Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Pirates of the Caribbean - Dead Men Tell No Tales

 Svara Svara Sida  <1234 7>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 3 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-februari-2015 vid 23:12
Well, well... inspelningen har börjat. 
Har hört ett litet rykte om att Orlando Bloom ska vara tillbaka och han står med på imdb's rollista så det verkar ju lite troligt än så länge. 

Själv är jag också glad att Geoffrey Rush är med igen! (Så länge det stämmer.) 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2015 vid 00:00
Underbart! Skrev ju iofs i Januari att det skulle dra igång nu i mitten av månaden. Och angående Orlando så skrev jag det redan den 26/12-2011 i den här tråden.

Guld att Rush är med! Men jag hoppas verkligen att även Kevin McNally, Martin Klebba, Lee Arenberg och Mackenzie Crook återvänder!

Ändrad av Guybrush.Threepwood - 21-februari-2015 vid 00:01
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2015 vid 13:30

Production has begun on location in Australia on Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales, the fifth film in the blockbuster franchise inspired by the classic Disney Parks attraction. Johnny Depp returns to his iconic role as Captain Jack Sparrow and will be joined by Javier Bardem, Kayla Scodelario, Brenton Thwaites, and Golshifteh Farahani. Geoffrey Rush, Kevin R. McNally, and Stephen Graham are rejoining the action as Barbossa, Gibbs, and Scrum, respectively.

 

Thrust into an all-new adventure, a down-on-his-luck Captain Jack Sparrow finds the winds of ill-fortune blowing even more strongly when deadly ghost pirates led by his old nemesis, the terrifying Captain Salazar (Bardem), escape from the Devil’s Triangle, determined to kill every pirate at sea… including him. Captain Jack’s only hope of survival lies in seeking out the legendary Trident of Poseidon, a powerful artifact that bestows upon its possessor total control over the seas.

 

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales is produced by Jerry Bruckheimer and written by Jeff Nathanson. The executive producers are Chad Oman, Joe Caracciolo, Jr. and Brigham Taylor.


Källa: http://blogs.disney.com/insider/2015/02/17/breaking-pirates-of-the-caribbean-dead-men-tell-no-tales-is-now-filming/


Tycker den låter bättre än fjärde filmen :) 

Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-mars-2015 vid 18:54
Läser inget om handlingen! Som ni som känner mig vet, kommer jag inte att titta på så mycket som en teaser innan jag slår mig ned i biofåtöljen.

Men.... JAVIER BARDEM!!!!!! AWESOME!!!! Han är en gud!! Och Kevin McNally och Stephen Graham kommer tillbaka!! Yes!!! Synd på Klebba, Arenberg och Crook dock. Men man lever på hoppet. Om inte i denna så kanske i POTC VI...


Men åter, Bardem! Han har faktiskt spelat mot Depp tidigare, i den mycket vackra filmen "Before Night Falls" från 2000.






"
Tycker den låter bättre än fjärde filmen :)"


Det hoppas jag verkligen. "On Stranger Tides" är ju som bekant den svagaste delen i serien hittills.


...... Även om den är rackarns skön den med. Längtar tills jag ska se den för åttonde gången!
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-mars-2015 vid 19:07
Adrina eller valfri admin! Kan ni inte döpa tråden till Pirates of the Caribbean - Dead Men Tell No Tales? Det borde ha gjorts redan hösten 2013!
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-mars-2015 vid 22:12
Postad av Guybrush.Threepwood Guybrush.Threepwood skrev:

Adrina eller valfri admin! Kan ni inte döpa tråden till Pirates of the Caribbean - Dead Men Tell No Tales? Det borde ha gjorts redan hösten 2013!

Åtgärdat.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-mars-2015 vid 10:28
Danke schön, freulein!
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-mars-2015 vid 18:45
Jag hoppas, att om Jack har på sig sin hatt i DMTNT, vi får en förklaring på hur han fått den tillbaka efter att den glömdes kvar i London...
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2015 vid 14:08
Dreamer! Vad har du att säga angående "Dead Men Tell No Tales"?
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2015 vid 19:48
Har inte ens hört att det är en ny uppföljare på g. Vet inte vad jag tycker om det. Gillar film 1,3 och 4 men är lite rädd att disney ska mjölka ut serien och att en uppföljare inte håller måttet. Gillar verkligen pirates filmerna och vet inte om någon fortsättning ens behövs göras.

Däremot hade fler filmer med pirat tema varit väldigt välkomna :)
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2015 vid 17:35
Postad av Dreamer Dreamer skrev:

Har inte ens hört att det är en ny uppföljare på g. Vet inte vad jag tycker om det. Gillar film 1,3 och 4 men är lite rädd att disney ska mjölka ut serien och att en uppföljare inte håller måttet. Gillar verkligen pirates filmerna och vet inte om någon fortsättning ens behövs göras.

Däremot hade fler filmer med pirat tema varit väldigt välkomna :)


Vad är det för fel på "Dead Man's Chest"? Personligen gillar jag den mer än "At World's End", mest för humorn och matiné-stämningen. 

Du måste vara den första på forumet som sätter "On Stranger Tides" före "DMC".

Och rädslan för att Disney "ska mjölka ut serien" känns lite obefogad att nämna i och med femte och sjätte filmerna. Ja, POTC VI är redan planerad. 


Tycker ingenting är konstigt eller fel med det. Depp nämnde att han kunde tänka sig sju filmer way back in 2006 eller så.


Med de käcka norrbaggarna Rønning och Sandberg  vid rodret och Depp, Rush, McNally, Graham OCH Bardem i rollistan kan det ju inte bli annat än fantastiskt!
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2015 vid 18:27
Postad av Dreamer Dreamer skrev:

Gillar verkligen pirates filmerna och vet inte om någon fortsättning ens behövs göras.


Hallå!? Slutet av OST!!! Det är inte så man avslutar en franchise som denna! Klart som pörskan att vi behöver en fortsättning. 
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2015 vid 18:54
Postad av Guybrush.Threepwood Guybrush.Threepwood skrev:


Postad av Dreamer Dreamer skrev:

Gillar verkligen pirates filmerna och vet inte om någon fortsättning ens behövs göras.



Hallå!? Slutet av OST!!! Det är inte så man avslutar en franchise som denna! Klart som pörskan att vi behöver en fortsättning. 


ha ha om du säger det så

snart dags att se om filmerna känner jag. Var så länge sen jag såg dem att jag inte känner mig tillräckligt uppdaterad för att gå in i en debatt med dig gällande filmerna
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2015 vid 21:45
Postad av Dreamer Dreamer skrev:

Postad av Guybrush.Threepwood Guybrush.Threepwood skrev:


Postad av Dreamer Dreamer skrev:

Gillar verkligen pirates filmerna och vet inte om någon fortsättning ens behövs göras.



Hallå!? Slutet av OST!!! Det är inte så man avslutar en franchise som denna! Klart som pörskan att vi behöver en fortsättning. 


ha ha om du säger det så

snart dags att se om filmerna känner jag. Var så länge sen jag såg dem att jag inte känner mig tillräckligt uppdaterad för att gå in i en debatt med dig gällande filmerna


Grejhöjta! Ser fram emot lite mer djuplodande diskussioner med dig då. 
Hur många gånger har du sett respektive film? Själv har jag sett;

The Curse of the Black Pearl - 12 gånger

Dead Man's Chest - 8 gånger

At World's End - 8 gånger

On Stranger Tides - 7 gånger
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2015 vid 22:53
Har aldrig räknat men har garanterat sett svarta pärlans förbannelse fler gånger än så
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-april-2015 vid 17:55
Det var som pörskan! Men jag har bara sett den på speciella tillfällen och aktat mig för att nöta ut den. 


Men, varför har ingen kommenterat att geniet Javier Bardem har en roll?! Det är ju minst lika upphetsande som när nyheten om att Ian McShane skulle spela Blackbeard uppdagades!
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-april-2015 vid 16:23
Postad av Guybrush.Threepwood Guybrush.Threepwood skrev:

 
Du måste vara den första på forumet som sätter "On Stranger Tides" före "DMC".



Och här är en till. Wink

Föredrar lätt POTC 1 och 3. 2:an är mest en transportsträcka till trean. Visst, den är bra, men den lämnar ingen såndär go känsla efter sig, sån som man får av filmer som man inte hade velat missa för allt i världen (som ettan). 

Fyran gillade jag inte alls. För mycket Jack Sparrow (han är betydligt roligare som "sidekick" än huvudrollsinnehavare) och ingen jättespännande story. För min del var den första filmen, eller möjligtvis den första triologin, helt outstanding. Att göra efterföljare på en så stor filmserie känns bara tråkigt. Ingenting kan ju slå de första filmerna ändå. 
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-april-2015 vid 22:14
Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Postad av Guybrush.Threepwood Guybrush.Threepwood skrev:

 
Du måste vara den första på forumet som sätter "On Stranger Tides" före "DMC".



Och här är en till. Wink

Föredrar lätt POTC 1 och 3. 2:an är mest en transportsträcka till trean. Visst, den är bra, men den lämnar ingen såndär go känsla efter sig, sån som man får av filmer som man inte hade velat missa för allt i världen (som ettan). 

Fyran gillade jag inte alls. För mycket Jack Sparrow (han är betydligt roligare som "sidekick" än huvudrollsinnehavare) och ingen jättespännande story. För min del var den första filmen, eller möjligtvis den första triologin, helt outstanding. Att göra efterföljare på en så stor filmserie känns bara tråkigt. Ingenting kan ju slå de första filmerna ändå. 


Herre min körs!!! Svenzon! Det var i sanning inte igår. Hade börjat tro att du aldrig skulle återvända. Vem kommer härnäst? Mendez? Egd_Som_Fan? Emmylee (hoppas verkligen inte det)??? 

Vad snackar du om förresten? Vem har pratat om "Dead Man's Chest"?
Dreamer skrev att hon gillar film 1, 3 och 4, vilket betyder att hon inte(?!) gillar "Dead Man's Chest" och gör att hon, som jag skrev, är den första på forumet som sätter "On Stranger Tides" före DMC.

Du fattade ju ingenting av OST, lydde du inte mitt råd att se om den? Det var ju tydligt att du behövde minst en kollning till för att greppa den.

Och "för mycket Jack Sparrow" var det dummaste jag läst den här månaden. Så skulle du aldrig ha sagt in the good ol' days.

Men den här tråden ska, om du missat det, tillägnas den hett efterlängtade "Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales" som seglar in i våra hjärtan nästa år.

Det kommer bli fantastiskt!
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-maj-2015 vid 06:28
Ah,sorry. Läste lite för snabbt och uppenbarligen fel. Jag håller dock med Dreamer att 2:an inte är lika bra som 1:an och 3:an.

Jag gillar inte (o-)vanan att mjölka ut så mycket som möjligt ur en bra story, rollfigur eller vad det nu kan vara. Tror kanske att den inte kan bli så mycket sämre än 4:an, så kommer självklart att se den ändå. Men förhoppningarna är inte sådär skyhöga direkt.

Och back in the good ol' days fanns det bara EN Jack Sparrow att gilla. Han är fortfarande den bäste.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-juni-2015 vid 16:28
Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Tror kanske att den inte kan bli så mycket sämre än 4:an, så kommer självklart att se den ändå. Men förhoppningarna är inte sådär skyhöga direkt.

 
Fyran är inte på något sett en dålig film. Bara enormt missförstådd.




Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Och back in the good ol' days fanns det bara EN Jack Sparrow att gilla.

Nu svamlar du. "Back in the good ol' days" syftar ju till en tid då både COTBP, DMC och AWE fanns och då var du av den smarta åsikten att man INTE kan få för mycket av Sparrow. Det finns för övrigt fortfarande bara en Jack, så jag fattar inte alls vad menar..
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2015 vid 16:52
Det är bekräftat att både Orlando Bloom och Geoffrey rush är med i denna filmen och jag tror att det är the best news ever! Kommer bli så roligt att få se Will igen; nu höjdes mina förväntningar ännu mer. Tjoo! 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2015 vid 14:41
Jag hade blivit gladare av det beskedet om inte PotC 4 funnits. Gillade inte alls Barbossas utveckling till den filmen, hans karaktär är ju en del av det bästa med PotC 1-3 men i 4:an kändes han mest patetisk. Blir kanske ett biobesök ändå, men förväntningarna är inte jättehöga.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2015 vid 21:38
Tydligen så är Wills roll bara en cameo, fast lite större. Han är inte med så mycket i filmen alls, men ändå. Bättre än inget : )


Håller med dig där, hoppas att de drar tillbaka honom till hans rötter i denna filmen. 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Gäst View Drop Down
Gäst
Gäst
inläggsval inläggsval   Citera Gäst Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-januari-2016 vid 18:49
"Dead Men Tell No Tales" kommer bli EPISK!
Fattar nästan inte att det bara är lite över ett år till nästa del i sagan om Captain Jack Sparrow.
Helt sjukt!


Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:

Håller med dig där, hoppas att de drar tillbaka honom till hans rötter i denna filmen. 


Hur kan du hålla med om ett påstående som är helt uppåt väggarna galet?
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-januari-2016 vid 12:00
Varför är det galet att tycka att Barbossas karaktär var bättre i film 1-3 än i 4:an?
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Alice. View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.
Avatar

Medlem sedan: 01-februari-2016
var: Sthlm/Hollywood
Status: Offline
Poäng: 14
inläggsval inläggsval   Citera Alice. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-februari-2016 vid 16:30
2017:s hetaste film! Ett helt års väntan kvar.... *snyft*
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-april-2016 vid 10:49
Vi kör en runda till. Bidra gärna med egna förslag.

Topp fem kvinnliga skådespelare som INTE får närma sig POTC (PART II):
6. Julia Roberts (En föredetting som på något sätt fortsätter få roller. För ex antal år sedan försökte hon ju nästla sig in hos Depp också på något creepy sätt. Ge strumpor till hans barn eller nåt... Undvik!)
7. Jennifer Garner (*suck*. Varför får även denna, rätt talanglösa, brud fortsätta verka i branschen år efter år? Hon är inte ens speciellt snygg. Dessutom förvandlas det mesta hon tar i till ren skit.)
8. Daisy Ridley (Rätt fräsch, men mycket tråkig. Vi får inte riskera att POTC förvandlas till samma pinsamma feministpropaganda som "The Force Awakens" tråkigt nog slutade som.)
9. Alicia Vikander (Vojne! Sveriges senaste export av överskattad, galet överskattad den här gången, skådespelare som det byggts upp någon slags artificiell kult kring. Och vi tyckte det var illa med Noomi Rapace! Den här bruden, med en av de mest oförtjänta Oscarstatyetterna någonsin krampaktigt tryckt mot sin platta barm, skulle vara en ren svidande förolämpning om hon någonsin fick vara i samma rum som Johnny-Boy. För att inte tala om samma film!)
10. Melissa MCarthy (Oh, god... Really? Behövs verkligen motivering här? Den kanske ledande gestalten av den nya vågen av o-roliga, feta/fula och gapiga feminister som får medverka i dåliga komedier och på något mirakulöst sätt fortsätter få jobb. Det hon och de andra skatorna gör mot "Ghostbusters" i år är ett typexempel på allt som är fel med feminism. Just f* off ya fugly cow!)

Fortsättning följer...

Ändrad av 102dalmatiner - 25-april-2016 vid 10:53
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-april-2016 vid 23:02
Topp fem skådespelare som ska hålla sig borta från POTC (PART II):
6. Chris Evans (prettyboy-tönt utan karisma. Craptain Americunt suger!)
7. Ed Redmayne (Jag vet inte... Han är ju bra men jag blir lite äcklad av hans utseende.)
8. Liam Neeson (hade någon frågat för omkring nio år sedan hade jag älskat idén om att ha med Neeson i en POTC. Men nu sysslar han mest med motbjudande rasistisk USA-propaganda, så han kan fara åt h*lvete.)
9. Sylvester Stallone (Ingen av alla föredettingar som förpestar biosalongerna med sina idiotiska, hjärncellsdödande actionfilmer får smutsa ner POTC, eh... Förutom Jason Statham förstås! Stallone är ett vandrande fossil som är för dum för att fatta att han är utdöd sedan flera decennier.)
10. Morgan Freeman (Han är liksom död för mig. Att han ställde upp i pissmöget "London Has Fallen" är något jag aldrig kan förlåta. Sorgligt hur en sådan legendar kan skjunka så lågt.)

Fortsättning följer...
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-maj-2016 vid 10:35
Topp fem kvinns som gärna får medverka i POTC (PART II);
6. Gemma Arterton (Smells like a flower, stings like a bee. Gemma är badass.)
7. Emily Blunt (Känns passande. Med en fin mix av Disney-fantasy som "Into the Woods" och kvalitetsaction som "Edge of Tomorrow" och "Sicario" i bagaget kunde Blunt mycket väl passa in i POTC.)
8. Helena Bonham Carter (ska Mäster Burton regissera POTC VI så MÅSTE Lady Carter vara med. Hon var ju dessutom med i Verbinskis "The Lone Ranger" så förutom att hon spelat mot Depp flera gånger har hon medverkat i POTCs original-regissörs western-spektakel)
9. Rosario Dawson (Yummy Chocolate Goddess)
10. Sasha Grey (Skulle vara något av det mest vågade i Disney-imperiets historia)

Fortsättning följer...
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-maj-2016 vid 19:00
Topp fem skådisar som det vore ett nöje att se i POTC (Part II)
6. Armie Hammer (han verkar ha klarat sig någorlunda oskadd efter den ekonomiska jättefloppen TLR, och han är både charmig och bra på att vara seriös, så välkommen ombord Armie.)
7. Matthew McConaughey (att gå från "Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation" till mästerverk som "Dallas Buyers Club" och suveräna "Mud" är imponerande. Matthew är guld!)
8. Jackie Chan (Hur awesome skulle inte det vara? Tänk bara Shanghai Noon/Nights fast några hundra år tidigare och med övernaturliga inslag. Det är ju POTC!)
9. Idris Elba (damn, den här mannen har pondus med stort P. Tror han skulle kunna bli en imponerande antagonist i en POTC. Mr. Shere Kahn himself!)
10. Jared Leto (Denna Oscarsvinnande snygging har visat upp en imponerande bredd. Han kan praktiskt tagit spela vad han vill i en POTC vad mig anbelangar.)
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1234 7>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media