Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Christopher Robin (2018) - teaser har landat!

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Christopher Robin (2018) - teaser har landat!
    Postad: 06-mars-2018 vid 18:58
Visste inte ens att det här var på gång men nu ska även Nalle Puh få en Live Action/CGI-skrud.

Christopher Robin har vuxit upp och det verkar som att Puh och gänget ska återuppväcka barndomens glädje i honom nu när han verkar vara fast i vuxenlivet.

Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=425M4M3Opkk

Tankar? Marc Forster står för regin och han är ju ändå inte så tokig men jag måste säga att detta ser ytterst tveksamt ut...
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-april-2018 vid 22:59
Jag ville verkligen hata den här filmen. Jag är helt emot konceptet att man gör en live-action-film baserad på Winnie the Pooh. Dels är jag emot den här genren och trenden i allmänhet, och dels känns det som ett fruktansvärt hån mot den verkligen Christopher Robin som kom att avsky sin faders litterära verk och allt det givit upphov till. Dessutom kan jag inte med Ewan McGregor. Men, tyvärr. Om trailern är en någotsånär rättvis indikation på hur den här filmen kommer att bli, så kommer jag inte att kunna hålla mig ifrån den. Nalle Puh är bedårande, och trailern gjorde mig tårögd Cry

Dessutom är det alltid svårt att helt avsky något projekt där Jim Cummings är inblandad. 
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2018 vid 12:20
Jag vägrar givetvis att se spoilers. Men inriktningen på en vuxen Christopher Robin i centrum för handlingen är ju mycket smartare än om de gjort det gamla vanliga och vara spelat in en själlös klon.
Jaså, det är McGregor i titelrollen? Jag älskar honom.

Hmmmm.... jag är försiktigt optimistisk inför denna film.

Detta borde väl inte feministerna kunna infiltrera? Om de inte låtet den vidriga Emma Watson spela Kanga....

När har den svensk premiär?
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media