Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Förslag till MagicMovies.se

 Svara Svara Sida  <12
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2013 vid 15:25
Postad av PrincessOfUtopia PrincessOfUtopia skrev:

Thank you ^_^
Skulle du kunna ge mig länken dit? Embarrassed Har letat runt på forumet, men jag verkar inte hitta den Unhappy x)


http://www.magicmovies.se/disneyssion/forum_topics.asp?FID=10&title=fanart-fanfiction
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
PrincessOfUtopia View Drop Down
Springschas
Springschas


Medlem sedan: 01-februari-2013
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera PrincessOfUtopia Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2013 vid 15:43
Postad av Adrina Adrina skrev:

Postad av PrincessOfUtopia PrincessOfUtopia skrev:

Thank you ^_^
Skulle du kunna ge mig länken dit? Embarrassed Har letat runt på forumet, men jag verkar inte hitta den Unhappy x)


http://www.magicmovies.se/disneyssion/forum_topics.asp?FID=10&title=fanart-fanfiction

Tack så mycket Big smile
Till toppen
PrincessOfUtopia View Drop Down
Springschas
Springschas


Medlem sedan: 01-februari-2013
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera PrincessOfUtopia Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-februari-2013 vid 10:40
Jag undra om det var ok att starta en Non/Disney film tråd Smile Jag vet att ni har en kategori med andra filmskapare, men ibland finns det Non/Disney filmer som gjorts av folk som vanligtvis inte gör tecknat överhuvudtaget, och det känns kanske lite slöseri att skapa en tråd och bara snacka om den filmen då Tongue Så då tänkte jag att vi kunde skapa en Non/Disney (om det inte redan finns en såklart xD) tråd där man kan skriva tecknade filmtips som inte är av Disney Smile Låter det som något vettigt? xD
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-februari-2013 vid 11:16
Postad av PrincessOfUtopia PrincessOfUtopia skrev:

Jag undra om det var ok att starta en Non/Disney film tråd...


Vi har alltid haft policyn på denna webbsida att inte ha någon off-topic forum/tråd då de har en förmåga att spåra ur. Visserligen händer det så klart att vissa ämnen ibland tar sidospår som inte alls har med Disney att göra och detta är okej så länge det inte går till överdrift.

Detta har varit något som har skapat ett viss bråk tidigare, vissa är för det och tycker det är bra medan andra har varit mindre nöjda, och vissa har varit mer eller mindre absurt hatiska över detta.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
PrincessOfUtopia View Drop Down
Springschas
Springschas


Medlem sedan: 01-februari-2013
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera PrincessOfUtopia Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-februari-2013 vid 11:32
Ouch, aa, men då förstår jag Smile Det är ju lite synd men det är ju inte värt det ifall folk ska börja bråka Tongue
Till toppen
Zernabog View Drop Down
Springschas
Springschas


Medlem sedan: 15-juli-2010
Status: Offline
Poäng: 34
inläggsval inläggsval   Citera Zernabog Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-maj-2018 vid 22:47
Hur kommer det sig att jag inte kan lägga till filmer i min filmlista? Och kalla mig gärna dum, men hur gör jag för att hitta min PM-inkorg? (Den syns tydligen bara om jag nyligen fått ett PM.) Och varför kan jag inte skicka frågor som dessa via Hjälpcentralen?

Finns det skäl till att så många funktioner inte fungerar som de ska? Iallafall är förbättringar önskvärda.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media