Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

inspelade saker på tv??

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
danne . 96 View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 22
inläggsval inläggsval   Citera danne . 96 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: inspelade saker på tv??
    Postad: 27-september-2009 vid 18:52
Hej jag har spelat in disneydags,sommarlovspogram,simpsons,musik m.m.m   vad har ni spelat in på tv????
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-september-2009 vid 19:22
Postad av danne . 96 danne . 96 skrev:

Hej jag har spelat in disneydags,sommarlovspogram,simpsons,musik m.m.m   vad har ni spelat in på tv????



Jag spelar in Bumbibjörnarna. Ska ha så många avsnitt som möjligt. Vilka disneyserier har du inspelat ?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-september-2009 vid 09:45
Jag hade i stort sett alla avsnitt av Disneydags/tajm/klubben etc från tidigt 90-tal fram till circa -97. Men sorgligt nog är de alla överspelade. Fattar inte att jag kunde låta det ske. Som läget är nu har jag omkring 40 avsnitt av De 101 Dalmatinerna inspelade, en hel del Disneydags från 2005 och framåt. Har ett tiotal avsnitt av Kejsarens Nya Stil inspelat och något enstaka Långbens Galna Gäng.  Håller för tillfället också att spela in Bumbibjörnarna, missade dock "Oraklet" förra lördagen och bommade även reprisen. Lite surt, tankade dock alla episoderna med engelskt tal för ett tag sedan.
Till toppen
RWB bokmal View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera RWB bokmal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-oktober-2009 vid 00:43
Jag har spelat in det mesta av Trollsagor. Jag har tankat ner en hel del annat tecknat, särskilt Darkwing Duck.
"She's her own biggest biggest fan, Pepper Ann!"
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-oktober-2009 vid 17:39
Spelar in Kim Possible och Disneys Ersättarna ibland. Sjutton till bra serier det Smile


Ändrad av Jake - 08-oktober-2009 vid 19:19
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-mars-2010 vid 12:34
Jag eller igentligen min mamma spelade in Disneydags när jag var liten, men jag vet inte om det finns kvar. Jag har sett dem så många gånger så jag tror att jag kan alla avsnitten utantill nu
Bumbibjörnaran spelade vi också in när jag var liten men inte så många avsnitt. Bamse var en stor favorit när jag var lite och för mina bröder också så han har man kollat mycket på.
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-april-2017 vid 13:11
Saknar ersättarna så mycket
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-april-2017 vid 14:57
Postad av Jake Jake skrev:


Spelar in Kim Possible och Disneys Ersättarna ibland. Sjutton till bra serier det Smile



Sjutton till ruttna serier menar du. Suger ju hårdare än Puma Swede.
Till toppen
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-april-2017 vid 15:02
Tror inte hen kommer svara då han skrev det inlägget 2009
Till toppen
Zenon88 View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 28-juli-2015
Status: Offline
Poäng: 54
inläggsval inläggsval   Citera Zenon88 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juni-2017 vid 06:55
Inga fler här på sidan som har mycket inspelat ? :)
Till toppen
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2017 vid 14:05
Vill gärna komma i kontakt med Jake angående Ersättarna
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media