Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Disney-saker

 Svara Svara Sida  <12345>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-juli-2007 vid 13:14
Den där länken funkade inte för mig.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-juli-2007 vid 23:06
 
Sådär!Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-augusti-2007 vid 19:13
har ju mina filmer oxå


Ändrad av Art_of_Minnie - 06-augusti-2008 vid 21:57
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-augusti-2007 vid 19:15
En toppen sida för disney prylar! Här finns allt!
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
IHope View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera IHope Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2007 vid 01:47
Jag fick en Mulan-barbie förut. Blev min favorit. :D Och så hade jag aladdin figurer förut, vet inte vars dem är nu... men dem gick sönder (dem var väldigt ömtåliga (av vad jag minns) Jag tror inte att jag har nå mer? Jag hade velat ha Ariel barbie också... :/

Juste, jag har några andra små saker också kom jag på (när jag tittade in på andra sidor) prylar... nått sorts halsband... eller armband och
Disneyböcker om olika Disneyfigurer... men mest om Kalle Anka, musse och dem...


Ändrad av IHope - 17-augusti-2007 vid 02:00
*~* Love to sing and play piano *~*
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-augusti-2007 vid 15:06
Jag har haft i dockväg:

Ariel
Pocahontas
Esmeralda
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-augusti-2007 vid 13:17
Någon här som sammlar på disney pins? i så fall så är det här en bra sida att kolla på.
 
 
 
Själv så letar jag efter en speciel pin. denna,
 
 
 
Om någon vet var jag kan få tag i den så snälla berätta för mig!
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
IHope View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera IHope Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-augusti-2007 vid 12:44
Juste! Jag hade en esmaralda-barbie också! Hade jag helt glömt bort! :)
*~* Love to sing and play piano *~*
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-oktober-2007 vid 21:33
Postad av IHope IHope skrev:

Juste! Jag hade en esmaralda-barbie också! Hade jag helt glömt bort! :)



Vilken hadde du ? Jag hadde Esmeralda med vit klänning.

se www.donettas.com
Till toppen
Disneygalnigen View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 03-september-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 44
inläggsval inläggsval   Citera Disneygalnigen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-november-2007 vid 19:02
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Vilka MCDonalds happy meal saker har ni haft ? Har inte sett disney Happy Meal på länge. Har MC Donalds slutat med disney Happy Meal ?
  Jag älskar Mcdonalds leksaker! och disney. jag samlar. undrar hur man får mer Clap
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-november-2007 vid 21:15
 
hade oxå en kalender av nått slag vet jag
 


Ändrad av Art_of_Minnie - 06-augusti-2008 vid 21:56
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-november-2007 vid 19:29
När man ptrenumererar på Kalle Anka så får man disney väggalmanacka. Vilka almanackor har ni haft ? (Vet ej om denna fråga ställts i fel tråd. Eftersom att tråden heter disney saker)
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-november-2007 vid 19:31
Atlantis-kalendern hade jag när det begav sig :)
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-november-2007 vid 19:33
Jag fick en ny kalender nu för 2008. Min mamma är prenumerant. Jag har haft Lejonkungen,Mulan m.fl. Nu så blev det bara Kalle Anka bilder.
Till toppen
Disneygalnigen View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 03-september-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 44
inläggsval inläggsval   Citera Disneygalnigen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-november-2007 vid 20:22
Jag har haft alla Kalendrar sen 2001-2007. sen sluta jag premurera. kanske ska börja igen.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-november-2007 vid 19:22
Postad av Disneygalnigen Disneygalnigen skrev:

Jag har haft alla Kalendrar sen 2001-2007. sen sluta jag premurera. kanske ska börja igen.


Vilka disneymotiv var mellan 2001-2005 ? Jag har nu bara för 2007 och 2008. Har för mig att 2006 också bara var Kalle motiv ?
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-november-2007 vid 16:13
Dom har fått in en massa jul disney grejer på Disney store nu!!!Big%20smileBig%20smileBig%20smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-december-2007 vid 21:20
Vad tycker ni om de disneysaker som finns i butikerna i dag ? Jag tycker att dom var finare när man var yngre. Te.x disney dockorna. (Fast dom är finare än alla dessa Brats)
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-december-2007 vid 17:07
Jag tycker att disney sakerna var finare förr men dom är fina nu med.Smile
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-december-2007 vid 23:28

håller med ovanstående. Kom föresten på att jag har 2 Mimmittavlor, och boxar till musiksagorna, samt en och annan musiksaga.

Disney 4ever
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-december-2007 vid 15:41

Om ni söker efter (moderna) frächa och nya Disney prylar så ska ni söka er till Disney Store UK eller Disneyinternational. Om ni söker äldre , udda,gammeldags, kanske lite mer sammlarsaker och sånt , då ska ni söka er till Ebay,Tradera och sådanna sidor som säljer begangnat. Kan bara meddela också att en affär som heter DIMODA har fått in olika disney figurer.Smile

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-december-2007 vid 19:21
Just nu är det poppulärt med två varumärken. Dels Disney Princess och Disney Fairies. Vad tycker ni om att det kommer så många saker med dessa märken ? Jag tycker att vissa saker är fina. Men en del saker är bara för att tjäna massa pengar. Vad tycker ni ? Kommer det bli fler varumärken framöver tro ?
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2007 vid 11:35
jag har 4 små plast figurer från lejon kung filmen  som typ kostade 20 kr som jag fick när jag var typ 4 jag älskar dom fort farande har dom i min hylla.
jag lekte med dem varje dag när jag var littenTongueTongueTongueTongue
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2007 vid 12:12
Postad av disney_erika disney_erika skrev:

jag har 4 små plast figurer från lejon kung filmen  som typ kostade 20 kr som jag fick när jag var typ 4 jag älskar dom fort farande har dom i min hylla.
jag lekte med dem varje dag när jag var littenTongueTongueTongueTongue


Vilka figurer har du ? Jag har också mina kvar. Jag har Simba och Nala när dom är små. Simba vuxen. Kiara och Kovu. Även Scar och Zazu. Jag har även plast Lejonklippan kvar också. En liten som man kan fälla ut. Det finns figurer som kan röra sig också. Se www.donettas.com
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2007 vid 18:29
Smilejag hade dem också!! LejonKungen plastfigurer...jag hade Lilla Simba och Nala, Zazu och de tre hygenerna . Sen hade jag lejonklippan och elefantkyrkogården. Och allt var i Plast. Men jag har ingen aning om var de är nu.ConfusedConfusedConfused
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2007 vid 18:42
Postad av mimmi pigg mimmi pigg skrev:

Jag tycker att disney sakerna var finare förr men dom är fina nu med.Smile


En del saker nu är fina. Jag minns de gammla tyco disney dockorna från förr. Dom finns inte nu. Disney dockorna var finare förr. De disney dockor som finns i USA. (Kolla in Amazon.com) Är finare än de som finns på te.x BR.
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2007 vid 19:36
jag hadde nala och simba när det varr små och timon och pumba
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-januari-2008 vid 20:16
Vilka disneyböcker har/hadde ni ?

Jag har kvar:

Lejonkungen (stora Klassiker boken)
Aladin      (Stora Klassiker boken)
Robin Hood (Stora Klassiker boken)
Pocahontas (Stora Klassiker boken)
Herkules    (Stora Klassoker boken)
DLS        (Lilla Klassiker boken i pocket 2 stycken olika i min samling)

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-januari-2008 vid 21:26
Kolla in denna sida.Massa disneyprylar.


http://www.kathysfastfoodtoys.com/Characters2.html

Ändrad av disney_girl - 03-februari-2008 vid 12:21
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2008 vid 16:15
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Kolla in denna sida.Massa disneyprylar.


http://www.kathysfastfoodtoys.com/Characters2.html


Kolla även in denna sida. En sida med bilder på massa disneydockor. Dom som fanns förr.

wwww.donettas.com
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12345>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media