Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kingdom Hearts

 Svara Svara Sida  123 20>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
foke View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 28-september-2005
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera foke Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Kingdom Hearts
    Postad: 08-oktober-2005 vid 16:12
Någon som spelat Kingdom Hearts till playstation 2? Square Enix produktion i sammarbete med Disney. Man styr Sora med Kalle Anka och Långben i täten genom flertalet klassiska disney-världar. Har ni inte lirat det tycker jag definitivt ni ska ge det ett chans. Det är nämligen en perfekt blandning mellan äventyr och RPG och allt annat än något dåligt licensspel.

Tvåan är på ingång och som förväntat ser det ut att bli riktigt bra det också. Tydligen kommer man besöka bland annat Steamboat Willie vilket, på de screenshots som finns ute, ser grymt tufft ut. Några nyare bilder finns här.

Något västerländskt datum är ännu inte bestämt.
Till toppen
Nutte View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 20-november-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 31
inläggsval inläggsval   Citera Nutte Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-oktober-2005 vid 11:41

Jag  har Kingdoom Hearts till Playstison 2, jag tycker det är jättekul.
Vad roligt att det skall komma ut en uppföljare till spelet.

Till toppen
TetteN87 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 22-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera TetteN87 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-december-2005 vid 20:39
Tycker att spelet är alldeles för svårt (fast då bör också nämnas att jag bara klarar av spel på mitt gamla super Nintendo och jag är totalt värdelös på Playststion) Men vilka är världarna han kommer till senare i spelet? De jag minns nu är bara Tarzan och kanske Alice i Underlandet? Sen tror inte jag att jag har kommit längre
I've been dreaming of a true loves kiss, and a prince I'm hoping comes with this.
Till toppen
foke View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 28-september-2005
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera foke Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2006 vid 14:54
Tycker att Kingdom Hearts är ganska lätt i förhållande till andra spel i genren. Men visst, det är ju svårare än den typiska 2D-plattformaren som var populär på SNES-tiden.

Förutom Tarzan och Alice så finns ju Lilla sjöjungfrun, Herkules, Peter Pan, Nightmare before Christmas och Aladdin. Har säkert missat ett par också.

Tvåan dyker upp i engelsk version i Mars och där kommer man kunna besöka Pirates of the Caribbean, Lejonkungen och Steamboat Willy (som tidigare nämnt) m fl.
Till toppen
Saktmod View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 06-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Saktmod Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-januari-2006 vid 01:51

Kingdom Hearts är helt enkelt ett av världens bästa spel! Men det ligger bakom Final Fantasy VII

Och mangan är helt enkelt för gullig!!! Jag spelade tyvärr bara början av spelet, men gissa om jag satt och såg på när min lillebrorsa spelade! XD

Sora och Riku är så söta, och Kalle passar som trollkarl! Och jag ÄLSKADE alla FF-karaktärer här och där...

BTW.. Var det meningen att Clouds Mantel och klo skulle representera Vincent eller nåt sånt..? Han var ju inte med Visste ni förresten att Yuffies kläder i KH var egentligen designade till Rikku i FFX, men så fick hon dom hon fick istället. (Läste det nånstans)

TIPS! Läs de två första volymern av mangan. Det finns en länk på www.khinsider.com      Det är helt enkelt en urgullig manga! ^^

Halloween town var helt underbar som värld i KH, och i tvåan kommer man ju till Christmas town, vad kul!

Till toppen
foke View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 28-september-2005
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera foke Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-februari-2006 vid 00:23
Postad av Saktmod Saktmod skrev:

Kingdom Hearts är helt enkelt ett av världens bästa spel! Men det ligger bakom Final Fantasy VII

Och mangan är helt enkelt för gullig!!! Jag spelade tyvärr bara början av spelet, men gissa om jag satt och såg på när min lillebrorsa spelade! XD

Sora och Riku är så söta, och Kalle passar som trollkarl! Och jag ÄLSKADE alla FF-karaktärer här och där...

BTW.. Var det meningen att Clouds Mantel och klo skulle representera Vincent eller nåt sånt..? Han var ju inte med Visste ni förresten att Yuffies kläder i KH var egentligen designade till Rikku i FFX, men så fick hon dom hon fick istället. (Läste det nånstans)

TIPS! Läs de två första volymern av mangan. Det finns en länk på www.khinsider.com      Det är helt enkelt en urgullig manga! ^^

Halloween town var helt underbar som värld i KH, och i tvåan kommer man ju till Christmas town, vad kul!



Spelar inte mycket spel nu för tiden men KH2 väntar jag ändå spänt på. Angående Clouds mantel och klo har jag inte ens funderat på att det skulle representera Vincent, men varför skulle det göra det egentligen? Var ju ganska många FF-karaktärer som inte var med :) Yuffies käder är ganska intressant, de liknar ju faktiskt Rikkus ganska mycket.

Tack för länken förresten.
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-juni-2006 vid 12:06
Jag älskar Kingdom Hearts. Jag fattar inte hur spelet inte kunde bli 2002 års bästa spel. Längtar tills 2:an kommer.
 
Spelet är gjort på ett så bra sätt. Där dom blandar Disney och FF-Karaktärer.
 
 I 2:an kommer man att hjälpa Mulan också. Man får möta Shan-Yu uppe i bergen som i Mulan 1.
 
 


Ändrad av Mendez - 30-juni-2006 vid 12:07
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-augusti-2006 vid 14:52
Det är lite segt att spela, men jag gillar konceptet stenhårt att sätta Disney-figurer i ett RPG-äventyr. Sen har den ju världens snyggaste omslag...

Anledningen till att Kingdom Hearts blev så bra som det blev tror jag, fast det va ett disney-spel, är nog för att det inte är Disney Interactive som gjorde det, som enligt mig inte har gjort så mycket vidare i produktionsväg. Istället använder man sig av ett gäng (SquareEnix) som är proffs inom rollspel. Vilka som drog igång hela grejen vet jag dock inte.

Ett spel som jag önska fanns är ett Super smash bros. Melee med Kalle och CO.

Men det får jag väl göra mig ett själv om jag vill ha...








Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-augusti-2006 vid 15:10
Postad av Jake Jake skrev:

Anledningen till att Kingdom Hearts blev så bra som det blev tror jag, fast det va ett disney-spel, är nog för att det inte är Disney Interactive som gjorde det, som enligt mig inte har gjort så mycket vidare i produktionsväg. Istället använder man sig av ett gäng (SquareEnix) som är proffs inom rollspel. Vilka som drog igång hela grejen vet jag dock inte.


Disney Interactive nu kallat Buena Vista games (BVG) har väl aldrig utvecklat ett spel själva. BVG är liksom Buena Vista International och Buena Vista Home Entertainment till största del ett distributionsföretag. Man har alltid använt sig av andra spelföretag för att utveckla sina spel. Däremot äger de två företag för spelutveckling: Propaganda games som grundades 2005 och Avalanche Software som man köpte upp samma år.


Ändrad av Daniel - 03-augusti-2006 vid 15:12
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-augusti-2006 vid 15:48

Jag skulle också vilja att Disney gjorde ett spel som är som Super Smash bros Melee.

Alla karaktärer från Kingdom Hearts.
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-augusti-2006 vid 15:50
Om man ska följa webhallens info så står det bara Disney Interactive under ''Utvecklare'' men det behöver ju inte stämma.

http://www.webhallen.com/sok.php?s_utvecklare=Disney+Interactive
------
BVG måste vara väldigt nytt, första gången jag såg det va på Kingdom Hearts 2:s hemsida

http://www.kingdomhearts2.eu.com/
------
Då det bara hette Interactive på det första spelet

http://www.kingdom-hearts.com/se/index.html
------
Men visst, Superhjältarna gjordes av THQ så, äsch disney får göra va han vill åt alla dessa spel, företag hit å dit, ja e bara en vanlig konsument än då så, jag ska inte bry mig så mycket =)

BVG har mycket möjligt hunnit producerat många spel, bara det att jag inte har ägnat mig så mycket tid åt att leta....



Ändrad av Jake - 03-augusti-2006 vid 16:00
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Milla_ View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 07-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Milla_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-oktober-2006 vid 21:30
Jag har Kingdom Hearts på Ps2 och tycker inte att det är så lättEmbarrassed Men syrran har klarat det och vi ska köpa tvåan i decembet( har beställt )Big%20smileVi älskar storyn, dne är så bra, hela spelet är så braTongue
Älska Kingdom HeartsHeart

 

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-oktober-2006 vid 22:35

Kingdom Hearts 2 kom ut i Europa förra fredagen, så jag ska nog köpa det snart.

Till toppen
Milla_ View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 07-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Milla_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-oktober-2006 vid 21:04
Visst verkar det bra!Wink Det är ett måste, spec när man har spelat första...Embarrassed

ÄLSKA Kingdom Hearts!!!Heart

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-oktober-2006 vid 21:29

Jag håller med. Vilken är din favoritvärld i 1:an? Mina är Atlantica och Travers Town. Den tårkigate är Alice i underlandet.

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2006 vid 11:15
Clip med Under the Sea från Kingdom Hearts 2.
 
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2006 vid 02:54
En annan Kingdom Hearts vidoe


Ändrad av Proximus - 15-oktober-2006 vid 02:55
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2006 vid 17:10
Gud va det spelet verkar roligt! Jag vill verkligen spela det Hug
E det svårt? Hur mycket kostar det ungefär?
Jag vet inte om det finns men jag skulle hoppas på en Lejonkungen värld i spelet Approve  
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2006 vid 17:26
Kingdom Hearts 1 kostar 299kr i dem flesta TV-spelsaffärer.
Disney-världarna i 1:an är dessa:
 
Underlandet: Från Alice i Underlandet
Olympus Coliseum: Från Hercules
Deep Jungle: Från Tarzan
100 Acre Wood: Från Nalle Puh
Agrabah: Från Aladdin
Monstro: Från Pinocchio
Atlantica: Från Lilla Sjöjungfrun
Halloween Town: Från The Nightmare of Christmas
Neverland: Från Peter Pan
 
Kingdom Hearts 2 kom till Europa och Australien för några veckorsen. Så priset på det ligger på 599kr. MEN, spela 1:an innan 2:an. Annars kommer du inte förstå någonting. Och det är mycket roligare att ha spelat 1:an först.
 
Detta är disneyvärldarna i 2:an
 
The Land of Dragons, från Mulan
Beast's Castle, från Skönheten och Odjuret
Olympus Coliseum, från Hercules
Timeless River, från den första Musse Pigg filmen
100 Acre Wood, från Nalle Puh
Atlantica, från Den Lilla Sjöjungfrun
Port Royal, från Pirates of the Caribbean
Agrabah, från Aladdin
Halloween Town, Från The Nightmare of Christmas
Pride Lands, från Lejonkungen
Space Paranoids, från Tron
 
I dem båda spelen finns det andra världar också. En stor Final Fantasy värld som heter Hollow Bastion. Där utspelar sig en stor del av storyn i slutet på 1:an. Sen finns det flera andra världar som inte är Diseny eller FF, utan helt nya för KH
 
Till toppen
foke View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 28-september-2005
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera foke Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2006 vid 20:24
Postad av Mendez Mendez skrev:

Jag håller med. Vilken är din favoritvärld i 1:an? Mina är Atlantica och Travers Town. Den tårkigate är Alice i underlandet.



Du är nog den första jag hört gilla Atlantica och till och med ha den som favorit. Själv tycker jag det är en av de jobbigaste delarna i spelet i och med allt simmande. Därför blev jag positivt överaskad över det nya upplägget i den världen i tvåan.


Ändrad av foke - 15-oktober-2006 vid 20:25
Till toppen
Milla_ View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 07-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Milla_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2006 vid 21:10
Ja, mina favoritställen är också Atlantica, sen tycker jag om Peter Pan banan ocksåApprove
Men jag älskar ön som Sora egentligen bor påTongue
Kingdom Hearts!!HeartHeart
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2006 vid 21:37
Postad av foke foke skrev:

Postad av Mendez Mendez skrev:

Jag håller med. Vilken är din favoritvärld i 1:an? Mina är Atlantica och Travers Town. Den tårkigate är Alice i underlandet.



Du är nog den första jag hört gilla Atlantica och till och med ha den som favorit. Själv tycker jag det är en av de jobbigaste delarna i spelet i och med allt simmande. Därför blev jag positivt överaskad över det nya upplägget i den världen i tvåan.
Jag vet. Alla som jag känner som spelat Kingdom Hearts gillade inte Atlantica. Jag älskar den. Jag får en sån underbar känsla när jag spelar den.
 
Atlantica i 2:an är rätt skojig också. Lite annorlunda men ändå kul.
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2006 vid 21:39
Postad av Milla_ Milla_ skrev:

Ja, mina favoritställen är också Atlantica, sen tycker jag om Peter Pan banan ocksåApprove
Men jag älskar ön som Sora egentligen bor påTongue
Kingdom Hearts!!HeartHeart
 
Destny Island är rätt mysig tycker jag.
 
Det jag inte gillar i Peter Pan är att man bara är på båten och klocktornet. Jag hade velat att man kunde vara på ön Neverland.
Till toppen
RWB bokmal View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera RWB bokmal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-oktober-2006 vid 23:43
Postad av foke foke skrev:

Postad av Saktmod Saktmod skrev:

Kingdom Hearts är helt enkelt ett av världens bästa spel! Men det ligger bakom Final Fantasy VII

Och mangan är helt enkelt för gullig!!! Jag spelade tyvärr bara början av spelet, men gissa om jag satt och såg på när min lillebrorsa spelade! XD

Sora och Riku är så söta, och Kalle passar som trollkarl! Och jag ÄLSKADE alla FF-karaktärer här och där...

BTW.. Var det meningen att Clouds Mantel och klo skulle representera Vincent eller nåt sånt..? Han var ju inte med Visste ni förresten att Yuffies kläder i KH var egentligen designade till Rikku i FFX, men så fick hon dom hon fick istället. (Läste det nånstans)

TIPS! Läs de två första volymern av mangan. Det finns en länk på www.khinsider.com      Det är helt enkelt en urgullig manga! ^^

Halloween town var helt underbar som värld i KH, och i tvåan kommer man ju till Christmas town, vad kul!



Spelar inte mycket spel nu för tiden men KH2 väntar jag ändå spänt på. Angående Clouds mantel och klo har jag inte ens funderat på att det skulle representera Vincent, men varför skulle det göra det egentligen? Var ju ganska många FF-karaktärer som inte var med :) Yuffies käder är ganska intressant, de liknar ju faktiskt Rikkus ganska mycket.

Tack för länken förresten.



Yuffie fick inte kläderna som Rikku skulle ha, hon tog platsen som Rikku var tänkt att ha. Wink

Yuffies dräkt i KH1 är istort sett samma som FFVII-dräkten.

"She's her own biggest biggest fan, Pepper Ann!"
Till toppen
Milla_ View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 07-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Milla_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-november-2006 vid 12:37
Är det bara jag här som fortfarande inte har klarat spelet?;)
Asså, jag vet ju hur det slutar, men hinner inte spela, med tanke på alla skolarbete. (Jag har faktiskt gjort ett om KH^^)
 
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-januari-2007 vid 11:39
Jag klarade Kingdom Hearts för drygt en timme sen. Fick några utbrott på näst, näst, näst sista bossen, Ansem, men på tredje försöket tog jag kol på den hale jäkeln. Underbara miljöer (favoriter: Halloween Town, Wonderland, Destiny Islands), underbar grafik, underbara röstskådespelare, Underbart upplägg (Final Fantasy-serien är ju så himmla toksvår, kan aldrig klara ett FF, men KH var aldeles lagom), underbar design, omväxlande fiender, STARK story, ett underbart spel helt enkelt. Jag ska köpa mig ett Gamboy Advance och köpa "Kingdom Hearts: Chain of Memories" innan jag tar mig an tvåan. Någon som kört "Chain of Memories"? Hur är det spelet?
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2007 vid 16:25
Jag har faktist aldrig spelat Chain of Memories (jag har inte ens någon Gameboy Advance) men jag har hört att det är rätt bra. Jag tror att man spelar som både Sora och Riku.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2007 vid 17:02
Coolt, har dock inte skaffat mig det än, men det får bli nu till sommaren.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juni-2007 vid 20:45

Har skaffat mig ett Nintendo DS som jag använt till att spela Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest på som jag klarade igår. Nu blir det nog att ta sig an KH: Chain of Memories, äntligen! 

Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juni-2007 vid 23:27
Good luck, my friend.
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
 Svara Svara Sida  123 20>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media