Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Disney tv-serie

 Svara Svara
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Disney tv-serie
    Postad: 05-januari-2017 vid 22:56
Hej, är det någon som har någon disney serie inspelat t.ex som 101 dalmatiner, Rasten, lilo & stitch, Legenden om tarzan, Doug, Brandy & herr Morris, ersättarna. Har ni någon av dessa serierna skriv här under. Jag menar då alltså avsnitt utav serierna. Har ni några andra disney serier så kan ni skriva det här under med :D

Ändrad av TecknatNörd - 05-januari-2017 vid 23:06
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-januari-2017 vid 08:30
Förslagsvis så flyttas denna tråd till delforumet för just tv-serier och titlen ändras till något i stil med "Insamling av tv-serier".
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-april-2017 vid 15:27
Eller så struntar man i det.
Till toppen
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-april-2017 vid 16:10
Förlåt skapade bara ett konto då och skrev detta sen var jag inaktiv i över 2 månader så jag ber om ursäkt för det
Till toppen
Wolfy View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 26-april-2011
Status: Offline
Poäng: 22
inläggsval inläggsval   Citera Wolfy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-september-2019 vid 14:46
Postad av TecknatNörd TecknatNörd skrev:

Förlåt skapade bara ett konto då och skrev detta sen var jag inaktiv i över 2 månader så jag ber om ursäkt för det


Hoppas jag får någon utdelning för mitt frikostiga bidrag. Du är svår att få tag på när du inte längre behöver en.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media