Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kingdom Hearts

 Svara Svara Sida  <1 1415161718 20>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
RWB bokmal View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera RWB bokmal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-november-2009 vid 03:28

Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Skämtar du? Är EN ENDA film-värld det enda som står mellan ett införskaffande och total ignorering? Weird...

Jag finner Kingdom Hearts-serien att vara medioker, och jag köper bara mediokra spel när det finns saker jag verkligen, VERKLIGEN gillar i dem. Basil Mus är kanske min absoluta favorit-disneyfilm.

Men spelet lär finnas här hemma ändå inom kort tid. Lillbrorsan har köpt ettan och tvåan, så...

"She's her own biggest biggest fan, Pepper Ann!"
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-november-2009 vid 07:43
Om jag hade ett eget kingdom hearts spel skulle det innehålla det här;:
1-snövit
2-dumbo
3-bambi
4-askungen
5-alice i underlandet
6-lady och lufsen
7-törnrosa
8-101 dalmatiner
9-svärdet i stenen
10-djungelboken
11-aristocats
12-robin hood
13-micke och molle
14-basil mus
15-den lilla sjöjungfrun
16-lejonkungen
17-nalle puh
18-små einsteins
19-higglystans hjältar
20-nalles stora blå hus
21-toy story
22-ett småkryps liv
23-monsters inc
24-hitta nemo
extra banor
25-bamse
26-asterix

Ändrad av Eliaspbo - 29-november-2009 vid 14:58
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-november-2009 vid 12:19
Bamse och Asterix? Det är ju inte ens Disney!
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-november-2009 vid 12:22
Nej, just det, det är därför jag skrev; extra banor

Och dessutom skulle mitt kingdom hearts spel ha svenskt tal så att jag förstår

Jag vet att jag måste spela världarna som är gjorda av dåliga filmer föratt världarna som är gjorda för bra filmer ska öppnas, och det gör jag.

Om jag ska vara intresserad ska nästa kingdom hearts spel ha de världar jag tidigare nämt i denna tråd.


Ändrad av Proximus - 30-november-2009 vid 21:33
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-november-2009 vid 21:25
"Jag finner Kingdom Hearts-serien att vara medioker,"

 

Märkligt, du brukar ju ha ganska bra smak annars.

 

"Om jag ska vara intresserad ska nästa kingdom hearts spel ha de världar jag tidigare nämt i denna tråd."

 

Så om inte Bamse och Asterix förekommer i nästa KH-spel (vilket de inte kommer att göra) så kommer du inte att spela det... Hmmm om inte Kalle Anka har en biroll i nästa GTA så skiter jag helt i den serien! Och om inte Guybrush möter Pippi Långstrump snart så kommer jag tappa ALL respekt för Monkey Island.


 

Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-november-2009 vid 22:03
Men sora, långben och kalle anka kommer att fortsätta finnas i spelen
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2009 vid 02:18
Antagligen, men inte i varje del av serien. Jag vet ju inte om de förekommer i 358/2 Days t.ex. Och jag tror inte Sora kommer att vara med i Birth By Sleep.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2009 vid 13:27
Kingdom Hearts 1 är mitt absoluta favoritspel of all time, men jag var faktiskt ganska besviken på uppföljaren... Den levde inte alls upp till 1:ans standard även om grafiken var mycket snyggare (och hade en Lejonkungen-värld! Eee!). Slutet var inte roligt att spela eftersom storyn redan var så uttänkt in i minsta detalj och det enda som var kvar för spelaren att göra var att slå ner några Heartless där, några Nobodies där och sedan vänta på nästa cutscene. Spelglädje...? Jag tycker fortfarande att KH2 hade gjort sig bättre som film. Och jag är SÅ trött på Organization XIII. Särskilt Roxas. Seriöst x_x

Jag är också besviken på att Sora & Co inte verkar vara med i 358/2 Days och Birth By Sleep... Men en kompis till mig som spelat 358/2 Days säger att det var väldigt, väldigt bra och trailern till BBS verkar också intressant, så lite hopp finns det kvar, hehe.
Save 2D-animation!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-december-2009 vid 00:05

Jag tycker det är jätte-svårt att säga vilket som är bäst av KH 1 och 2. Men det lutar nog åt 1, för det var verkligen ett spel som inte liknade något annat vi tidigare hade sett.

Det finns helt klart för- och nackdelar med båda spelen. Sedan förstår jag inte att så många ignorerar Chain of Memories, den VERKLIGA 2an. Det är verkligen inte i klass med sin föregångare respektive uppföljare men ändå en hygglig historia.
Jag har långt ifrån tröttnat på Organization XIII, har bara spelat två spel med dem och det känns inte så mycket och jag är fett taggad för att djupdyka in i Organisationens dunkla vrår i 358/2 Days.

 

Sedan fattar jag verkligen inte vad du snackar om angående slutet på KH 2. Det var fett utmanande för att inte säga jävligt svårt. Slutbossen tog mig en timme i streck att klara men man kände sig som en gud efteråt. Jävligt mäktigt slut också även om introfilmen helt klart är något av det vackraste jag har sett.

Off topic. Är du bekant med spelserien The Longest Journey?
Till toppen
RWB bokmal View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera RWB bokmal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-december-2009 vid 02:03
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

"Jag finner Kingdom Hearts-serien att vara medioker,"

 

Märkligt, du brukar ju ha ganska bra smak annars.

Meh. Första spelet var bra, mer "Disney", mindre FF. Andra spelet var FF med Disneykameos.

Dessutom är första bossen i ettan svårare än majoriteten av alla bossar i tvåan. Lol reversal.

"She's her own biggest biggest fan, Pepper Ann!"
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-december-2009 vid 16:02
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Nja, jag kan säga så mycket som att både Kingdom Hearts & Chain of Memories bidrar till att förklara historien kring Roxas, och så självklart 258/2 Days i vilket han är huvudkaraktären. Har du redan klarat Kingdom Hearts II?
Och Tron har väl visst med handlingen att göra, jag minns dock inte så mycket. Men hade det inte att göra med stadens/Hollow Bastions säkerhetssystem att göra, något virus som hotar det hela eller något sådant? Jag ska köra igenom alla spelen i "rätt ordning" så snart jag har Birth By Sleep.
Rätt ordning är:
1. Kingdom Hearts: Birth By Sleep
2. Kingdom Hearts
3. Kingdom Hearts: Chain of Memories
4. Kingdom Hearts: 358/2 Days
5. Kingdom Hearts II
6. Kingdom Hearts Coded

Oops inte visste jag att de fanns så många spel, ja jag kommern nog inte lyckas spela alla dem så jag kommer nog aldrig riktigt förstå mig på de här spelet Embarrassed Jo de där med Hollow Bastion har du rätt i Smile... men jag är fortfarande förvirrad haha.

Nej jag har inte klarat spelet, sanningen är den att jag fastnat vid en boss, de är han som spelar gitarr i Hollow Bastion jag lyckas inte klå honom.

Ändrad av Saga - 09-december-2009 vid 16:06
Love will be your guide
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-december-2009 vid 18:21

Han som spelar gitarr? Jo nu minns jag vagt. Det tog en bra stund och kostade mig mycket energi att klara honom. Vad har du för level?

 

"Meh. Första spelet var bra, mer "Disney", mindre FF. Andra spelet var FF med Disneykameos.

Dessutom är första bossen i ettan svårare än majoriteten av alla bossar i tvåan. Lol reversal"

 

Jag vet inte vad du pratar om. Det var cirka 50-50 i båda spelen. Och även om jag hade mer problem med bossarna i första spelet så ser jag det knappast som något negativt att de blev LITE lättare i tvåan då de också blev mer underhållande. Det var förresten i regel Disney-bossarna som blev något lättare. Organization XIII-bossarna var ena tuffa jävlar.

 

Ps. Skriv inte "Lol"... bara nördar gör det.



Ändrad av 101dalmatiner - 09-december-2009 vid 21:51
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-december-2009 vid 20:22
Organization XIII är ett strålande exempel på hur en fandom verkligen får mig att tröttna... Voj. Men, som sagt, min kompis som spelat 358/2 Days säger att det var ett jäkligt bra spel. Imorgon ska jag förhoppningsvis få tillbaka min DS så jag också kan prova det, sedan får vi se.

Jag har också spelat Chain of Memories, men jag gav faktiskt upp efter att ha förlorat mot Riku för ca 100e gången... Så hur exakt CoM slutar vet jag inte, men jag tyckte väl att det var sådär kul att spela. Kanske hade det något att göra med de där evinnerliga spelkorten man var beroende av. Sådana spel brukar jag inte gilla i största allmänhet, hehe.

Och jo, visst, nog för att slutet på KH2 var relativt svårt, men särskilt roligt var det inte. Tycker i alla fall inte jag, men den åsikten verkar ju vara i minoritet :P Jag var i alla fall duktigt trött på att slå ner bossar, Heartless och Nobodies till höger och vänster redan när Xemnas var i sin näst sista form. Vilken pärs.

Slutet skall dock inte argumenteras om - det var väldigt mäktigt!

Och, nej, The Longest Journey har jag inte hört talas om. Vad handlar det om?
Save 2D-animation!
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-december-2009 vid 21:23
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

 

Ps. Skriv inte "Lol"... bara nördar gör det.


det kommer från nån med 3000 inlägg på ett internetforum dedikerat till Disneyfilmer, skrivet i en tråd om TV-SPEL. Ledsen men din rätt att kalla andra personer för nördar är officiellt indragen. Clap


KEK

Postad av Aku Aku skrev:

Och, nej, The Longest Journey har jag inte hört talas om. Vad handlar det om?


Ingen aning, Nått äventyrsspel som Daniel gillar, så på ren princip ogilllar jag det.


Ändrad av Proximus - 10-december-2009 vid 21:26
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-december-2009 vid 03:41
Hey, var lärde du dig räkna? Och jag använder mig åtminstånde inte av retarderade internet-förkortningar.

 

"Och, nej, The Longest Journey har jag inte hört talas om. Vad handlar det om?"

 http://en.wikipedia.org/wiki/The_Longest_Journey
Ett sant mästerverk. Gör dig själv en tjänst och lägg vantarna på det kring jul.

 

"Organization XIII är ett strålande exempel på hur en fandom verkligen får mig att tröttna"

Jag fattar verkligen inte vad ditt problem är? Organisationen har förekommit i tre av sju spel, på vilket sätt är det en överdos? För övrigt är flera av medlemmarna riktigt badass och intressanta karaktärer till på köpet.

 

"men jag gav faktiskt upp efter att ha förlorat mot Riku för ca 100e gången..."

Madonna! Då har du ju inte ens fått chansen att spela igenom Reverse/Rebirth, Rikus faschinerande kapitel i spelet.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-december-2009 vid 13:54
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Jag fattar verkligen inte vad ditt problem är? Organisationen har förekommit i tre av sju spel, på vilket sätt är det en överdos? För övrigt är flera av medlemmarna riktigt badass och intressanta karaktärer till på köpet

Woha, woha, easy there, matey. Och, jo, det låter säkert som en väldigt dålig ursäkt, men när man hänger på deviantArt där varenda kotte och hans moster verkar ha gjort sin egen version kring Org XIIIs historia och gjort fanart av sådant som inte borde göras fanart av så tröttnar jag. I grund och botten är jag ett jättestort Kingdom Hearts-fan, men fandomen (=fansen, om du missade det) kring särskilt Organization XIII har blivit så pass jobbig att jag helt enkelt inte vill vara med längre. Och det är ju inte ens spelutvecklarnas fel, så om det är någon som förlorar på det är det ju jag, hm? Men jag säger det igen - 358/2 Days är deras chans till upprättelse och än så länge verkar det lovande. Så min åsikt är inte huggen i sten, jag förväntar mig nästan att jag ändrar mig.

Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Madonna! Då har du ju inte ens fått chansen att spela igenom Reverse/Rebirth, Rikus fascinerande kapitel i spelet.

Ja. Trist, eller hur?
Save 2D-animation!
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-december-2009 vid 14:05
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Hey, var lärde du dig räkna?


Avrundning tillhör mellanstadie matte om jag inte helt missninner mig.



Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Och jag använder mig åtminstånde inte av retarderade internet-förkortningar.

 



Kanske inte men däremot hittepå ord, retardera betyder att minska hastighet, jag har bara hört illiterära fjortisar använda det i något annat sammanhang.
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
RWB bokmal View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera RWB bokmal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-december-2009 vid 02:28
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Jag vet inte vad du pratar om. Det var cirka 50-50 i båda spelen. Och även om jag hade mer problem med bossarna i första spelet så ser jag det knappast som något negativt att de blev LITE lättare i tvåan då de också blev mer underhållande. Det var förresten i regel Disney-bossarna som blev något lättare. Organization XIII-bossarna var ena tuffa jävlar.

Saïx var en pushover när jag slogs mot honom första gången, med min lillebrors underlevlade sparfil- det här var det första jag spelade KH2 överhuvudtaget. Demyx var sådär.

Den enda organisationbossen värd nåt är Xigbar(svåraste "main story" bossen i tvåan). Och han var fortfarande lättare än Rustningbossen i Traverse Town- en av de första bossarna i ettan. Och jag har spelat båda nyligen.

Sephiroth är fortfarande svår i 2an, dock.

Jag gillar 358/2 såhär långt. Inte lika svårt som ettan, men likväl svårt som *** jämfört med tvåan. En "valfri att möta" fiende(inte boss) på en av de tidiga banorna är svårare än hela organisationen i KH2 förutom Xigge. En Heartless kallad Zip Slasher.  

Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Ps. Skriv inte "Lol"... bara nördar gör det.

Få se, jag är en tv-spelsnörd(såpass illa att jag är en Mod på ett Fire Emblem-forum), tecknad film-nörd, boknörd, tecknade serier-nörd... hockeynörd och engelskanörd Tongue.

Lite sent att undvika att vara nördig. LOL 

Om någon är intresserad av FE-forumet, så är det här addressen:http://fire-emblem.se/forum/



Ändrad av RWB bokmal - 18-december-2009 vid 02:30
"She's her own biggest biggest fan, Pepper Ann!"
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-december-2009 vid 12:23
Ja, de jobbigaste bossarna i tvåan tycker jag definitivt var Demyx och Xigbar - oj, vad jag kämpade med dem.

358/2 Days är hittills också bra, ska bli intressant att se hur storyn fortsätter...

Postad av RWB bokmal RWB bokmal skrev:

En "valfri att möta" fiende(inte boss) på en av de tidiga banorna är svårare än hela organisationen i KH2 förutom Xigge. En Heartless kallad Zip Slasher.

Instämmer att Zip Slasher var en svår förbaskad Heartless, mycket svårare än jag trodde den skulle vara, men när man väl sett mönstret och har lite tålamod går det väldigt lätt :D

Förresten, stämmer det att Coded bara ska släppas som mobilspel? Eller kommer det att släppas till fler plattformer...?


Ändrad av Akeruru - 18-december-2009 vid 12:27
Save 2D-animation!
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2009 vid 19:44
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Sedan förstår jag inte att så många ignorerar Chain of Memories, den VERKLIGA 2an.
För att den bara släpptes på Gameboy Advance.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2009 vid 20:44
Vaddå, klarar du Sephiroth? I så fall... måste du vara spelnördarnas konung. Man måste ju levla tills korna kommer hem för att ha en chans mot honom.

 

"För att den bara släpptes på Gameboy Advance."

Dålig ursäkt att hoppa över det andra spelet i en av de bästa serierna i historien.

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2009 vid 03:32
Varför är det en dålig ursäkt? Finns ingen anledning att köpa ett fult Game Boy bara för att man vill ha ett enda spel.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2009 vid 17:24
Det finns någonting som heter Nintendo DS. Jag skulle för övrigt ha köpt "ett fult gameboy" om det var enda utvägen.
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-februari-2010 vid 12:04
Yarrrgh! Hur länge måste vi europeer vänta på Birth by Sleep? Arrrgh! Jag vill kunna spela igenom samtliga underbara Kingdom Hearts-spel snarast!!! Hoppas bara att Jack Sparrow är med i spelet. Savvy?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-februari-2010 vid 13:55

Jag gissar att det möjligen kan komma så pass tidigt som i juli i år men det är bara rena spekulationer.

Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-februari-2010 vid 21:12
Arrrgh! Ingen som vet om Captain Sparrow kommer att ha en roll i Birth By Sleep?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-februari-2010 vid 18:26
Ingen aning men jag hoppas verkligen att han gör det. Det skulle verkligen befoga denna evighetslånga väntan på att få spela igenom samtliga tillgängliga delar av denna fantastiska spelserie.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-februari-2010 vid 12:05
Jag hoppas snarare att de lägger till fler nya världar och kanske skippar Agrabah, Underlandet, Halloween Town och Coliseum (särskilt Coliseum)... Efter 358/2 Days var jag duktigt trött på dem.

358/2 Days var förresten helt okay. Jag gillade det :) Förutom Xion då. Henne stör jag mig på något enormt 8| Hon blev aldrig riktigt intressant och tog alldeles för mycket plats i storyn. *hostensånMarySuehost* Jag ska nog inte skriva mer, ifall det skulle komma med någon spolier av misstag.
Save 2D-animation!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-februari-2010 vid 13:09

De två viktigaste världarna som bör vara med är ju just "Caribbean" och Wonderland. Jag blev grymt besviken över att Wonderland inte var med i KH 2. Men jag håller med om att de måste ha med fler nya. Men i dessa prequels och midquels tycker jag inte att det gör så mycket att gamla världar används, de ska dock satsa stort på Kingdom Hearts 3 när det väl befinner sig. Jag hoppas att det kommer att vara dubbelt så långt som Kingdom Hearts.

Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-februari-2010 vid 19:27
Vad tror ni om detta;
Princess castle(snövit, askungen och törnrosa), Big top(dumbo), Wood forest(bambi), Wonderland(alice i underlandet), Dog world(lady och lufsen), London world(de 101 dalmatinerna), Utined kingdom(svärdet i stenen), Djungle world(djungelboken), Paris and france conterside(aristocats), Sherwood forest(robin hood), Nature forest(micke och molle), Baker street(basil mus), Atlantica(den lilla sjöjungfrun), Australian world(bernard och bianca i australien), Pride land(lejonkungen), Andies(kejsarens nya stil), Little djungle world(lilla djungelboken), Duck burg(ducktales), Rockin ducks(quack pack), SavannahDjungle(timon och pumbaa), 100 arce wood(nalle puh), Rocket land(små einsteins), Higglytown(higglystans hjältar), Blue house(nalle har ett stort blått hus), Monster land(monsters inc), Sea under(hitta nemo), Toy world(toy story), Toy world nr 2(toy story 2), Bug world(ett småkryps liv), Christmas carol(mupparnas julsaga) och Pride land 2(lejonkungen 2).

Ändrad av Eliaspbo - 18-februari-2010 vid 17:21
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 1415161718 20>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media