Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Sämsta serien

 Svara Svara Sida  <1 23456 7>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2006 vid 15:28
         
Nä... he he... Det är inget fel på Dave, kan hända ibland att det går över gränsen men inge mer lixom.. Timon och Pumbaa kan jag istället oftare känna avsky för, då deras största intresse är att äta kryp å äckliga små saker, Blää. Men det är inte samma som det hära me att vända ut och in på sig själva, utan Vårtsvin å suregatt är, kan man kalla det ''fel'' på ett annat sätt... Jag har svårare för att se på kryp-ätande Gris å Gnagare än fastfrysta ögon och tie meter lodräta haker... But, that's me...
 
Ps: Fattar inte den där citera grejen, meningen va att det skulle bli nåt... 

Håll er till ämnet!

Häng å dra, Plåstermus!!


Ändrad av Jake - 26-juni-2007 vid 19:48
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Clash View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 215
inläggsval inläggsval   Citera Clash Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-juni-2006 vid 17:03
Jake har helt rätt det där om att jag tycker rösterna e viktiga. Och jag kan säga såhär. Hade Emma Iggström eller Sandra Kassman gjort rösten till Brandy, hade Jenny Wåhlander gjort rösten till Lola och Mia Kihl gjort rösten till Papegojorna så hade jag nog tyckt annorlunda om serien.
 
Ialla fall, är det någon mer än jag som stör sig på att det blir tjatigt med Nick Aktinsson eller hur han nu stavas i så gott som varenda ny serie. Dave, Fillmore, American Dragon. Snälla, lite veriation tack.
Älskar Pepper Ann!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-juni-2006 vid 19:53
He he, vadårå, Nick är ju nästa Gunnar Ernblad.
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juli-2006 vid 00:20
Han är känd.. Första gången jag hörde Nick och jag kommer ihåg, var nog Långben the movie. Men för mycket av honom kan man nog inte få, lik Anders Öjebo är han flexibel i rösten...

Ändrad av Jake - 01-juli-2006 vid 00:22
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Clash View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 215
inläggsval inläggsval   Citera Clash Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juli-2006 vid 09:11
Håller jag tyvärr inte med om.
Älskar Pepper Ann!
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juli-2006 vid 16:10
Nja... om man frågar mig tycker jag nog att Nick Atkinsons röst är väldigt monoton - han kan skådespela, ja, men det är inte mycket variation. Sedan har man dessutom hört hans röst (som för den delen aldrig verkar förändras) sedan urminnes tider. Jag tycker att det var ballast att se honom i spelfilmen om Bert och serien om Bert - som röst i Disney-serier och filmer är han extremt uttjatad.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juli-2006 vid 06:09
Själv har jag absolut ingenting emot Nick Atkinson, och jag kan inte påstå att jag någonsin reagerat över hans stora antal roller.
Till toppen
Clash View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 215
inläggsval inläggsval   Citera Clash Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juli-2006 vid 08:19
Postad av hofverberg hofverberg skrev:

Själv har jag absolut ingenting emot Nick Atkinson, och jag kan inte påstå att jag någonsin reagerat över hans stora antal roller.
 
Tja, jag tycker faktiskt man hör honom och Annica Smedius överallt tyvärr.
Älskar Pepper Ann!
Till toppen
IHope View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera IHope Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-maj-2007 vid 16:46
Alla nya serier som är på Disney channel t.ex. Jag kommer inte på vad dem heter men typ... tecknade serier som inte blivit en film...

men jag gillar t.ex. Den lilla sjöjungfrun och Aladdin... Tongue


Ändrad av IHope - 14-maj-2007 vid 16:47
*~* Love to sing and play piano *~*
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-maj-2007 vid 19:50
Jag hatar Kejsarens nya skola. Den är helt värdelös!!!
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-juni-2007 vid 16:13
Kim Possible, behöver jag säga mer?
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-juni-2007 vid 18:27
Tycker du inte om Kim Possible?
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
JungleJulia View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 16
inläggsval inläggsval   Citera JungleJulia Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-juni-2007 vid 18:31
Kim possible är lite av en ikon numera! Jag älskar öppningslåtenHeart
"so what's the sitch?"Cool
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-juni-2007 vid 18:33
"Tycker inte om" är en underdrift. Hatar helhjärtat är nog mer huvudet på spiken. Kejsarens Nya Skola över Kim varje dag. Att Disney kan sätta sitt en gång så respekterade namn på en sådan sophög till tv-serie är bortom min förmåga att uppfatta verkligheten.
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-juni-2007 vid 18:54
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

"Tycker inte om" är en underdrift. Hatar helhjärtat är nog mer huvudet på spiken. Kejsarens Nya Skola över Kim varje dag. Att Disney kan sätta sitt en gång så respekterade namn på en sådan sophög till tv-serie är bortom min förmåga att uppfatta verkligheten.


Ta inte i så du spricker bara.
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-juni-2007 vid 19:00
Ingen fara. Jag sparade på krutet så att inte någons öron/ögon ska trilla av.
Till toppen
Heffa View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 02-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Heffa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2007 vid 17:10
Pepper Ann måste vara den sämsta disney serien genom tiderna! Shocked
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2007 vid 18:59
Jag tycker att ersättarna är den sämsta serien! den är så otroligt tråkig och dålig. URSH!!!Dead
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Heffa View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 02-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Heffa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2007 vid 20:49

Jo, Ersättarna är hemsk den också.



Ändrad av Heffa - 12-juli-2007 vid 20:50
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2007 vid 20:51
mimmipigg där slog du huvudet på spiken! Disney har lyckats överträffa sig själva ännu en gång och släpper ner ännu mer skit över oss som en gång kunde vältra oss i bra serier från nämnda företag.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juli-2007 vid 13:30
Men jag förstår inte varför dom ens börjar med sådan skit! Dom har dom underbaraste karaktärerna som finns och så gör dom nya , fula och såååååå dåligt tecknat att jag nästan spyr. Och så är den otroligt knäpp ochså. När man ser dm tänker man inte disney magi precis.Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-juli-2007 vid 23:46
Nej, snarare: "vad fan håller de på med? Har jag hamnat på Cartoon Network?".
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juli-2007 vid 10:26
He he, Ok det lät bättreTongue Varför kan inte den riktiga Disney channel komma tillbacka? Jag menar den som visade dom serierna och filmerna som var äkta disney .CryCry
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juli-2007 vid 11:22
Tycker Kim Possible är sjukt överdeklamerat. Alltid dessa pojkflickor, dålig animation och rösterna e blandade bra med sämre skådisar.
Disney 4ever
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juli-2007 vid 16:37
Jag tycker inte heller om varken Ersättarna eller Kim Possible, inte heller Jake Long. Vet inte varför jag inte gillar dessa serier men.. Näe gillar dem inte.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juli-2007 vid 16:41
På 80talet och även 90talet var det fina animationer. Nu...gräsliga. Titta på Ed, Edd och Eddy t ex(inte disney tack gode Gud)
Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2007 vid 16:55
Som om det är att Kim Possible är en pojkflicka som gör serien så rutten som den är! Och vaddå pojkflicka!? Hon är ju för tusan en cheerleader! 
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2007 vid 19:42

Det har väl ändå inte med ämnet att göra?

Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2007 vid 19:50
Cheerleader är det mest kvinnliga en ung tjej i plugget kan vara i USA, du sa att hon är en pojkflicka.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2007 vid 21:28

Sminkar hon sig, snackar killar/kläder m.m.? 

Men strunt i henne nu, det finns andra serier som e lika värdelösa som den.
Disney 4ever
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 23456 7>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media