Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Sämsta serien

 Svara Svara Sida  <1 34567>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-juli-2007 vid 17:50
Det har du rätt i. Men i ett avsnitt så är hon helt besatt av märkeskläder. Förresten??? Skulle det vara bättre om hon betedde sig som ett våp och bara snackade smink/killar/kläder? Låter rätt motsägelsefullt om du frågar mig.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-juli-2007 vid 21:21

Nej, du får väl tycka som du vill.

Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-augusti-2007 vid 06:35
Öh??? Är det ditt slutgiltliga svar? Det var väl inte frågan om vad jag tycker utan hur det faktiskt är.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-augusti-2007 vid 16:07
Förstod inte hur du menade, snälla, kan vi inte bara lägga ner den här idiotiska diskutionen. Men ja, jag tycker hon kunde vara lite mer tjejig, tycker de e roligare helt enkelt.
Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-augusti-2007 vid 16:43
Du är knepig, Clash. Ena sekunden rena super-feministen, andra så ska tjejer vara tjejiga. Jag bryr mig inte egentligen ett skvatt om den här diskussionen. Jag blir bara ofta förbryllad när folk går rakt emot sina egna tidigare åsikter och hoppas på att ingen ska lägga märke till något.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-augusti-2007 vid 16:50

Hur menar du nu? Skicka ett pm är du snäll.

Disney 4ever
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2007 vid 21:05
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Du är knepig, Clash. Ena sekunden rena super-feministen, andra så ska tjejer vara tjejiga. Jag bryr mig inte egentligen ett skvatt om den här diskussionen. Jag blir bara ofta förbryllad när folk går rakt emot sina egna tidigare åsikter och hoppas på att ingen ska lägga märke till något.
Vadå "Clash"? Du diskuterade väl med "Onyx86"? Inte för att jag deltog i diskussionen men jag blev lite fundersam när jag läste det. För "Clash" har ju inte detagit i den på flera månader?
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2007 vid 23:14
onyx86=clashWink
Disney 4ever
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-augusti-2007 vid 14:44
Postad av Onyx86 Onyx86 skrev:

onyx86=clashWink
Jahaja, men jag trodde du var två olika personer. Men varför använder du inte bara din gamla "Clash"-inloggning? Man blir lätt lite förvirrad om man inte har läst kontaktinformationen.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-augusti-2007 vid 18:44
Tja, mestr för att jag glömde mitt lösen och den mailen funkar ej längre
Disney 4ever
Till toppen
Starvin_Marvin View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 37
inläggsval inläggsval   Citera Starvin_Marvin Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 16:37
Ja jag tycker mest att Disney Studios borde skämmas att de producerar så dåliga serier.
Shipopi
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 19:59
Jag tycker om de flesta disney-serier.
Men det finns en del sämsta också tycker jag t.ex. Darkwing Duck, Buzz Lightyear och Det Surrar om Maggie.
Men Den nysate, Ersättarna, är faktiskt jätterolig, tycker jag.
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 20:55
Postad av Onyx86 Onyx86 skrev:

Tja, mestr för att jag glömde mitt lösen och den mailen funkar ej längre
Okej, då förstår jag.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 23:14
storhe5, om din smak var tapeter skulle ingen mäklare i världen kunna kränga huset.
Till toppen
LittleStarJenny View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 20-augusti-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera LittleStarJenny Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-augusti-2007 vid 09:03
Men helt ärligt...
Sämsta serien måste väl ändå var typ Brandy och Herr Morris, eller iaf Lloyd i rymden???
 
Håller ingen med mig??? Dead
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-augusti-2007 vid 11:05
Alla tycker om olika smaker
och det vet ni, 101dalmatiner och LittleStarJenny.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-augusti-2007 vid 15:39
Vissa gillar skräp andra gillar guld. Livets cirkel.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2007 vid 21:12
You Can't Make Them Love Darkwing Duck if they don't.
Så sluta skriva ordet "skräp".
Det är inte ett passande ord i forumet tycker jag.
Dom får tycka vad dom vill.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2007 vid 22:59

Det är ett aldeles utmärkt ord i ett forum då en åsikt kan vara att en serie/film är skräp. Sluta tjata om Darkwing Duck! Jag förespråkar De 101 Dalmatinerna 90 % av tiden här och de övriga 10 ägnar jag i stort sett åt Nalle Puh.

Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-oktober-2007 vid 09:26
Man kan använda ordet "jag gillar inte den här filmen/serien" istället för
"jag tycker att den här filmen/serien är skräp".
Och jag tror att det finns fler människor som bryr sig helt annat än Nalle Puh.
Vad kan det beror på?
Jo, dom kanske tycker att Nalle Puh är rätt så barnslig.
Jag vill inte skriva om det här men jag kunde ändå inte låta bli.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-oktober-2007 vid 12:23
ersättarna är ganska dålig, de där playhouseserierna också.
Disney 4ever
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-oktober-2007 vid 15:25
Jag gillar inte Kejsarens nya stil den är så dålig!
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-oktober-2007 vid 19:19
Timon och Pumba har jag aldrig gillat. Larvig och barnslig.
Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2007 vid 16:18
Alla "nya" disneyserier förutom Kejsarens Nya Stil och Lilo & Stitch (som går an i jämförelse med resten av skräpet).
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2007 vid 22:16
Filmen heter ju "Kejsarens nya stil" men inte serien.
Den heter faktiskt "Kejsarens nya skola" där Kuzco hamnar tillbaka i skolan och försöker ta examen trots alla hinder.
Och du, 101dalmatiner.
Va snäll att sluta nämna ordet "skräp".
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2007 vid 00:08

Det var 92juar som fick mig att komma in på fel spår. Givetvis vet jag att serien heter Kejsarens Nya Skola. Det var ett pinsamt misstag. Har du någon djupliggande fobi för ordet skräp? Minnesanteckning: Lägg in skräp minst tre gånger i varje inlägg framöver. Skräp!

Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-oktober-2007 vid 13:24
"Skräp" är ju ett elakt ord.
Varför skall man använda sånt ord till den serie/film man inte gillar?
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-oktober-2007 vid 20:08
Postad av storhe5 storhe5 skrev:

"Skräp" är ju ett elakt ord.
Varför skall man använda sånt ord till den serie/film man inte gillar?


Om du har problem med en annan användares språkbruk, vänligan använd raportera knappen eller skicka ett PM till mig eller Daniel. Skapa INTE ett inlägg i tråden. Tack.
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-oktober-2007 vid 20:15
OK, det är lugnt.
Till toppen
Prinsessan View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 26-oktober-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Prinsessan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-oktober-2007 vid 13:58
Brandy och Herr Morris, Loyd i rymden, Rasten är de tråkigaste serierna. Dave Barbaren gillar jag för humorn och ironin ("nej men OJ!) haha så rolig..En serie som däremot är jättebra är (förlåt, får man nämna en serie på en annan kanal? Nåja, den BORDE vara disney för den är så j*vla bra!) Avatar på Nikelodeon. Jättefint tecknad, jättebra röster(på engelska), jättbra story och lite kopplingar till verkligheten...Jag är 19 år men b lir överlycklig när det kommer nya avsnitt!
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 34567>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media