Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

DVD- & Blu-ray-listan

 Svara Svara
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: DVD- & Blu-ray-listan
    Postad: 18-november-2008 vid 14:11
Jag tänkte att ha denna tråd som officiell tråd om mina och era synpunkter och funderingar på DVD- & Blu-ray-listan.

Min första förfrågan till er är: Jag har har länge valt att inte ta med DVD-filmer från  Playhouse Disney, så som Mina Vänner Tiger & Nalle Puh, Små Einstains och Musses Klubbhus. Anledningen till att jag inte tagit med dessa är för att jag tänkte att det är DVD:er för barn i låg ålder, så jag tänkte att det inte rikigt är sidans egentliga målgrupp, men jag antar att det finns föräldrar som besöker sidan. Så jag undrar vad ni tycker, ska jag ta med Playhouse Disney-DVDs?
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-mars-2012 vid 16:06
Verkar som att det är fastställt att den svenska titeln på Wreck-It Ralph kommer att bli Röjar-Ralf

Även om det i mitt tycke känns som en helt vidrig översättning, så kanske det kan vara bra att ändra detta i informationen för filmen?
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-mars-2012 vid 16:59
Absolut, det ska jag göra (men denna tråd var väl inte helt rätt för detta inlägg)
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-mars-2012 vid 21:51
Postad av Adrina Adrina skrev:

Absolut, det ska jag göra (men denna tråd var väl inte helt rätt för detta inlägg)

Haha, skulle ju ha postat detta i tråden Uppdateringar. Var lite stressad när jag skrev detta, så jag klickade tydligen på fel tråd i all hast. LOL

Nåja, den information om filmer som i dag kategoriseras under kommande blir väl förr eller senare utgivna på både dvd och blu-ray. Så inom sinom tid blir väl detta helt rätt tråd för ämnen som rör uppdateringar kring informationen för den berörda filmen. ^^


Ändrad av Trubaduren - 13-mars-2012 vid 21:57
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-oktober-2012 vid 18:20
Kan inte ni lägga till Snow buddies ?
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media