Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Jonas Brothers

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Jonas Brothers
    Postad: 27-oktober-2008 vid 13:58
How about the Jonas Brothers?
Jag älskar musiken!


Ändrad av Daniel - 27-oktober-2008 vid 19:31
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-oktober-2008 vid 16:37
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-oktober-2008 vid 21:59
Jonas Brothers är ett band. Dem kalla Jonas Brothers för att det är tre bröder: Nick, Kevin och Joe Jonas. De har en till bror men han är ungefär 10, 5, vad vet jag? I allafall så tycker jag verkligen om deras musik och därför tänkte jag starta en tråd om det!Wink
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-oktober-2008 vid 11:29
Det Disney att göra med hur vad har?
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-oktober-2008 vid 12:11
Du är 16 bast, kille och gillar Jonas Brothers? Brrr.
Till toppen
hellowsunshine View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 18-juli-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 43
inläggsval inläggsval   Citera hellowsunshine Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-oktober-2008 vid 22:34
Jag tycker iaf. inte om Jonas Brothers. Tycker deras musik bara är till för att sälja, känns inte som att de gör det för att de tycker om det. Den är gjord för massan eller vad man ska säga, för att alla ska tycka om dem. Dessutom tycker väl varenda 10-14årig tjej om dem för att de söta Tongue 
 
Att de har sin egna tv-serie är förresten helt sjukt, vad händer med Disney egentligen? För det är väl Disney som producerat eller vad man ska säga?
Jane: I was saved! I was saved by a flying wild man in a loincloth.
Till toppen
Dunderklumpen View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 119
inläggsval inläggsval   Citera Dunderklumpen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-oktober-2008 vid 11:43
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Du är 16 bast, kille och gillar Jonas Brothers? Brrr.


Ja, och du visar ju upp en stor mognad som rackar ner på andras tycke och smak. Det är en sak att ventilera sin åsikt kring musiken i sig, men att ge sig på andras högst individuella smak är bara jävligt lågt.

Ungefär samma mentalitet någon här tog upp i en tråd som handlade om att folk tittade snett på en för att man köpte disneyfilmer och var vuxen.
Till toppen
Kenai_83 View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 22-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera Kenai_83 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-oktober-2008 vid 18:08

Helt dåliga är de inte. de har ju gjort några bra låtar. lägger de dock inte på minnet eftersom man endast hör dom på disneychannel typ.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-december-2008 vid 20:12
De är glömda strax efter nyår.
Till toppen
Rolly. View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 25-april-2011
var: Ut på landet
Status: Offline
Poäng: -996
inläggsval inläggsval   Citera Rolly. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-november-2017 vid 11:45
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

De är glömda strax efter nyår.

Profetian gick i uppfyllelse.
Synd bara att jag nu blev påmind om dessa massproducerade sopors existens.

Disney kan vara så jävla creepy med sina skräddarsydda, hjärntvättade "barnstjärnor".

Pervon som sprutar brandsläckar-skum över tonårsflickor... var fanns feministerna då mån tro?
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-november-2017 vid 17:32
Postad av Dunderklumpen Dunderklumpen skrev:

Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Du är 16 bast, kille och gillar Jonas Brothers? Brrr.


Ja, och du visar ju upp en stor mognad som rackar ner på andras tycke och smak. Det är en sak att ventilera sin åsikt kring musiken i sig, men att ge sig på andras högst individuella smak är bara jävligt lågt.

Ungefär samma mentalitet någon här tog upp i en tråd som handlade om att folk tittade snett på en för att man köpte disneyfilmer och var vuxen.

Touchy. Jag har ingenting att be om ursäkt för, i synnerhet inte till dig.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media