Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Varghunden

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Varghunden
    Postad: 11-juni-2005 vid 12:08

Hej

Såg att varghunden hade lagts till blev då påmind om denna fina film. Jag hade glömt bort den (ser så mycket film) har sett den minst 4 ggr den är min favorit bland disneys spelfilmer (ser mest tecknade disneyfilmer) den har så bra handling gillar helheten oxå och hunden är ju så nice!

Till toppen
Hanna_N View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 15-augusti-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 131
inläggsval inläggsval   Citera Hanna_N Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-december-2005 vid 19:55
Ja, varghunden är verkligen toppen. Jag tycker att ettan är mycket bättre än tvåan. Den filmen har det mesta; spänning, sorg, glädje mm. Jag kommer ihåg att första gången jag såg den satt jag och min lillebror och grät bredvid mamma i soffan, varghunden är ju såå fin
Boom baam baby, rafsa fram käket..hungerkungen gungar in
Till toppen
TetteN87 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 22-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera TetteN87 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-december-2005 vid 15:07
Jag ger den också alla tummar upp... Fast nu var det jättelänge sen jag såg den senast, har man inte sett den är det nog en bra ide att göra det!
I've been dreaming of a true loves kiss, and a prince I'm hoping comes with this.
Till toppen
Disney heart View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 03-december-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera Disney heart Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-december-2005 vid 22:08

Jaa, Varghunden är suverän! Jag tyckte det var sorgligt när mamman dog, och den lilla valpen satt vid sin mamma flera dagar...

Det är en film värd att se!! och jag tycker också att ettan är bättre, för i den andra så känns handlingen lite tveksam. jag tycker om ettan bäst, som sagt!!

"Att äta grönt är bra för oss små, öron och fötter blir stora då. Men otäckt är det att tugga på - den sista raden har jag hittat på själv"

Stampe
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-december-2005 vid 15:03
Det är verkligen en fin film. Kommer den att komma i specialutgåva ?
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-februari-2017 vid 10:45
Varför har jag aldrig sett den här filmen? Är ju inte speciellt förtjust i Disneys eviga sentimentala hund-filmer, men den här ser inte tokig ut alls.
Till toppen
Agrabah View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 27-december-2011
Status: Offline
Poäng: 285
inläggsval inläggsval   Citera Agrabah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-mars-2017 vid 22:37
Den är väldigt bra!
Djurskådespelarna är fantastiska. (De mänskliga skådespelarna är också toppen, men tycker det är mer imponerande med djur som kan agera så himla bra!)
Varmt välkommen att besöka min Disney blogg: http://nouw.com/sacredgold
Till toppen
Agrabah View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 27-december-2011
Status: Offline
Poäng: 285
inläggsval inläggsval   Citera Agrabah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-mars-2017 vid 14:09
Du får själv avgöra om du vill se den. 


Alla har sin egna åsikt till vad som är bra, och jag säger bara min åsikt. 
Varmt välkommen att besöka min Disney blogg: http://nouw.com/sacredgold
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media