Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Aftonbladet disney

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Donald dick View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 29-oktober-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Donald dick Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Aftonbladet disney
    Postad: 19-mars-2009 vid 14:17
Någon som vet vilka titlar som aftonbladet kommer att släppa på dvd med start nu på lördag?
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-mars-2009 vid 20:45
va? kommer aftonbladet släppa disney filmer?
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-mars-2009 vid 08:16
Ja, åtta stycken. Men som sagt, vilka?
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-mars-2009 vid 11:16
kommer det bara vara en kort film eller???
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-mars-2009 vid 17:30
Jag såg dem i affären idag, jag hann bara titta lite kort men som jag förstod det så är det ett antal kortfilmer i alla fall, upp till en och en halv timma någonting sådant tror jag. Jag såg inte om det stod vilka kortfilmer varje film innehåller men det kan ju vara värt att satsa på.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-mars-2009 vid 18:08
The Cronological Donald vol 1, Mickey Mouse In Living Colour, The Complete Pluto och The Cronological Donald vol 2 är filmerna. Alla uppdelade på två filmer, så det blir åtta. Fick ju köpa den första såklart, kanske även blir resten. Just The Cronological Donald har jag vart sugen på ett tag Thumbs%20Up
 
 
Ja, och efter att ha kikat på Discshop har jag ju komit fram till att jag ju såklart inte tänker köpa filmerna med aftonbladet eftersom det blir redigt mycket billigare att köpa Disney Treasures boxen, och sedan köpa Mickey Mouse in Living Colour separat. Bra, Sebastian. Jättebra.


Ändrad av Hades - 22-mars-2009 vid 22:18
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media