Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Lilo & Stitch 2-disc utgåva

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Lilo & Stitch 2-disc utgåva
    Postad: 01-juli-2005 vid 17:00
Hörde att Lilo & Stitch ska komma på en 2 disk utgåva. Men jag har redan den första utgåvan. Ska man köpa 2-disk utgåvan då?
Till toppen
*natalie* View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera *natalie* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juli-2005 vid 17:10
Det beror ju på hur mycket du tycker om filmen. Om du verkligen gillar den så kan det ju vara kul att ha en 2-disc utgåva.

- "Detroit sound"? What's that? The cries of people being mugged?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juli-2005 vid 17:20
Det finns ju inte så mycket nytt extramaterial på den nya utgåvan.

• Lilo & Stitchs spel - Äventyrsön
• Gör ditt eget spel om experiment med utomjordingar
• Disneypedi: Hawaii - Aloha-öarna
• ”I Can’t Help Falling In Love With You” Musikvideo med A-Teens
• Borttagna scener och tidiga versioner

När jag frågade Buena Vista om detta var allt extramaterial som följer  med så svarade de : "Tyvärr så är det så att det finns inget mer bonusmaterial på Specialutgåvan". Så jag tänker avvakta med att köpa denna utgåva.

Lilo & Stitch - 2 disc Specialutgåva
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juli-2005 vid 18:28
Men... Hallå! Det är ju en 2-disc...!
Till toppen
nalani View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 02-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 40
inläggsval inläggsval   Citera nalani Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2005 vid 10:00

Va?!! Hur kan dom göra så... och jag har längtat så efter en specialutgåva av den här filmen...

Och vad är det då för mening i att släppa en 2-disc, när allt extramaterial ändå kan få plats på en disc? Nu är jag riktigt besviken.

Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juli-2005 vid 18:36
Varför släpps en ny utgåva av lilo och stich så snart efter den första, den kom ju 2003 är det inte lite väl nära in på?

Ändrad av Saga
Love will be your guide
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juli-2005 vid 18:58
Förmodligen för att Lilo & Stitch 2 släpps,  och då kan man mångla ut en "specialutgåva" av originalfilmen. Det handlar helt enkelt om marknadsföring.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-augusti-2005 vid 18:41

Postad av Daniel Daniel skrev:

Förmodligen för att Lilo & Stitch 2 släpps,  och då kan man mångla ut en "specialutgåva" av originalfilmen. Det handlar helt enkelt om marknadsföring.

Jo det förstås men hallå jag tycker endå det låter onödigt och va jag förstår är denna utgåva som kommer ganska klen om de nu måste göra en till utgåva så snart gör då en som är nåt att ha!

Love will be your guide
Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-augusti-2005 vid 21:54

Verkar väldigt klent med extramaterial, tycker jag - och flera av de där följde ju med även på 1-disc-utgåvan. Vad av detta extramaterial är det egentligen som gör att det inte ryms på en enda skiva med dubbla lager...?

Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-oktober-2005 vid 23:19

Nu när utgåvan släppts kanske det är tid att liva upp den här tråden igen...

Är det någon som köpt denna nya utgåva av filmen, och kan mer detaljerat redovisa för vad exakt som skiljer denna från den äldre singeldisc-utgåvan?

Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media