Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Artiklar och Recensioner

 Svara Svara
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Hjv313 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 22-februari-2016
Status: Offline
Poäng: 8
inläggsval inläggsval   Citera Hjv313 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Artiklar och Recensioner
    Postad: 26-april-2016 vid 19:54
Ville bara säga att jag inte kommer in på sidan i titeln.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-april-2016 vid 21:58
Jag har fortfarande en del saker att fixa sen serverflytten. Slarvigt kodande har kommit tillbaka och bitit mig i baken nu tyvärr vilket skapar många felmeddelanden. Samtidigt studerar jag Spelutveckling i Stockholm så jag har inte så mycket fritid.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-maj-2017 vid 11:11
Postad av Adrina Adrina skrev:

Samtidigt studerar jag Spelutveckling i Stockholm så jag har inte så mycket fritid.



Hur går det med studierna? Vilken typ av spel vill du jobba med om du får välja fritt?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-maj-2017 vid 22:27
Postad av 102dalmatiner 102dalmatiner skrev:

Postad av Adrina Adrina skrev:

Samtidigt studerar jag Spelutveckling i Stockholm så jag har inte så mycket fritid.



Hur går det med studierna? Vilken typ av spel vill du jobba med om du får välja fritt?


Det går bra. Om jag fick välja fritt så tror jag nog att jag skulle föredra att jobba med karaktärer för ett Sci-fi-spel med en still som är mer åt realistisk.

Jag tar examen i början av augusti och gör just nu min praktik som 3D Artist/Character Artist på en studio som gör arbeten (outsourcing) för så väl spelstudios som film och reklam studios inom Character creation och Animation. Jobbar just nu med karaktärshuvden till ett AAA-spel och har redan hunnit med att få min första film-credit. Så som det ser ut nu kommer med stor sannolikhet få anställning.

Om du vill kan du kolla in lite karaktärer och stuff jag gjort under en ettårsperiod. Den sist i listan (äldsta) är så dålig att jag skäms lite, men det är kul att ha där för att se hur jag utvecklats.  https://www.artstation.com/artist/adrina

Jag ska försöka ta mig an MM när allt lugnat ner sig, jag har inte haft mycket fokus för denna sida senaste tiden.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Claire View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2018
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera Claire Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-augusti-2019 vid 17:49
Häftigt, Adrina!

Har du jobbat på något spel än?

Ändrad av Adrina - 27-augusti-2019 vid 18:25
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-augusti-2019 vid 18:33
Postad av Claire Claire skrev:

Häftigt, Adrina!

Har du jobbat på något spel än?


Wolfenstein II: New colossus är det enda jag jobbat med som släppts. Sitter med ett stort AAA-spel sedan flera månader tillbaka, men får inte säga vad det är :P
Sen var jag med och gjorde Trailern till Cyberpunk 2077 som visades på E3 tidigare i år. Riktigt kul.

Claire, kolla om du har något skumt plugin i din webbläsare, Det följer med adware-script i allt du skrivit de senaste dagarna. Lyckligtvis så exekveras inte scriptet, men ändå.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media