Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Djungel-George

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Beck View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 27-oktober-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Beck Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Djungel-George
    Postad: 27-oktober-2005 vid 15:18
Är det någon som vet varför den svenska dubben av "Djungel-George" inte finns med på DVD-utgåvan?

Ändrad av Beck
Till toppen
kodak View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 21-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 59
inläggsval inläggsval   Citera kodak Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-februari-2006 vid 14:44
Nej det jag inte Men den är ganska tråkig, det enda roliga är när han åker in i trädet.
rosor ä röda violer ä blå....
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2006 vid 19:11
Djungel-Gerorge är en knepig film, jag står och väger på om jag hatar den eller bara tycker mycket illa om den. Den är fånig med stort F, bra skådisar, hopplös intrig. John Cleese som gorillan är det enda orginella med den här soppan.
Till toppen
Jessica View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent


Medlem sedan: 24-juli-2006
var: Närheten av GBG
Status: Offline
Poäng: 105
inläggsval inläggsval   Citera Jessica Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2006 vid 00:42
Hmm... Jag kan ju inte ogilla filmen när söta Brendan Fraser spelar huvudrollen. Eller... Jag tycket så förut. Nu har jag inte sett filmen på flera år, så jag antar att jag inte tyckte att den var så speciell
- jag är en bacill
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-februari-2017 vid 10:43
Hmmm, det är snart 20når sedan jag såg den här filmen i sin helhet. Jag har också bara sett den dubbad... Så, kanske skulle ta och se den som en kalkonfilm snart.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media