Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

George Johnson

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Disneygalnigen View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 03-september-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 44
inläggsval inläggsval   Citera Disneygalnigen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: George Johnson
    Postad: 17-april-2010 vid 20:51

George Johnson spelade ju Långben bland annat i kortfilmen Goofy and Willbur, men vem är han? jag hittar ingen info om honom som födelsedatum, dödsdatum, bilder eller annat, Vem är George Johnson?

Till toppen
Disneygalnigen View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 03-september-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 44
inläggsval inläggsval   Citera Disneygalnigen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-april-2010 vid 20:53

vet ingen?

Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-april-2010 vid 21:05
Bara för att du verkar vilja få ett svar i tråden måste jag svara att tyvärr, jag har ingen aning ._.
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-april-2010 vid 21:12
Men, jag hittade tiden då han var Goofy på wiki 1939 - 1943. Men det är väl inte så mycket information ... nu blir jag också nyfiken på det här >.<
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media