fircone View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 19-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Fircone Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-juli-2007 vid 00:11
Fast Odjuret släpper ju Belle och låter henne gå tillslut för att han älskar henne och vill inte att hon ska vara hans fånge längre. Fast så kommer hon ju ändå tillbaka.
Jag för min del tror att Odjuret har problem med att lita på folk för övrigt, även Belle i början. Wink
It's a piece of cake
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juli-2007 vid 18:43
Jag håller med Fircone, han släpper ju henne och låter henne gå. Och så kommer hon ju tillbaka av egen fri vilja. Så jag kan förstå varför vissa har dem som favoritpar, även om jag personligen tycker bättre om andra par.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-juli-2007 vid 15:01
Fast Odjuret och Belle är faktiskt väldigt söta. Dessutom är de ett av de få som säger att de älskar varandra.
 
Det där med att Odjuret behåller henne i slottet för att det är hans enda chans att förvandlas var lite hårt sagt tycker jag nog. Det är väl självklart att han går med på att låta henne stanna där när hon erbjuder sig att vara där i hennes fars ställe (det är ju ändå Odjurets sista chans att få bli människa igen). Sen rör det sej ju bara om dagar innan han släpper henne. Och det är ju hans äkta känslor, inte som om han låtsas för att få henne att älska honom.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
mimmi View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2007
Status: Offline
Poäng: 133
inläggsval inläggsval   Citera mimmi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-juli-2007 vid 16:32
Haha okej, det är möjligt att jag var lite hård. Låter som att jag borde se filmen igen och förfärska mitt minne! Tongue
anything can happen with a little pixie dust
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2007 vid 14:55
Det tycker jag absolut! Kan inte få nog av detta söta par. Smile
 
Ett annat par som kanske nämnts redan som är söta är ju Ariel och Blunder. Dom är verkligen vänner i vått och torrt (ursäkta ordvitsenTongue). Rätt kul att se hur de först träffades faktiskt. Får nog ta och se det serie-avsnittet snart igen. Smile
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-februari-2008 vid 20:18
jag har inte set så många disney filmer men jag gilar bambi och hans tjejs relation
men jag måste säja att jag gillar ett wb par bätre än de disney paren jag set och de är tumelisa och cornelius de är en så fin kärleks historiaBig%20smileBig%20smileBig%20smileEmbarrassedEmbarrassed
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-februari-2008 vid 18:42
Ja, Bambi och Filine (?) är lite söta också, egentligen mest för att Bambi är så fruktansvärt blyg. Annars är mina favoriter i den filmen Bambi och Stampe. Mitt starkaste minne från den filmen är nog allt när Stampe ska lära Bambi "åka skridskor". LOL
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-februari-2008 vid 16:06
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Det tycker jag absolut! Kan inte få nog av detta söta par. Smile
 
Ett annat par som kanske nämnts redan som är söta är ju Ariel och Blunder. Dom är verkligen vänner i vått och torrt (ursäkta ordvitsenTongue). Rätt kul att se hur de först träffades faktiskt. Får nog ta och se det serie-avsnittet snart igen. Smile
 
Åhh,Jag håller med dig de är ju för söta, Blunder är de sötaste birollen i Disneys historia, Big%20smile Skulle vilja se hur hans "fru" ser ut som eftersom att han har barn i 2:an( fy vad hemsk han ser utLOL)
Tycker att Ariel och Eric passar bra ihop eftersom att det är en tyst kärlek och han blir faktiskt kär i henne innan han får reda på att det var hon som räddade honom, Big%20smile
 
 
Fast jag kan inte säga att jag tycker att Skönheten och Odjuert är ett "sött" par, snarare Skönheten och Prinsen LOL hehe,
 


Ändrad av Emmaaa - 09-februari-2008 vid 16:08
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-februari-2008 vid 16:56
Jag tycker Skönheten och Oduret är mycket sötare än Skönheten och Prinsen. Det söta tycker jag kommer ifrån (iaf delvis) att hon blir kär i honom som Odjur och inte som människa. Han är ju så söt när han ska försöka äta med sked, bara för att göra Belle glad. Tongue
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-februari-2008 vid 19:53
Håller med om Blunders hemska utseende i 2:an. Confused
 
Håller med Svenzon, Odjuret och Belle är sötare än Prinsen och Belle. Hela charmen med filmen är ju att han är någon som "ingen älskar" och ändå gör Belle det även om hon kunde ha fått någon "bättre". Och sked-scenen är jättegullig juTongue 
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-februari-2008 vid 22:30
Hahaaha visst charmen och allt det, jag menade mera att ( dumt egentligen LOL) om man ser Belle och Odjuret ute och går säger man nog inte, " de är så söta tillsammans, så vackra"! HahaaaxD
 
Man kan ju säga att Odjuret är söt på sitt egna sätt LOL
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
PocaSparrow View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 30-december-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera PocaSparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-februari-2008 vid 19:20
Håller med Bara lilla jag och Svenzon om Belle och Odjuret kontra Belle och Prinsen. Jag tycker alltid att Odjuret som prins borde heta Amadeus, även om det sägs här att han heter Adam. Amadeus är liksom det namn som dyker upp i hjärnan när jag ser honom... Fråga inte varför...
Sötaste Disneyparet är ju lätt Pocahontas och John Smith, "Two different worlds. One true love.", för att sammmanfatta det kort. Men jag tycker att Phoebus i RiND är väldigt lik de så kallade "concept art"-bilderna för John Smith, därför har jag lite svårt för just hans utseende. Hans och Esmeraldas förälskelse är faktiskt lik Pocahontas och John Smiths på många sätt (tycke vid första ögonkastet, bråk, äkta kärlek...) även om den på andra sätt är olik.
Men Pocahontas och John Smith är lätt det sötaste och mest rörande paret!
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-februari-2008 vid 14:05
Emmaaa: Jaha, du menade så. Tongue Jag tycker det är jättesvårt att se enbart till utseendet på paren. Efter att ha sett filmerna så känns det ju som om man känner figurerna och det klarar inte jag att bortse ifrån.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-februari-2008 vid 18:15
Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Emmaaa: Jaha, du menade så. Tongue Jag tycker det är jättesvårt att se enbart till utseendet på paren. Efter att ha sett filmerna så känns det ju som om man känner figurerna och det klarar inte jag att bortse ifrån.
 
Aaa, Hahaha, men men, Jag är inte jätteförtjust i Skönheten och Odjuret har inte sett den jätte många gånger egentligen , men men jag håller med dig på den sista punkten Big%20smile
 
I och för sig tycker jag inte alls om prinsen, egoistisk sak Tongue haha, i slutet neee odjuret är sötare, LOL som sagt till insidan Wink
 
Postad av PocaSparrow PocaSparrow skrev:

Håller med Bara lilla jag och Svenzon om Belle och Odjuret kontra Belle och Prinsen. Jag tycker alltid att Odjuret som prins borde heta Amadeus, även om det sägs här att han heter Adam. Amadeus är liksom det namn som dyker upp i hjärnan när jag ser honom... Fråga inte varför...
Sötaste Disneyparet är ju lätt Pocahontas och John Smith, "Two different worlds. One true love.",
 
Har oxå hört det, retar min bror för  det  LOL ( som oxå heter Adam om ingen förstodLOLBig%20smile)
 
Pocahontas och John är verkligen söta ihop, synd att det blir John Rolf sen, tönt är vad han är, neee John Smith ska det va ! Big%20smile
 
 


Ändrad av Emmaaa - 16-februari-2008 vid 18:19
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-februari-2008 vid 12:39
Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:

 
Pocahontas och John är verkligen söta ihop, synd att det blir John Rolf sen, tönt är vad han är, neee John Smith ska det va ! Big%20smile
 
 
En tönt är sannerligen vad han är. Är mer än arg över hur utgången blev i tvåan. Och ännu mer över att dom förstörde hela John Smiths personlighet. Nej för mig så finns inte tvåan riktigt utan historien slutar vackert och rörande när John åker iväg och Pocahontas står och vinkar när vinden griper tag i hennes hår och blåser iväg med en lätt bris till John. Ett underbart slut som de aldrig borde ha gjort en fortsättning på!
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-februari-2008 vid 19:28
Jag har bara sett tvåan en gång, och precis som Bara lilla jag så låtsas jag som att den inte finns. De har verkligen lyckats förstöra hela John Smiths person i tvåan och Rolfe är faktiskt töntig. Sen får det vara hur historiskt korrekt det vill, för mig är Pocahontas och John Smith det bästa paret. Slutet på filmen är ett av de bästa Disneysluten tycker jag, kanske just för att det inte är som alla andra. Underbart!
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 34567>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media