Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Film-tävlingar

 Svara Svara Sida  12>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Film-tävlingar
    Postad: 04-september-2010 vid 13:41
Vilka här har deltagit i nya tävlingen ?
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-september-2010 vid 14:48
Jag har! Hoppas verkligen att jag vinner, tyckte väldigt mycket om Princei of Persia när jag såg den på bio och om jag vann den så skulle den dessutom komma ganska lägligt, runt min födelsedag Smile
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-september-2010 vid 15:38
Det är kul med disney tävlingar. Hoppas verkligen på fler framöver.
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-september-2010 vid 09:36
Jag har hoppas också att jag vinner Gillar också filmen, om jag inte vinner så kommer jag att köpa den
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-september-2010 vid 15:17
Jag är inte med i just denna tävlingen, men jag var med i tävlingen om Prinsessan & Grodan. Och vann faktiskt en film då. Haha, helt otippat. Tycker det är roligt med tävlingar och gillade även Filmfrågan som Adrina fixade förr.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-september-2010 vid 19:12
Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Jag är inte med i just denna tävlingen, men jag var med i tävlingen om Prinsessan & Grodan. Och vann faktiskt en film då. Haha, helt otippat. Tycker det är roligt med tävlingar och gillade även Filmfrågan som Adrina fixade förr.


Va kul att du vann Det är alltid kul att vinna på såna här tävlingar. Gillar också filmfrågor, vet inte hur många gånger jag har kört TP Disney Det är alltid lika kul.
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-september-2010 vid 21:53
Jag gillar också TP Disney. Men det är ingen av mina kompisar som vill spela med mig.. LOL
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-september-2010 vid 22:04
Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Jag gillar också TP Disney. Men det är ingen av mina kompisar som vill spela med mig.. LOL


Samma här, finns inte en kotte som vågar spela med mig lol

Vi får samlas för ett mästerskap i Disney TP nån gång. ^_^
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-september-2010 vid 22:06
Postad av Adrina Adrina skrev:


Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Jag gillar också TP Disney. Men det är ingen av mina kompisar som vill spela med mig.. LOL
Samma här, finns inte en kotte som vågar spela med mig lolVi får samlas för ett mästerskap i Disney TP nån gång. ^_^


Hihi... Jag är med
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-september-2010 vid 08:16
Haha, jag är också med! Kanske kombinera det med vår gemensamma tripp till Disneyland i Paris?Wink
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-september-2010 vid 20:20
På dubbningshemsidan så var det en tävling om Alice i Underlandet. Vilka fler här deltog i den ?
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-september-2010 vid 22:09
Jag tänkte skaffa DIsney TP i Ullared. Men insåg sedan precis som ni att ingen skulle vilja spela med mig. Så det blev inget med det :)
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-september-2010 vid 22:03
hahaha, jag köpte mitt Disney TP på Ullared. Extrapris ju, lätt värt det även om det mest står som prydnad Wink
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-september-2010 vid 22:28
Japp, det var ju inte jättedyrt. Så jag hade säkert skaffat det om det inte var för det att just ingen skulle vilja spela och att jag inte kunde bestämma mig för om jag ville ha ett rött eller blått Disney TP. Någon som kan förklara skillnaden?
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-september-2010 vid 23:16
Ingen aning, tror inte ens att det fanns olika när jag var där. Men jag har det blåa iallafall Smile
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-september-2010 vid 08:23
Jag har det röda, visste inte att det fanns blått också. Men jag gillar rött så det är en fin prydnad i bokhyllan. Tongue
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-september-2010 vid 14:11
Jag vann Törnrosa och Peter Pan 2 här på Magicmovies. Vilka disneytävlingar vann ni i ?
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-september-2010 vid 17:34
Jag har vunnit Törnrosa Smile
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-september-2010 vid 00:19
Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Haha, jag är också med! Kanske kombinera det med vår gemensamma tripp till Disneyland i Paris?Wink


Jag anmäler mig till båda de förslagsgivna aktiviteterna. Wink

Även fast jag var väldigt besviken på Disney TP:t. Det innehöll nästan inga frågor på klassiska filmer, och inga frågor om animatörer, röstskådespelare, regissörer, originalröster, årtal osv. MEst frågor i still med "Vad heter karaktären på kortet".
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2010 vid 15:31
Vilka vann i Prince Of Persia tävlingen ?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-april-2011 vid 14:21
Nu är en ny tävling uppe och denna gång är det om Tron Legacy. Det är ett väldigt fint förstapris denna gång: Tron legacy Super set (BD+DVD+e-copy), Tron från 1982 på Blu-ray, Spelet Tron Evolution samt en Datormus med tillhörande musmatta med Tron-motiv.

Tron priser
http://www.magicmovies.se/tavling-tron2011.asp
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-september-2011 vid 12:13
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-september-2011 vid 01:21
gaaah, om det är någon tävling jag vill vinna så är det den här alltså. Har väntat på att Lejonkungen ska komma ut igen för evigt känns det som (en klar överdrift, men 5-6 år i alla fall). Kan inte fatta att jag snart kan få äga den! Även fast jag skulle föredra den äldre utgåvan med det snyggare omslaget...
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-september-2011 vid 14:42
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2011 vid 21:15
Hur klarade du dig i Lejonkungen-tävlingen, Sockerpajen? Jag lyckades vinna den ena, men det lottades väl ut tre tror jag.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2011 vid 21:56
Vann inget tyvärr, men har redan köpt filmen på Blu Ray för en futtig summa på elgiganten så I'm good. Har du vunnit någon tävling innan här?
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-september-2011 vid 20:47
Otur, men kul att du hittade den billigt. Jag har vunnit två tävlingar innan faktiskt. LOL

Ändrad av Svenzon - 29-september-2011 vid 20:48
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-oktober-2011 vid 23:35
Jag var inte heller någon av de lyckliga vinnarna i Lejonkungen-tävlingen, tyvärr. Men idag fick jag i alla fall det glädjande - och överaskande - beskedet att jag hade vunnit ett ex av PotC - I främmande farvatten. 

Tack så mycket, Adrina. :)
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2011 vid 20:27
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-februari-2012 vid 13:04
Ny tävling: Nalle Puhs film - Nya äventyr i Sjumilaskogen



Pågår tom. 24 feb.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
 Svara Svara Sida  12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media