Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Alice Through The Looking Glass

 Svara Svara
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Alice Through The Looking Glass
    Postad: 10-maj-2016 vid 17:08
Whaaah! Två veckor kvar till en av årets viktigaste premiärer!

Sex års väntan går mot sitt slut. Jag råkade se nästan tre sekunder av en trailer idag! Det blir mycket svårt att ducka för den nu när Disney börjar bonka på stora marknadsföringstrumman.

Vågar man hoppas på att filmen åtminstone blir nästan lika bra som den första? Kommer även denna dra in en miljard dollar i biljettintäkter? Kommer avsaknaden av Burton att skada filmen?

Många frågor som i nuläget är svåra att få svar på.


Mycket bistert att jämföra forumets nuvarande skick mot hur det var dagarna innan premiären av "Alice in Wonderland". Forumet riktigt darrade av iver och förväntan.
Nu är det tommare än i Paris Hiltons skalle.
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2016 vid 16:41
Fyra dagar kvar!!! Tarrant Hightopp, Chessur och McTwisp, snart får vi återse de underbara karaktärerna.
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-maj-2016 vid 19:09
Två dagar kvar!!! Jag åker givetvis till Sunkholm och ser den i IMAX. Om det är en film i år som är värd böket och kostnaden för en sådan expotitition så är det "Alice Through The Looking Glass"!
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-maj-2016 vid 20:27
Mindre än ett dygn till premiären!!!

Holy schmoly! En av årets viktigaste filmer är snart i mål.

Tror någon att även denna film kommer dra in en miljard dollar? Personligen känns det lite långsökt. Skulle inte förvåna mig om den landar på 500 mille. Men jag hoppas jag har fel.

Undrar vilka fler karaktärer från böckerna som kan tänkas vara med. Jag håller tummarna för Humpty Dumpty, The Walrus & The Carpenter och The White Knight.

Vilka hoppas ni på?
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2016 vid 18:15
Har nu varit på "Alice Through The Looking Glass" i IMAX. Mäktig upplevelse men mycket märklig film!
Svår att sätta fingret på.
Inte alls vad jag hade väntat mig. Måste suga på den här karamellen ett tag.

Jag återkommer.
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-maj-2016 vid 14:52
Delete

Ändrad av 102dalmatiner - 27-maj-2016 vid 15:03
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-maj-2016 vid 14:53
Delete

Ändrad av 102dalmatiner - 27-maj-2016 vid 15:04
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-maj-2016 vid 14:57
Delete

Ändrad av 102dalmatiner - 27-maj-2016 vid 15:01
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-maj-2016 vid 15:00
Nu, efter två dygn, kan jag nog reflektera över filmen;
Sur-Göran Everdahl gav den en svag 2:a!
Påstod att det som räddade den från en etta var Helena Bonham Carter.

Ronny Svensson var go' å gla' (och göteborgare) och tyckte den var ännu bättre än första filmen(!) (som han gav en 4:a) och gav den en stark 4:a!

Jag tycker båda går för långt åt respektive riktning. En rätt ljummen 3/5 är ett rättvist betyg.

Den var inte alls lika bra som ettan och intrigen kändes mest bara märklig, men inte märklig på ett positivt sätt.
Filmen kändes helt väsesnsskild den underbara första filmen.
Alla skådespelarna gjorde sitt bästa med vad de hade att arbeta med. Sasha Baron Cohen var ett välkommet tillskott och Time var en rätt kul karaktär, nästan så att man förlåter honom för "Grimsby" tidigare i år. Nästan.
Depp gick lite på tomgång men var som vanligt bra. Det är bara att Tarrant Hightopp inte är tillräckligt välskriven. The Mad Hatter ska inte analyseras.
Jag tror, återigen, vi kan skylla filmens största brister på Linda Woolverton. Hon är en kass manusförfattare och borde inte fått lägga sina inkompetenta labbar på den här filmen. Första filmen klarade sig på håret med den mängd påtvingad Disney-feminism den hade, men här går det på tok för långt.
Mycket tröttsamt att alla filmer nuförtiden ska ha illa dold feministpropaganda inbakat i degen.

Den var, som tur är, åtminstone inte tråkig. Högt tempo och visuellt upphetsande (särskilt i IMAX 3D) och musiken var mäktig och gav mig emellanåt gåshud.

Jag måste definitivt se den ett par gånger till på bio.
Men, tyvärr, blir det inga fem gånger som det blev med första filmen.

6.5/10


Vill gärna diskutera filmen med andra personer. Kom igen nu, forumet, vakna!

Ändrad av 102dalmatiner - 27-maj-2016 vid 15:03
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2016 vid 23:09
Inte alls lika urtråkig som den första filmen, men inte särskilt originell heller. Slutet framförallt är närmast identiskt med Ducktales: The Golden Goose. 

Får faktiskt instämma med dalmatinens feminism-kritik. Givetvis ska en ung kvinna, som inte kan ha varit till sjöss i särskilt många år, vara en skickligare seglare och sjöman än alla de yrkesmän som förmodligen samtliga blivit födda ombord på en skuta. Inte ens i Pirates-filmerna har man fått se ett dylikt hanterande av ett skepp på grunt vatten.  
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Bjekkergauken View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2014
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera Bjekkergauken Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2016 vid 17:52
Postad av Trubaduren Trubaduren skrev:

IGivetvis ska en ung kvinna, som inte kan ha varit till sjöss i särskilt många år, vara en skickligare seglare och sjöman än alla de yrkesmän som förmodligen samtliga blivit födda ombord på en skuta. 

Må väl instämma där, alltför ofta verkar folk tro att man automatiskt har en stark karaktär bara man gör de automatiska experter på allt de testar, istället för att skriva en rundad karaktär med ordentlig motivation och agenda. 

Vad som stör mig däremot är när folk håller kvinnliga och manliga karaktärer mot helt olika standarder- Att en manlig karaktär kan bli krigskämpe tre minuter efter att han tagit upp vapnet för första gången och det är helt naturligt, men när en kvinnlig karaktär blir det automatiskt Mary Sue-häxjakt.

Men med det sagt, tänker inte se den här filmen. Dels för att jag inte tyckte mycket om den första filmen, men främst på grund av att jag inte vill stötta Johnny Depp på grund av vad han gjort mot Amber Heard...


Ändrad av Bjekkergauken - 06-juni-2016 vid 17:53
Feminism is the radical notion that women are people.
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2016 vid 18:42
Får väl hyra den vid nåt tillfälle, för jag har inte möjlighet att se den på bio

Får se om mamma vill se den. Hon dyrkade Alan Rickman när han levde (Han gjorde rösten till Absolem, om ni undrar)., så vi får väl se om hon vill höra hans röst, bara hon inte börjar grina. Det kan jag inte hantera.Ermm


Ändrad av Tinsan-girl - 06-juni-2016 vid 18:45
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-juni-2016 vid 21:56
oj nu blev här ett litet testosteronöverskott av, vad jag antar är, två män som inte klarar av att det emellanåt kommer en film men en kvinnlig protagonist som gör i princip samma saker som en manlig skulle gjort men får skit för det (: älskar att de gjort alice till den starka karaktären hon är i dessa två filmer, framför allt i through the looking glass.

jag såg filmen igår och hade ganska låga förväntningar innan jag gick in. tycker den var snyggt gjord och lite smårolig emellanåt. helena gör red queen bäst <3 själva storyn var intressant just i att man fick följa med tillbaka i tiden men den kändes ändå lite halvhjärtad på nåt vis :/ allt som allt blev jag ändå positivt överraskad men det största problemet jag hade var att det inte gick att se johnny depp utan att tänka på det som uppdagats den senaste tiden. och tyckte nog han gjorde rollen bättre förra gången. 

rip all-future-depp-roles 



Ändrad av kung-triton - 16-juni-2016 vid 21:58
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juni-2016 vid 00:01
Testosteronöverskott? Haha. Lever vi i samma värld? Manliga huvudkaraktärer får alltid kritik för att vara för maskulina och starka, men när en kvinna spelar huvudrollen så är hon tvärt om överlägsen alla män i samtliga aspekter, och ingen höjer så mycket som ett ögonbryn.

Kunde ju varit trevligt om man i alla fall hade tagit någon hänsyn till tidsåldern som filmen utspelar sig under, samt ett uns av realism. Alice kan knappast ha varit på sjön mer än ett par år, på sin höjd! Ändå är hon skickligare än samtliga yrkesmän som, till skillnad mot henne, spenderat hela sina liv till havs. Men det som retar mig är egentligen inte orimligheten i sig, utan det faktum att det är ett väldigt medvetet drag som helt och hållet har att göra med dagens feministiska föreställningar. Hela fenomenet är ett politiskt korrekt spektakel, snarare än något som förstärker handlingen. 

Jag behöver inte få politisk korrekt propaganda upptryckt i ansiktet varje gång jag ser en film, det går alldeles utmärkt att skapa filmer som bygger på spänning och underhållning. 
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juni-2016 vid 08:28
nej vi lever inte i samma värld, det kan vi börja med att konstatera. och om man ser den här filmen som feministpropaganda har man uppenbarligen en skev världsbild från första början. det finns ingenting överdrivet (om vi nu bara bortser från att filmen utspelar sig i underlandet och allt och alla är överdrivna) med alice i sig, och jag uppfattade aldrig henne som "överlägsen alla män". ja hon är kapten och visst, det ger såklart henne en överordnande status. inget konstigt med det, hon ärvde skeppet efter sin pappa? men bara för att hon har en mer uppfinningsrik sida än de andra personerna på skeppet visar kanske bara mest att hon är lite mer öppensinnad. och är inte det hela vitsen med att hon lever efter mottot "ingenting är omöjligt"?. jag säger inte att disney inte valt att göra alice till en stark karaktär, men det är ju oftast det hela vitsen är med en huvudperson. sen att hon råkar vara kvinna är det som stör er tydligen?

och vilka manliga karaktärer har fått kritik för att vara för maskulina och starka...?
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-juli-2016 vid 22:39
Såg förra söndagen "Alice Through The Looking Glass" för tredje och sista gången på bio.
Faktiskt en riktigt mysig film när allt kommer omkring, trots sina många brister.
Kommer njuta av den mången gång på 3D Bluray.

Men någon ny påsktradition eller dylikt kommer den aldrig bli. Första filmen kändes helt magisk. Den här är fortfarande svår att placera i ett särskilt fack.   
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-augusti-2016 vid 15:18
När släpps "Alice Through The Looking Glass" på 3D-blu-ray? 

Ändrad av 102dalmatiner - 03-augusti-2016 vid 15:18
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-augusti-2016 vid 17:29
Postad av kung-triton kung-triton skrev:

och vilka manliga karaktärer har fått kritik för att vara för maskulina och starka...?

Det kan väl knappast ha undgått dig, eller någon annan, att i stort sett varje manlig Disney-karaktär, från prinsen i Snövit till Herkules, har blivit beskyllda för att vara stora starka män som måste rädda den kvinnliga huvudpersonen/hjältinnan. Och letar man utanför Disneys värld finns det även där ett oändligt antal karaktärer som fått sin beskärda del kritik utifrån samma premisser: James Bond, Rambo, Batman, Harry Potter (förvisso inte stor och stark, men med den typiska manliga egenskapen att per automatik vara skicklig och hjältemodig, medan kvinnor måste "plugga sig till" sin kunskap och talang), He-Man, John Nash i A Beautiful Mind, Tarzan, osv. Ja, listan kan i stort sett göras oändlig. 

Kristoff i Frozen skulle ursprungligen ha introducerats på ett helt annat sätt, där han slänger sig fram bland bergen som en norsk variant av Tarzan. Denna scen valdes dock bort. Gissningsvis framställdes han här som allt för hjältemodig och maskulin, när fokus istället skulle ligga på Elsa och Annas styrkor som modiga, drivkraftiga odg självständiga kvinnor. 

Ändå är det aldrig någon som ställer sig frågan hur karaktärer som Katniss, Kim Possible eller, som i det här fallet, Alice, kan vara både vackra, intelligenta, självständiga, hjältemodiga och dessutom utklassa samtliga manliga karaktärer och antagonister, oftast helt utan egentlig erfarenhet och trots att sagda män är både äldre, starkare och ofta också besitter många års erfarenhet som kvinnorna i fråga saknar. Kim Possible är t.ex. en 15årig cheerleader som utklassar professionella agenter och äventyrare, som i sin tur besitter både flerårig erfarenhet, den 3-dubbla muskelmassan, samt svart bälte i flertalet olika kampsporter. 

Skulle vara kul att någon gång se en mogen kvinna, utan enormt sex-appeal, som kunde utföra samma bedrifter som dessa karaktärer, men det lär vi nog aldrig få se - utom eventuellt i komedier, men aldrig i en animerad film eller i en seriös action-rulle. 



Ändrad av Trubaduren - 04-augusti-2016 vid 17:32
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2016 vid 20:11
Heliga Heffa!
"Alice Through The Looking Glass" släpptes ju på 3D-bluray i förrgår! Måste införskaffas omgående!
Kan inte vänta på att få bänka mig framför den för fjärde gången i år.
Någon som redan har den? Hur är 3D:n? Hur är extramaterialet?
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2016 vid 20:35
Postad av 102dalmatiner 102dalmatiner skrev:

Heliga Heffa!
"Alice Through The Looking Glass" släpptes ju på 3D-bluray i förrgår! Måste införskaffas omgående!
Kan inte vänta på att få bänka mig framför den för fjärde gången i år.
Någon som redan har den? Hur är 3D:n? Hur är extramaterialet?

Kör du med aktiv eller passiv 3D-teknologi på din dumburk?
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-november-2016 vid 21:27
Bröt plasten på min 3D-blu-ray den 10/11. Blev tyvärr en ganska halvdan upplevelse då jag var förbannat trött när jag började kolla och slumrade till ett par gånger den sista halvtimmen. 
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-mars-2017 vid 13:10
Postad av Trubaduren Trubaduren skrev:


Postad av 102dalmatiner 102dalmatiner skrev:

Heliga Heffa!
"Alice Through The Looking Glass" släpptes ju på 3D-bluray i förrgår! Måste införskaffas omgående!
Kan inte vänta på att få bänka mig framför den för fjärde gången i år.
Någon som redan har den? Hur är 3D:n? Hur är extramaterialet?


Kör du med aktiv eller passiv 3D-teknologi på din dumburk?


Förlåt. Hade på något sätt totalt förbisett ditt inlägg!

På min egen TV kör jag aktiv 3D, men kollar inte sällan i föräldrahemmet där det TV:n har passiv 3D.
Hurså?
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-mars-2017 vid 13:20
Jag såg "Alice Through The Looking Glass" för femte gången i lördags, på en 55" TV med passiv 3D.
Den såg smått fantastisk ut! Filmen lämnar som bekant MYCKET att önska, men jag måste säga att jag blev besviken på den trångsynta och normade biopubliken när jag först idag vågade kika på filmens intäkter....
$299,457,024 drog den in med en budget på 170.000.000!!!
WTF!?
Att jag i början av tråden skulle räkna över 200 miljoner dollar för högt när bag spekulerade kring filmens Box Office-resultat kunde jag ju aldrig tro! Fy fan.
Folk är inte kloka.

Varför lät de sopan Woolverton skriva manuset för? Undrar hur stor förlusten blev med dvd/blu-ray/merchendise inräknat.

Nu kan man väl bara glömma utsikterna för en tredje film.
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-mars-2017 vid 13:54
Bonusmaterialet till "Alice Through The Looking Glass" var åtminstone inte lika tanigt som det var till första filmen.
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2019 vid 03:45
Idag/igår är det tre år sedan vi åkte till Solna och gick på premiären av denna märkliga film.
En mycket lyckad upplevelse även om filmen lämnade oss rätt splittrade efteråt.
Är över två år sedan jag såg den senast.

Ska nu (gentligen för ca sju timmar sedan...) se den för sjätte gången.

Back to Wonderland!
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2019 vid 05:45
Och så var den slut för den här gången.

Det finns så mycket att säga som jag ännu inte har sagt om filmen trots att tråden är över tre år gammal.

Jag återkommer. Fairfarren all.
Till toppen
R0NN0 View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.
Avatar

Medlem sedan: 10-april-2021
Status: Offline
Poäng: 65
inläggsval inläggsval   Citera R0NN0 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-maj-2021 vid 08:38
I år fyller den här mediokra och politiskt korrekta, men estetiskt tilltalande och vackra film fem.

I lördags såg den för sjunde gången.

Alice är en feministisk fullblodspsykopat...
Till toppen
R0NN0 View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.
Avatar

Medlem sedan: 10-april-2021
Status: Offline
Poäng: 65
inläggsval inläggsval   Citera R0NN0 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-maj-2021 vid 22:00
Om filmen inte hade floppat, undrar i vilken katastrofal riktning den tredje filmen hade tagits.
Till toppen
GuybrushUMThreepwood View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-maj-2021
var: Tri-Island Area
Status: Offline
Poäng: 50
inläggsval inläggsval   Citera GuybrushUMThreepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-november-2021 vid 01:10
Såg den just för åttonde gången.

Så vacker ändå.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media