Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

101 dalmatiner. cadpig - bannad

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: 101 dalmatiner. cadpig - bannad
    Postad: 30-augusti-2010 vid 13:35
Som ni säkert vet är 101 daltmatiner bannad sedan länge, nu har jag även bannat denna persons nyare konto, cadpig och även potc4EVER m.fl..

Jag skulle vilja be er om hjälp genom att rapportera PM som ni får som kan anses vara hatiska/elaka/personpåhopp till mig eller i denna tråd för att kunna hålla denna hemska person borta från forumet framöver. Person som Cadpig som inte kan respektera andras åsikter och som gång på gång går till grova personpåhopp hör inte hemma på ett diskussionsforum.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-augusti-2010 vid 15:14
Jaha, så 101dalmtatiner var cadpig? Vad var anledningen för just hans/hennes banning?
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-augusti-2010 vid 15:23
Skickat ett otal opassande PM till andra foum-medlemmar med ett alternativa forumkonton (då jag spärrat PM-funktionen för 101/cadpig sen tidigare av samma anledning). men det är bara en av alla de saker 101/cadpig gjort under alla åren. Jag vill inte ha en person på forumet som hotar de andra medlemmarna via PM när de går emot hans egna åsikter. Man kan väl säga att jag ha fått nog nu av honom.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-augusti-2010 vid 15:26
Absolut, jag är med dig till 100%. Det är inget annat än riktigt patetiskt det han/hon håller på med.


Ändrad av Emmylee - 30-augusti-2010 vid 15:28
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-augusti-2010 vid 15:38
Det var bra att du spärrade personen. Nu hoppas jag det blir lugnt på forumet. Precis som Emmylee håller jag med dig till hundra procent!
En fråga bara: Kan man rapportera skumma inlägg på denna tråd?
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-augusti-2010 vid 15:43
Ta det gärna i PM
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-augusti-2010 vid 15:55
Postad av Adrina Adrina skrev:

Ta det gärna i PM

 

Okej. Det lovar jag att jag ska göra. Som jag sa så var det bra att du tog till åtgärder.Men jag anade aldrig att han/hon var en medlem som hade varit här tidigare. 



Ändrad av Tinsan-girl - 30-augusti-2010 vid 17:12
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-augusti-2010 vid 19:34
En fråga: Hur visste du att Cadpig och 101 dalmatiner var samma person? Jag tyckte de påminde om varandra, men bara för det kunde man ju inte lista ut en sådan sak ._.
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-augusti-2010 vid 22:34
Gissar på att användarna hade samma IP-nummer?
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-augusti-2010 vid 22:51
Jupp samma IP. Visserligen behöver ju inte det med säkerhet betyda att det är samma person. Men om det bor två sådana personer så nära varandra att de delar IP, då tycker jag synd om grannskapet.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-september-2010 vid 08:04
Det är så tråkigt när folk inte kan sköta sig ordentligt. Det är väl inget att hänga upp sig på, att det finns de som har andra åsikter än en själv. Herregud...
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-september-2010 vid 19:16
Hade just tänkt att rapportera ett pm som jag fick av potc4EVER 30 augusti, som jag inte sett förens nu då jag varit utan internet fram tills nyligen. Men då var ju problemet redan löst, tack för det.

Ändrad av Trubaduren - 13-september-2010 vid 19:21
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2010 vid 19:24
Jag såg förresten precis att vår käre Cadpig har återvänt med en ny medlemsprofil.

Inga nya inlägg än så länge, men en proflil med användarnamnet 101 och med samma födelsedatum registrerades kl 15.45 idag.  
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2010 vid 21:15
Jag har en stark känsla av att även Tarrant__Hightopp är någon vi är bekanta med sen tidigare. 5 av 6 av hans/hennes inlägg är kärleksförklaringar anknytna till Tim Burton/Johnny Depp.
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-september-2010 vid 22:07
Postad av Emmylee Emmylee skrev:

Jag har en stark känsla av att även Tarrant__Hightopp är någon vi är bekanta med sen tidigare. 5 av 6 av hans/hennes inlägg är kärleksförklaringar anknytna till Tim Burton/Johnny Depp.


Jo, den misstanken är vi nog fler som delar.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media