Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Snövit och dom sju dvärgarna - DVD

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
tokar86a View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-oktober-2004
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera tokar86a Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Snövit och dom sju dvärgarna - DVD
    Postad: 12-oktober-2005 vid 13:00
Hej

Är det någon som vet vart man kan köppa snövit och dom sju dvärgarna?
Jag tror inte att det är riverdanse-truppen på turne

Administrator på Pokemon.se/forum
Till toppen
*Timon* View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 05-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera *Timon* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2005 vid 13:27
Har den släppts på dvd? I så fall är det ju bara att söka efter den på typ ginza eller cdon.com, dom har ju både dvd och vhs. (Tror jag) Annars, i värsta fall, får du jaga i affärer....
"-Vad är det här? Pumbaa, du sitter på fjärren!
- Åh, jag trodde det var en kaka." Lejonkungen 3

"- Petade du dig i näsan?
-Nä, men det kliade på insidan!" Lejonkungen 3
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2005 vid 13:41
Den är utgången sen flera år tillbaka, så räkna inte med att hitta den i den vanliga handeln. Det är begagnatmarknaden som gäller. Leta i småannonser, bytesaffärer, auktionssajter på nätet m.m.

Det brukar t.ex. alltid finnas några exemplar till salu på Tradera:
http://www.tradera.se/

Man kan få den billigt på VHS, men vill man ha den på DVD får man räkna med att betala en vacker slant.
Till toppen
the_fish View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 08-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 160
inläggsval inläggsval   Citera the_fish Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-november-2005 vid 02:03
snövit kom ju ut på dvd för typ... längesen, iaf ett år sen... tror jag iaf      eller vem vet, kanske det bara var i usa,   vill inte göra folk fulla av hopp nu och sen e jag helt fel    
"Be the change you want to see in the world"
     
Till toppen
blond_carro View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 15-november-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 12
inläggsval inläggsval   Citera blond_carro Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2005 vid 10:11

Någon som vet någon annan sida än discshop,cdon eller tradera där man kan köpa Snövit Och De Sju Dvärgarna på dvd?? har försökt få tag i den jätte länge nu men den går inte att hitta någonstans??? vet att den har utgått men man borde juh kunna köpa den någonstans eller???


Admin Edit: Jag flyttade ditt inlägg till denna redan befintliga tråd om samma ämne.


Ändrad av Daniel
Till toppen
flizzy View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 03-december-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera flizzy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-november-2005 vid 20:48
TYvärr får du räkna med att ge ca. 1000kr för att köpa den begagnad på Tradera. Den har haft ett högt andrahandsvärde i snart 2 år.
Till toppen
TetteN87 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 22-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera TetteN87 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-december-2005 vid 23:21
Men om man orkar vänta ett tag till så ska det väl komma en ny realese på DVD Snövid och de sju dvärgarna ungefär år 2010... Ni vet den som väntar på något gått väntar aldrig förlänge
I've been dreaming of a true loves kiss, and a prince I'm hoping comes with this.
Till toppen
blond_carro View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 15-november-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 12
inläggsval inläggsval   Citera blond_carro Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-januari-2006 vid 08:36

någon som vet var man kan hitta den... har leta o letat men hittar inte den... om någon som har den o vill sälja så skriv eller om ni hittar den någonstanns där man kan köpa den så skriv... vill ha den har alla andra Walt disney klassiker som ja vill ha, utom den... skriv om ni vet något.. Hälsningar Carro

Till toppen
*natalie* View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera *natalie* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-januari-2006 vid 13:52

Eftersom den är utgången så lär du bara hitta den på annonssidor som t ex www.blocket.se och www.koll.se  

Har inte ens sett den på Tradera på ett tag nu, så jag skulle tro att den är väldigt eftertraktad.



Ändrad av *natalie*

- "Detroit sound"? What's that? The cries of people being mugged?
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media