Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Disney serier som saknas info om på dzine / disney

 Svara Svara
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Hertig View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 26-februari-2018
Status: Offline
Poäng: 5
inläggsval inläggsval   Citera Hertig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Disney serier som saknas info om på dzine / disney
    Postad: 26-februari-2018 vid 13:53
Jag brukar ofta använda disneyania / dzine för information om disneys svenskdubbade tecknade tv serier, men ett stort antal serier saknas info om. Det jag främst söker är avsnitts antal som sänds dubbade totalt.
Avsnittsnamn på svenska och engelska, samt köp vhs / dvds som getts ut med olika avsnitt. Så sitter någon på info om någon av serierna så vill jag gärna veta :)
Ursäktar felaktig stavning på vissa;P

Dessa saknas:

Bilar serien

Brandy & herr Morris

Buzz lightgear

Descendants

Disneys animerade korta

Elena från Avalor

Gravity falls

Hos Musse

Kejsarens nya skola

Lejonvakten

Lilo och stitch

Lyods i rymden

Miles från morgondagen

Mimmis Toons

Miraculous Lady Bug and Cat Noir

Musse pigg

Mysticons

Paw patroll

Puppy Dog Pals

Rasten

Totally Spies

Trassel

Vampirina

Wander i galaxen

Wuzzlarna



Till toppen
Hertig View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 26-februari-2018
Status: Offline
Poäng: 5
inläggsval inläggsval   Citera Hertig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2018 vid 18:12
Verkar ej kunna redigera inlägg, stryk Mysticons, Paw patroll, dom skulle ej varit med! Säg till om någon annan serie vart fel!
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2018 vid 22:47
Den ende som jag kan tänka mig sitter på info om majoriteten av dessa sunk-serier är Anders M Olsson.
Till toppen
Hertig View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 26-februari-2018
Status: Offline
Poäng: 5
inläggsval inläggsval   Citera Hertig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-februari-2018 vid 08:28
Postad av 102dalmatiner 102dalmatiner skrev:

Den ende som jag kan tänka mig sitter på info om majoriteten av dessa sunk-serier är Anders M Olsson.


Din personliga åsik som seriernas kvalitet var ej efterfrågad och fanns ingen poäng med att nervärdera och skriva ut den.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media