Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kingdom Hearts

 Svara Svara Sida  <1 1617181920>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-mars-2010 vid 23:54

Jag skrattade faktiskt inte. Men här får du lite att bita i:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kingdom_Hearts
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-mars-2010 vid 00:36
Tackar, tackarBig smile, det låter intressant, kanske något man skulle spela?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-mars-2010 vid 01:33

Jag rekommenderar Kingdom Hearts till alla som gillar Disney och tv-spel. Det finns enligt mig inga bättre "disneyspel" än KH. Spelen har en säregen atmosfär och lyckas på ett bisarrt bra sätt få den märkliga mixen av Final Fantasy och Disney att fungera. Jag trodde aldrig jag skulle godkänna att i ett seriöst sammanhang se Captain Barbossa stå bredvid Svarte Petter innan jag spelade Kingdom Hearts II.

Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-mars-2010 vid 10:34
Haha, det låter grymt kul och sjukt på samma gång, man får börja söka efter spelet i butikerna då :)
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2010 vid 11:03
Det tycker jag absolut att du ska göra. Vi behöver mer diskussioner om fenomenet Kingdom Hearts här på sidan.
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-april-2010 vid 19:13
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

de flesta, av världarna du nämnde skulle förstöra allt som faktiskt är bra med Kingdom Hearts. 

Du ljuger, det gör det dubbelt så bra, för ALLA av världrarna jag nämde skulle rädda kingdom hearts, för kingdom hearts är redan förstörd efter olympis coliseum, deep jungle, agrabah, monstro, halloween town, never land, caribean, the land of dragons, best castle och space paranoids.
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-april-2010 vid 19:38
Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

de flesta, av världarna du nämnde skulle förstöra allt som faktiskt är bra med Kingdom Hearts. 

Du ljuger, det gör det dubbelt så bra, för ALLA av världrarna jag nämde skulle rädda kingdom hearts, för kingdom hearts är redan förstörd efter olympis coliseum, deep jungle, agrabah, monstro, halloween town, never land, caribean, the land of dragons, best castle och space paranoids.

 

 

Ehm...Eliasbo, nu har jag en intressant fråga. På vilket sätt ljuger 101dalmatiner?ConfusedConfused Kan du förklara det för mig? Eller anser du att han ljuger, bara för att du har har autism?

 

Jag har aldrig spelat Kingdom Hearts, men jag har förstått att det är ett mycket populärt spel och att det spelet har en hel del bra världar, som du då inte uppskattar.

 

Jag tycker inte det ser ut som 101dalmatiner ljuger. Han säger bara sin ärliga mening, vilket man ska göra. Han anser att de världar du har nämnt, kan förstöra spel-känslan för honom. Det är inte av elakhet som han säger det, han säger sin mening och jag ser det inte som en lögn. Så försök att fundera en eller två gånger, innan du postar ett sådant svar.

Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-maj-2010 vid 21:04
Jag lär mig att acceptera alla de världarna som jag inte uppskattar, då borde han göra detsamma, och alla de andra också.

Ändrad av Eliaspbo - 31-maj-2010 vid 21:13
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2010 vid 19:41
Men det går ju helt emot det du sagt innan? Du sa att t.ex. Deep Jungle, Agrabah och Neverland förstörde spelet vilket inte riktigt tyder på att du "accepterat de världarna även om du inte uppskattar dem".
Själv tycker jag att alla världarna är fina i sig även om vissa (*host* Travers Town!*)  är ganska långa och svåra att hitta i.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2010 vid 10:49
Efter att ha spelat igenom Alice in Wonderland på NDS så började jag fundera på hur ett Kingdom Hearts med den spelmekaniken skulle föra sig. Jag kom fram till att det nog skulle bli förbannat bra! Jag menar, styrningen var rätt så klockren såväl i striderna som utanför och pusselsystemet var helt klart det roligaste med spelet. Det skulle vara klockrent att med Sora, Goofy och Donald hoppa, slåss och lösa gåtor i en sidescrollande miljö. Varje världs anhängare (t.ex Hercules, Aladdin och Jack Sparrow) skulle ha sin egen specialförmåga/förmågor som hjälper en att lösa pusslen precis som The Caterpillar, White Rabbit, Cheshire Cat och Mad Hatter har i Alice in Wonderland. Det skulle vara upplägget för nästa DS-titel.
Men det behövs verkligen ett Kingdom Hearts till Wii. Inte för att jag i regel stödjer den här extremt utspridda behandlingen av serien, men Wii är en idealisk konsol för den typen av mys-spel som är Kingdom Hearts. Wii-spelet kanske skulle vara en adaption av det episodiska spelet Kingdom Hearts Coded som har retat mig länge med att vara en officiell del av serien men bara tillgängligt för japanernas mobiler! Arrrrghh! What's th' point?! Varför skulle någon vilja spela Kingdom Hearts på sin fördömda mobiltelefon? Som jag sa, ta storyn från Coded och gör ett Wii-spel av det. Förmodligen bör de även fylla ut spelet då jag kan tänka mig att det annars blir ett mycket kort spel. Jag vill i vilket fall som spela Coded men jag har aldrig begripit mig på dessa djävulens verktyg som är mobiltelefoner and 'tis make me furious! Savvy?
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2010 vid 22:27
Postad av Jack-Sparrow Jack-Sparrow skrev:

Efter att ha spelat igenom Alice in Wonderland på NDS så började jag fundera på hur ett Kingdom Hearts med den spelmekaniken skulle föra sig. Jag kom fram till att det nog skulle bli förbannat bra! Jag menar, styrningen var rätt så klockren såväl i striderna som utanför och pusselsystemet var helt klart det roligaste med spelet. Det skulle vara klockrent att med Sora, Goofy och Donald hoppa, slåss och lösa gåtor i en sidescrollande miljö. Varje världs anhängare (t.ex Hercules, Aladdin och Jack Sparrow) skulle ha sin egen specialförmåga/förmågor som hjälper en att lösa pusslen precis som The Caterpillar, White Rabbit, Cheshire Cat och Mad Hatter har i Alice in Wonderland. Det skulle vara upplägget för nästa DS-titel.
Men det behövs verkligen ett Kingdom Hearts till Wii. Inte för att jag i regel stödjer den här extremt utspridda behandlingen av serien, men Wii är en idealisk konsol för den typen av mys-spel som är Kingdom Hearts. Wii-spelet kanske skulle vara en adaption av det episodiska spelet Kingdom Hearts Coded som har retat mig länge med att vara en officiell del av serien men bara tillgängligt för japanernas mobiler! Arrrrghh! What's th' point?! Varför skulle någon vilja spela Kingdom Hearts på sin fördömda mobiltelefon? Som jag sa, ta storyn från Coded och gör ett Wii-spel av det. Förmodligen bör de även fylla ut spelet då jag kan tänka mig att det annars blir ett mycket kort spel. Jag vill i vilket fall som spela Coded men jag har aldrig begripit mig på dessa djävulens verktyg som är mobiltelefoner and 'tis make me furious! Savvy?


håller fullständigt med själv har jag både ett ds och ett wii men har aldrig ägt ett playstation jag hade nog genast köppt spelet om det fanns till mina konsoller också

jag har ju aldrig spelat kingdom hearts men jag har sett på när kompisarna spelat och jag har läst mangan som är inspirerad av spelen så.... jag bara älskar spelets design

ps kan du inte berätta lite mer om vad det var för speciellt med alice till ds? vad har det spelet för spelmekanik?

förstår att man använder pekskärmen men hur
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-juni-2010 vid 18:33
Det gör jag så gärna. Spelet fungerar som så att du ska guida Alice genom Underland, som en av de fyra ovan nämnda karaktärerna åt gången. Hon följer automatiskt efter spelaren men kan stanna på samma plats om du pekar på henne med stylusen. Sedan tar du dig praktiskt taget hela tiden från punkt a till punkt b och c men även tillbaka (för att hitta kistor eller komma åt kistor med nya krafter som gör det möjligt att nå dessa, ett moment vi känner igen från Kingdom Hearts). Det finns små fiender längs med vägen som är lätta att ta kål på, dessa kommer i olika former så som levande grästuvor, dödskallar med spindelben och dödliga tekannor, men då och då dyker Red Knights (knektar) upp från ingenstans och de är lite hårdhäntare och finns i många olika varianter. De kan bland annat fånga Alice och kasta in henne i en vortex som du måste rädda henne ifrån inom en kort tid annars är det slut. Denna vortex dyker också upp om du lämnar Alice ensam för länge och slukar henne om du inte hinner tillbaka och kan dra ut henne.
Och så pusslen, spelets starkaste kort. Du är t.ex White Rabbit och traskar glatt fram med Alice hack i häl och kommer fram till en stor stenbumling som blockerar vägen. Bumlingen har att vagt blåaktigt skimmer omkring sig. Med stylusen byter du karaktär till Chessur och trycker ner på styrkorset och aktiverar hans kraft; stenen "försvinner", egentligen blir den bara osynlig men i Underland är logiken så att om du inte- eller bara nästan kan se det så finns det inte där och det är bara att traska vidare. Du kommer fram till en klyfta som är bara lite för bred för att hoppa över. Byt karaktär till Absolem och använd hans "stretch-kraft" och gör en bro åt Alice osv. Du kan även använda konsolens inbygda mikrofon till att blåsa omkull korthus för att göra broar av kort, blåsa tekoppar med spelkort som segel i den riktning du vill åka och även använda blåsningen som avslutningsattack mot Knektarna genom att helt enkelt blåsa bort dem.
McTwisp (White Rabbit) kan vid vissa ställen stanna, spola fram/bak och sätta igång tiden. Exempel: En stor hög med äpplen blockerar din väg, en larv äter på äpplena, McTwisp snabbspolar frammåt och larven förtär hela högen på några sekunder. Eller om du kommer fram till en trasig bro, spola tillbaka tiden till innan bron rasade.
Jag skulle kunna fortsätta rabbla på men jag tror det är smidigare om jag helt enkelt bara råder dig till att själv prova spelet. Det är lätt, smart, lagom långt och du har aldrig tråkigt.
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juni-2010 vid 19:03
Bara allmän fråga om 101Dalmatiner. Har inget med själva tråden att göra.

Någon som vet vart han är? Har inte varit inloggad sedan 2 månader tillbaks och stannat på precis 3000 inlägg.

Skaffat ny användare kanske, eller har McDonalds i Katrineholm fått smaka på smisk vid det här laget.
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2010 vid 15:07
(Säger på Jerry Seinfeld Vs Newman-vis) Hello, Jake.

Håller för övrigt med angående Kingdom Hearts Coded. Varför ska de krångla till saker och ting så?
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2010 vid 18:35
stämde teorin om de 3000 inläggen eller är 101 dalmatiner tillbaka?
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2010 vid 21:40
Trevligt att ha dig tillbaka Dalmatinern. Forumet var trevligare men ack så mycket tråkigare utan dig.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juni-2010 vid 16:44
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Han som spelar gitarr? Jo nu minns jag vagt. Det tog en bra stund och kostade mig mycket energi att klara honom. Vad har du för level?

 

Jupps han är de (Demyx), jag har inte spelat på ett tag nu men gjorde ett försök igår men kom ingen vart, samma sak idag Unhappy Är på level 34, sökte på internet och såg då att de är en av de svåraste grejerna i hela spelet... Börjar bli ganska irriterad nu för jag vill ju komma vidare i spelet.

Såg dock på en guide att de var enklare att klara av att klå honom om man ändvände Hero Crest keybladen men jag vet ju inte hur man byter till den Embarrassed

Edit: Jag lyckades precis klara av att klå honom så nu ska de bli kul att se vad som händer härnäst Smile

Ändrad av Saga - 15-juni-2010 vid 18:09
Love will be your guide
Till toppen
Drusila View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 30-september-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera Drusila Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juni-2010 vid 21:02
Det första Kingdom hearts spelet avgudade jag totalt, varvade det nyligen för att känna av den härliga stämningen. Dock blev jag lite mer besviken på Kingdom Hearts 2 vill jag minas när det kom ut och jag köpte det. Många banor var ju samma som i det första spelet, bara ändrade en del. Sedan var bossar och världarna mer simpla, I det första spelet så var det mer pussel ->samla saker -> gå upp i level -> slå en boss som behövde lite taktik.
I kingdom hearts upplevde jag det mer som Gå rakt på -> döda fiender -> döda boss -> gå rakt på. Sedan blev det lite för mycket för mig med organisation 13 dom tog upp för mycket utrymme. Men 2:an är helt klart ett bra spel det med.
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-juni-2010 vid 03:50
Kingdom Hearts är en fantastisk spelserie, och rena drömmen för nån som mig som är både ett Disney och Final Fantasy-fan utan dess like. Sitter förnärvarande och längtar frenetiskt efter Europa releasen av det sjätte spelet i serien; Kingdom Hearts: Birth By Sleep.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-juli-2010 vid 07:57
"Trevligt att ha dig tillbaka Dalmatinern. Forumet var trevligare men ack så mycket tråkigare utan dig."
Thanks...

"Jag lyckades precis klara av att klå honom så nu ska de bli kul att se vad som händer härnäst"

Gratulerar!
"Sedan blev det lite för mycket för mig med organisation 13 dom tog upp för mycket utrymme"
Det är många som gnäller på det. Förstår inte riktigt varför. Organization XIII-grabbarna är ju helcoola.

"Kingdom Hearts är en fantastisk spelserie, och rena drömmen för nån som mig som är både ett Disney och Final Fantasy-fan utan dess like. Sitter förnärvarande och längtar frenetiskt efter Europa releasen av det sjätte spelet i serien; Kingdom Hearts: Birth By Sleep."

Instämmer, det är en fantastisk spelserie och jag längtar också brinnande till Birth By Sleep. Det är när väl det kommer som jag ska spela igenom serien (så gott det går) i kronologisk ordning. Det gör dock inget att det dröjer lite, jag är fullt upptagen med att spela igenom GTA-serien i kronologisk ordning för tillfället.
Till toppen
Zernabog View Drop Down
Springschas
Springschas


Medlem sedan: 15-juli-2010
Status: Offline
Poäng: 34
inläggsval inläggsval   Citera Zernabog Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juli-2010 vid 18:08

Platser jag vill besöka i Kingdom Hearts III

1. Pangea (Fantasia, Dinosaurier)

2. Mount Olympus (Fantasia, Herkules)

3. Happy Valley (Pank och fågelfri)

4. Sleepy Hollow (Adventures of Ichabod and mr. Toad)

5. Playstation 3 (Tron)

6. Prydain (Taran och den magiska kitteln)

7. Incan Empire (Kejsarens nya stil)

8. Paradise Falls (Upp)

9. New Orleans (Prinsessan och grodan)

Dessutom vill jag kunna resa runt i andra delar av USA, Frankrike och Storbritannien. I synnerhet Paris, London och New York. Jag vill också resa i tiden, bland annat så att jag kan jämföra hur städerna ser ut då och nu.

Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juli-2010 vid 22:06
Jag skulle gärna se en värld baserad på Ringaren i Notre Dames Paris, samt Mästerdetektiven Basil Mus London. Dessutom skulle jag vilja se en utökning av såväl Peter Pan, Skönheten & Odjuret, Den Lilla Sjöjungfrun och Herkules världar. 
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar
BANNAD

Medlem sedan: 30-mars-2010
var: K-Holm
Status: Offline
Poäng: 151
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2010 vid 13:02

"Dessutom vill jag kunna resa runt i andra delar av USA, Frankrike och Storbritannien. I synnerhet Paris, London och New York. Jag vill också resa i tiden, bland annat så att jag kan jämföra hur städerna ser ut då och nu."


Idén i sig är det väl inget fel på, men det låter inte som ett Kingdom Hearts-spel.
Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar
BANNAD

Medlem sedan: 30-mars-2010
var: K-Holm
Status: Offline
Poäng: 151
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juli-2010 vid 16:29
Ah! Kingdom Hearts Coded tycks vara planerad att släppas till DS! Undebrara nyheter! Dessutom har jag hört rykten om ett Kingdom Hearts i 3D till N3DS!!! Awesome!
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juli-2010 vid 17:52
KH: Birth By Sleep, KH: Re-Coded och Kingdom Hearts 3D är alla förhandsbokade, och jag väntar otåligt på att paketen från discshop skall skrammla till i brevinkastet. 
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar
BANNAD

Medlem sedan: 30-mars-2010
var: K-Holm
Status: Offline
Poäng: 151
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juli-2010 vid 23:05
Jag trodde inte Kingdom Hearts 3D ens var färdigt?
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2010 vid 09:30
Nej, det är inte klart. Men det är fortfarande möjligt att förhandsboka spelet.
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar
BANNAD

Medlem sedan: 30-mars-2010
var: K-Holm
Status: Offline
Poäng: 151
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2010 vid 10:20
I see. Köper du en 3DS i samma veva också?
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2010 vid 10:31
Ja, det får nog bli så. Dom har ju inte heller släppts än, men jag förhandsbokade även en sådan när jag ändå var igång. Är inte så mycket för tv-spel egentligen, men det skall i alla fall komma två andra spel till 3DS som jag är intresserad av ; så jag tycker att det kan vara värt det ändå. Dessutom är jag lite smått besatt av Kingdom Hearts-serien, så jag hade blivit så illa tvungen att införskaffa en 3DS oavsett vilket.
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar
BANNAD

Medlem sedan: 30-mars-2010
var: K-Holm
Status: Offline
Poäng: 151
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2010 vid 12:44
Jag är besatt av serien också. Att POTC har blivit en del av den har ju inte gjort saken sämre om man säger så. Men jag har som sagt för avsikt att spela igenom serien i kronologisk ordning till så stor utsträckning jag kan. Därav har jag ju ännu inte spelat 358/2 Days.

Det är klockrent att spela på det viset. Det rekomenderar jag för vem som helst. GTA är ett förträffligt exempel på när en kronologisk ordning tar episka proportioner. 1984-2013 är någonting  att sätta tänderna i.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 1617181920>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media