Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Ny forumdesign - test - VIKTIGT

 Svara Svara
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Ny forumdesign - test - VIKTIGT
    Postad: 07-december-2014 vid 14:32
Jag har jobbat med att implementera den nya designen på forumet och jag är nära på att bli klar med det. Jag har lagt upp en temporär länk med en fungerande version av forumet. Det är en spegling av nuvarande så inlägg som gör på nya dyker upp på den gamla och tvärtom.

Jag vill gärna att ni tar en titt, säger vad ni tycker. Säg till om ni hittar några buggar. Kom ihåg att vissa länkar, så som de i högerkolumnen och forumloggan leder till det nuvarande forumet. Det är inget fel i sig utan något som fixas automatiskt när jag väl väljer att byta ut forumdesignen till den nya.

http://www.magicmovies.se/mobfor

Med tiden kommer jag försöka byta ut del för del av resten av sidan till den nya designen.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-december-2014 vid 17:05
Ingen som har synpunkter?
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-december-2014 vid 17:51
gillar att här förnyas, snyggt jobbat! dock tycker jag det nuvarande färgtemat är snyggare, lite behagligare liksom. Kanske är en vanesak. Själva layouten (nya) tycker jag är grym! Den nya känns mer avskalad och enkel vilket jag gillar. Loggan känns aningen rörig, och tycker den borde vara lite mer fristående, alltså inte ha "skuggan/speglingen" som går ner på sidan. Kanske också att den skulle vara lite mindre ?? 
En annan liten grej är att jag tycker bakgrunden för profilbilden och texten "postad: *datum*, inläggsval, tack" m.m. borde vara i en mörkare nyans så att man lättare kan fokusera på texten personen skrivit. (typ så som det är nu insåg jag nu)
Men snyggt i övrigt!
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-december-2014 vid 11:29
Det ser snyggt ut, men även lite väl "rockigt". Det nuvarande färgtemat har mer Disney-känsla.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media