Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Pirates of the Caribbean - Svarta pärlans förbannelse

 Svara Svara Sida  <1 456
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-oktober-2005 vid 23:10
Lite mer kvalitet på inläggen tack. Jag har sett många diskussioner om "flickidoler" på olika forum och alla tycks leda åt samma håll (ingenstans).

Orlando Bloom utseende är inte där skon klämmer, problemet med Orlando är att han är dålig på att agera. Har ni någon gång tänkt på hur han agerar? Han väser ut orden, ungefär som om han försöker tömma lungorna på all luft när han pratar...

Det är helt klart Johnny Depp som håller upp största delen av filmen (med Orlando hängandes i ett hörn och tynger ner). Johnny Depp är av vår tids bästa skådespelare anser jag, och han är så bra på att gestalta minst sagt lite udda karaktärer så som Edward Scissorhand, Ed Wood och nu senast självaste Willy Wonka.

Till Julia: Motivera dina inlägg (läs reglerna)

Ändrad av Daniel
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Julia View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 18-oktober-2005
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Julia Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-oktober-2005 vid 18:53

Orlando bloom hatar jag . han är så ful.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Någon som håller med??????!!!!

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-oktober-2005 vid 19:15

Jag är vanligtvis varken nåt större Depp- eller Bloom-fan, men Jack Sparrow är helt klart min favorit i Pirates-filmen! Hela hans rollkaraktär är så skön, han har oflyt i hela filmen men är lika glad för det och han klarar sig, på nåt mirakulöst sätt, alltid. Replikerna är träffsäkra och Depp gör ett jättebra jobb med hela Sparrows karaktär. Jag är egentligen väldigt anti uppföljare, men jag är beredd att göra ett undantag för att få se mer av Jack Sparrow..!

Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Julia View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 18-oktober-2005
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Julia Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-oktober-2005 vid 18:12
Håller me Mattis. Johnny Depp är mycke bättre än orlando bloom!
Till toppen
Mattis View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 17-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Mattis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-oktober-2005 vid 18:34

Orlando Bloom!! Vad talar du om!!!

Hi hi...

Johnny Depp ska de ju va!!!

Love Pirates!!!
Till toppen
Gramse View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 17-oktober-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Gramse Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-oktober-2005 vid 07:29

Hey alla galna

Jag bara älskar Pirates of the Caribbean o Orlando Bloom e ju bara såå snygg

Nån mer som gillar honom? Ser iaf fram emot dom andra filmerna.. Hoppas inte dom blir lika misslyckade som en del av alla andra uppföljare..

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2005 vid 18:54
Jag har heller inga posters, men hade gärna velat ha.. Om du googlar lite på "filmposters" eller "filmaffischer" så finns det ett par sidor som säljer. Tycker själv att det blev aaaningens dyrt med porto och allt, så jag har inte beställt nån.. Får nöja mig med min supersnygga skrivbordsbakgrund (har två olika på våra två datorer  ) och att se fimen om och om igen.. Tur att man har den på dvd så den inte slits!!  
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Mattis View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 17-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Mattis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2005 vid 12:34

Hej!

Finns det nån som har några bra posters från filmen "Pirates of the caribbean"???

Skulle tycka det va kul om man hade nån

Love Pirates!!!
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-oktober-2005 vid 20:05
Här är en till som bara ääälskar Pirates-filmen!! Gissa vad jag har som skrivbordsbakgrund på datorn...  
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Mattis View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 17-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Mattis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-oktober-2005 vid 13:05
Hej!
Tänkte det kunde va trevligt med en tråd för POTC-tokiga galningar som jag, så slipper man skriva allt i Dead man's chest-tråden.
Hoppas på att kunna få några roliga diskussioner...

Angående "Barbossas" apa i filmen, så blir jag bara arg när jag ser den. Fråga mig inte varför. Jag tycker inte om den

Love Pirates!!!
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 456
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media