Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Moana (2016)

 Svara Svara
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Bjekkergauken View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2014
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera Bjekkergauken Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Moana (2016)
    Postad: 17-augusti-2015 vid 11:08
Vad tror ni om den här filmen? Av vad jag sett tycker jag den verkar intressant. Det verkar vara en vacker setting, och är väldigt förtjust i designen av karaktären Moana. Har inte sett en Disneytjej med så realistiska proportioner på länge. Det här kan nog bli bra!
Feminism is the radical notion that women are people.
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2015 vid 14:38
Jag har inte hört något om denna tidigare, men var tvungen att googla och blev inte direkt avskräckt av vad jag såg. Tycker det ser ut att kunna bli en visuellt snygg film. Kul med Polynesien-tema, i den genren är väl Lilo & Stitch fortfarande ganska ensamma. Ska bli kul att se en trailer sen, med klipp från filmen. 
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2015 vid 22:33
Jag har googlat också på den och ser faktiskt lovande ut! Hoppas att den bli braSmile

Ändrad av Conan - 26-augusti-2015 vid 22:36
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-januari-2016 vid 21:15
Det finns redan en tråd om Moana
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2016 vid 00:01
"Det finns redan en tråd om Moana"

Jaha, okej. Märkte inte det förran nu! Smile

Ändrad av Conan - 02-februari-2016 vid 00:01
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media