Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Tips på snygg förvaring av Pixar-filmerna

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
VideX View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera VideX Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Tips på snygg förvaring av Pixar-filmerna
    Postad: 31-juli-2011 vid 12:47
Jag vill gärna få tips på snygg förvaring av Pixar-filmerna, jag har redan Luxo Jr-lampan, men den är ju full så när jag fått de 2 sista filmerna kommer inte de att rymmas i den.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-augusti-2011 vid 00:20

Ursäkta min okunnighet, men vad är Luxo Jr-lampan?

Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-augusti-2011 vid 08:27
Postad av Jeppe Jeppe skrev:

Ursäkta min okunnighet, men vad är Luxo Jr-lampan?

Ett filmställ utformat som en batteridriven Luxo-lampa. Har sålts tillsammans med lite olika filmer i olika länder. I Sverige kunde man köpa den med Bilar, Monsters Inc., och Wall-E på Blu-ray för 1000 - 1500 kronor.

Ful, opraktisk och dyr.

http://www.discshop.se/filmer/bluray/luxo_jr_lamp_box_4_disc/P77896


Till toppen
m4dd3 View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 29-juni-2011
var: Stockholm
Status: Offline
Poäng: 33
inläggsval inläggsval   Citera m4dd3 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-augusti-2011 vid 14:32
Postad av VideX VideX skrev:

Jag vill gärna få tips på snygg förvaring av Pixar-filmerna, jag har redan Luxo Jr-lampan, men den är ju full så när jag fått de 2 sista filmerna kommer inte de att rymmas i den.

Även jag har Luxo Jr-lampan. Idag fick jag hem 5 av de numrerade Pixar-filmerna och alla 10 kommer definitivt få plats eftersom de är 1-discare allihop. Tror inte att det finns någon annan förvaring till Pixar-filmerna förutom den du har, så om du orkar kan du byta ut samlingen mot de numrerade i stället. Fast sen när det kommer några fler filmer kommer det ju bli lite trångt... Själv kommer jag nog ställa alla filmerna på sidan om lampan i hyllan när det blir för många filmer.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2015 vid 15:59
Kan man använda lampan ?
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2015 vid 19:54
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Kan man använda lampan ?

Ja absolut. Man kan använda den både som prydnadsföremål och som filmställ för ett mindre antal filmer.

Jaså, menar du som lampa? Mjaaäää... Den lyser ju i och för sig (batteridriven). Men man ska nog vara väldigt desperat för att vilja använda den som skrivbords- eller läslampa. T.ex. om strömmen har gått och det är den enda fungerande ljuskällan man har...



Ändrad av Anders M Olsson - 05-januari-2015 vid 19:55
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media