Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Soundtrack Den förtrollade julen

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Pellerina View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 08-december-2009
var: Eskilstuna
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Pellerina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Soundtrack Den förtrollade julen
    Postad: 08-december-2009 vid 01:32
Nu har jag letat mig själv blodig efter duetten (mellan Myrra Malmberg och Sofia Källgren) "Låt ljusen få brinna" (repris) ur Skönheten och Odjuret - Den förtrollade julen, så om någon sitter inne på den så skulle jag få den bästa julen någonsin om denna någon skulle kunna tänka sig att dela med sig av denna.
Alla tack man kan skicka i förhand Star 
//Pellerina
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-december-2010 vid 20:45
Postad av Pellerina Pellerina skrev:

Nu har jag letat mig själv blodig efter duetten (mellan Myrra Malmberg och Sofia Källgren) "Låt ljusen få brinna" (repris) ur Skönheten och Odjuret - Den förtrollade julen, så om någon sitter inne på den så skulle jag få den bästa julen någonsin om denna någon skulle kunna tänka sig att dela med sig av denna.
Alla tack man kan skicka i förhand Star 
//Pellerina


Vet att det ska finnas ett soundtrack på engelska. Men vet inte om det har givits ut något på svenska.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media