Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Totally Spies

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Totally Spies
    Postad: 17-maj-2017 vid 21:13
En serie som sändes för något år sedan på Disney Channel.
Enligt mig en av de bästa "tjejserierna" jag någonsin sett efter Winx.
Serien är så härligt gjord. Storyn och allt är så extremt bra.
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-maj-2017 vid 15:26
Har ett svagt minne av denna serie, men vill minnas att jag gillade den. Men är det Disney verkligen? Confused
Till toppen
Agrabah View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 27-december-2011
Status: Offline
Poäng: 285
inläggsval inläggsval   Citera Agrabah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-maj-2017 vid 17:57
Nej, Totally Spies är inte en Disney serie. Det här ämnet borde ha lagts under övrigt eftersom det är om en icke Disney serie.

Men det stämmer att Totally Spies har gått en kort stund på Disney Channel, men visas nuförtiden på Nickelodeon.

Disney Channel precis som andra barnkanaler kan ibland köpa in andra populära serier från företag som de själva inte har gjort, ihop om att tittarsiffrorna till just deras kanaler ökar. Detta är anledningen till varför serier som t.ex Totally spies, Pokemon, Pippi Långstrump och Lazy town visas på Disney kanaler även om de inte är Disney serier.

Totally Spies är för övrigt i mitt tycke en jättebra serie. Totally Spies är en kanadensisk serie gjort av företaget Marathon, som även har gjort bl.a Martin Mystik. Nya avsnitt av Totally Spies görs än idag, med hittils 156 avsnitt och visas i Sverige idag på Nickelodeon.

Ändrad av Agrabah - 18-maj-2017 vid 22:05
Varmt välkommen att besöka min Disney blogg: http://nouw.com/sacredgold
Till toppen
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-maj-2017 vid 19:12
Ja men då tycker att jag att vi kan ha detta som ett ämne då den sänts på Disney
Till toppen
Agrabah View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 27-december-2011
Status: Offline
Poäng: 285
inläggsval inläggsval   Citera Agrabah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-maj-2017 vid 22:07
Väldigt bra serie, som sagt. Tittade mycket på den när jag var mindre och de nya avsnitten är bra de med även om de inte riktigt kommer upp i samma klass som de äldre avsnitten.
Varmt välkommen att besöka min Disney blogg: http://nouw.com/sacredgold
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-maj-2017 vid 23:47
Meh, extremt överskattad och formulerad serie. Jättesynd att studions vida överlägsna "Martin Mystery" är totalt bortglömd.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media