Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Quack Pack

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Birgit View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 18-augusti-2005
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Birgit Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Quack Pack
    Postad: 18-augusti-2005 vid 16:48
Jag letar förtvivlat efter den bästa serien med Kalle och Knattarna! Självklart är det Quack Pack som visades i mitten på 90-talet på bland annat TV4 och TV3. Finns det någon som vet var man kan få tag på dem på DVD(helst) eller VHS? Jag har hittat dem på nätet men på originalspråk. Jag vill ha de svenska versionerna!
Till toppen
Nutte View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 20-november-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 31
inläggsval inläggsval   Citera Nutte Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-augusti-2005 vid 17:26

Postad av Birgit Birgit skrev:

Jag letar förtvivlat efter den bästa serien med Kalle och Knattarna! Självklart är det Quack Pack som visades i mitten på 90-talet på bland annat TV4 och TV3. Finns det någon som vet var man kan få tag på dem på DVD(helst) eller VHS? Jag har hittat dem på nätet men på originalspråk. Jag vill ha de svenska versionerna!

Jag har sätt att det finns en videofilm med Quack pack, det finns tre episoder sammlade på filmen. 



Ändrad av Nutte
Till toppen
the_fish View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 08-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 160
inläggsval inläggsval   Citera the_fish Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-september-2005 vid 01:24
Åh jaaa QUACK PACK! Det rockade ju! =D

   Så himla dåligt att det bara är tre avsnitt... det borde vara fler. Vars har du sett den?
"Be the change you want to see in the world"
     
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-september-2005 vid 19:10
Det går ju fortfarande på Disneycahnnel...eller?? Fast nu var det ju inte det du var ute efter mn...
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
TetteN87 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 22-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera TetteN87 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-september-2005 vid 12:42
Usch, jag tycker att Quack Pack är jättedåligt! Men de finns på lekhuset (i Norrköping) på VHS, fast jag tror det bara är tre kortare avsnitt på den...
I've been dreaming of a true loves kiss, and a prince I'm hoping comes with this.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-september-2005 vid 20:03

Jag tycker det är bra att Knattarna äntligen växt upp och blivit tonåringar Jag älskar denna serie!!

TetteN87, bor du i Norrköping, jag menar eftersom du visste att VHS:en fanns i Norrköping??

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-september-2005 vid 09:13
Postad av Birgit Birgit skrev:

Finns det någon som vet var man kan få tag på dem på DVD(helst) eller VHS?

Ett, säger ett, avsnitt kommer på svensk DVD den 23 november i en samling som heter Äntligen jullov. Det är ett avsnitt som heter Snövit svartsjuka (Snow Place to Hide, 1996).
Till toppen
TetteN87 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 22-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera TetteN87 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-september-2005 vid 12:22
Jo jag bor i Norrköping och vet därför helt säkert att den VHS:en finns här... Jo visst är det kul att de är tonåringar, men den är så dåligt tecknad och jag tycker inte det känns så kul med så "dåligt" gjorda filmer...
I've been dreaming of a true loves kiss, and a prince I'm hoping comes with this.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-september-2005 vid 16:41

TetteN87, vad kul! Det gör nämligen jag med  Jag kan hålla med dig om att den inte är såå jätte bra tecknad, mn jag gillar den iaf hehe

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Fproffs View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 22-december-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 88
inläggsval inläggsval   Citera Fproffs Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2006 vid 20:42
Quack Pack går fortfarande på Disney Channel och Toon Disney men jag tycker att det är hemskt tråkigt när det är samma avsnitt hela tiden!

Ändrad av Fproffs
"Bonjour, mademoiselle!"
Till toppen
Solla View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Solla Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 17:59
Jag har 32 avsnitt av dom 39 som som finns, men det var ju endast 36 som dubbades på svenska :(, men ja har 32 avsnitt på datorn som både AVI filer och på DVD skivor som går att kolla på i vilken dvd som helst :) 
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 21:49
Quack Pack äger ju! Riktigt roligt och jag bara älskar Intro-musiken Tongue
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-maj-2007 vid 21:04
Postad av Solla Solla skrev:

Jag har 32 avsnitt av dom 39 som som finns, men det var ju endast 36 som dubbades på svenska :(, men ja har 32 avsnitt på datorn som både AVI filer och på DVD skivor som går att kolla på i vilken dvd som helst :) 


Jobbar på nåt liknande själv. Har kanske fått ihop 20 hittills med bra kvalité.
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
kendra View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 06-juli-2007
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera kendra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juli-2007 vid 22:34
hejsan!

är ny här, hittade precis hit.. och blev sååå lyckligStar!
hittade en sida från usa som har maassssor av disneyserier.. kan leta upp sidan om nån e intresserad =)

tack för mig / K

"Åker han lite saktare går det snart baklänges"
Till toppen
mimmi View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2007
Status: Offline
Poäng: 133
inläggsval inläggsval   Citera mimmi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juli-2007 vid 22:50
Postad av kendra kendra skrev:

hejsan!

är ny här, hittade precis hit.. och blev sååå lyckligStar!
hittade en sida från usa som har maassssor av disneyserier.. kan leta upp sidan om nån e intresserad =)

tack för mig / K

"Åker han lite saktare går det snart baklänges"


Välkommen! ;D
Blev också glad när jag hittade hit. Ja länka sidan, tack :) Fast det passar kanske bättre i ett annat forum, jag vet inte.


Ändrad av mimmi - 12-juli-2007 vid 18:40
anything can happen with a little pixie dust
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-juli-2007 vid 16:15
Postad av kendra kendra skrev:

hejsan!

är ny här, hittade precis hit.. och blev sååå lyckligStar!
hittade en sida från usa som har maassssor av disneyserier.. kan leta upp sidan om nån e intresserad =)

tack för mig / K

"Åker han lite saktare går det snart baklänges"
 
Välkommen!Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-januari-2008 vid 00:34
Två frågor som alltid har gnagt mig angående den här serien: Varför är Ankorna i stort sett ensamma i världen om att vara Ank-människo-hybrider? Varför fortsatte de inte bara att teckna ALLA som djur! Enormt störande. Och två, hur kunde knattarna gå från att vara riktigt smarta i Ducktales till att bli tre jubelidioter här? Den här serien kunde verkligen blivit bra. Jag vill verkligen tycka om den, men jag kan inte. Möjligen avsnittet Koi Story, det känns lite, lite, lite mer som Ducktales i stil och anda och det finns inga människor i avsnittet.
Till toppen
jukuboy View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 12-juli-2011
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera jukuboy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-februari-2012 vid 20:55
Jag tycker de flesta avsnitt e okej, men de med otäcka Klös e bara förfärliga. Fick mardrömmar om honom och jag var verkligen livrädd för honom.
Till toppen
LeChuck. View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2011
var: Tri-Island Area
Status: Offline
Poäng: 220
inläggsval inläggsval   Citera LeChuck. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-februari-2012 vid 21:03
Gillade första avsnittet med Klös. As-läskigt, på ett bra sätt.
Till toppen
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-april-2017 vid 21:37
Fanns det inte något avsnitt om några glassbilar som sändes hela tiden.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media