Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

D23

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: D23
    Postad: 19-oktober-2011 vid 14:58
Idag fick jag äntligen hem mitt medlemspaket från D23 - Disneys officiella fan-klubb (http://d23.disney.go.com/Big smile

Medlemspaketet innehöll, förutom ett medlemskort med mitt namn, ett medlems-certifikat, ett välkomstbrev och ett armbandsur med en bild på Musse Pigg och klubbens logga - D23 - på urtavlan.

Nummer 23 syftar på det år som Disney-företaget grundades, och D:et står givetvis för Disney.

I medlemskapet ingår också ett nyhetsbrev via mail, som utkommer varannan vecka, olika erbjudanden och rabatter på merchandise via disneystore.com, en medlemstidning som kommer ut med 6 nummer om året, med information och nyheter om olika projekt och filmer, samt inbjudningar till olika events som hålls ett par gånger om året, t.ex. på Disneyland och Walt Disney World.

Årsavgiften är relativt hög - och när man som jag bor i Sverige är det inte helt lätt att utnyttja medlemskapet fullt ut, eftersom det blir svårt att ta sig till de olika eventen - men när jag nu såg att det finns en officiell fan-klubb för Disney-entusiaster, då var jag bara tvungen att skaffa mig ett medlemskap. Är man besatt av Disney så är man. LOL 
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-januari-2013 vid 12:42
Har du fått presenter och såna saker? Isf, har du fått betala dyra fraktavgifter då?
Vad vore diner utan lite musik?
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juni-2014 vid 11:59
Är du fortfarande medlem Trubaduren? Beställde mitt paket idag, men det är som sagt trist att man inte kan delta i så många event eftersom allt händer i USA.
Till toppen
Jigsaw View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 03-augusti-2013
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Jigsaw Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juni-2014 vid 21:01
Jag skulle inte hålla andan och vänta på svar från den nörden. Han är upptagen med att leka med Turtles-figurer.
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2016 vid 15:25
Hur är det med det? Är det värt det? Får man rabatter på Disneyland/world till exempel.

Det känns ju som att man borde bli medlem bara för att men är det dyrt och man inte kan använda sig av medlemskapet fullt ut kanske det är onödigt? 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2016 vid 15:27
Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:

Hur är det med det? Är det värt det? Får man rabatter på Disneyland/world till exempel.

Det känns ju som att man borde bli medlem bara för att men är det dyrt och man inte kan använda sig av medlemskapet fullt ut kanske det är onödigt? 

De erbjuder gratis medlemskap nu.

Man får inte alla fördelar som Guldmedlem, naturligtvis. Men man får i alla fall tillgång till stora delar av D23's hemsida, samt nyhetsbrevet.
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-februari-2016 vid 13:55
Postad av Trubaduren Trubaduren skrev:

Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:

Hur är det med det? Är det värt det? Får man rabatter på Disneyland/world till exempel.

Det känns ju som att man borde bli medlem bara för att men är det dyrt och man inte kan använda sig av medlemskapet fullt ut kanske det är onödigt? 

De erbjuder gratis medlemskap nu.

Man får inte alla fördelar som Guldmedlem, naturligtvis. Men man får i alla fall tillgång till stora delar av D23's hemsida, samt nyhetsbrevet.

Det lät ju trevligt, att det är gratis menar jag. 

Finns det några förmåner man får av de gratis medlemskapet då? 

Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media