Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Disney-samlingar

 Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2008 vid 12:36
Vilka disneyplast figurer har ni hafft ? När jag var liten så hadde jag många från Lejonkungen.
Till toppen
Kenai_83 View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 22-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera Kenai_83 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2009 vid 23:12
alltid avundsjuk på Lejonkungen samlingar.. min samling är så liten :)
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-augusti-2009 vid 14:42
Postad av Kenai_83 Kenai_83 skrev:

alltid avundsjuk på Lejonkungen samlingar.. min samling är så liten :)


sammlar du på Lejonkungen ?
Till toppen
Kenai_83 View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 22-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera Kenai_83 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-augusti-2009 vid 17:14
Disney_girl:  japp, elelr ja hittar jag nått trevlig objekt som relaterar till Lejonkungen så köper jag det =)
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-augusti-2009 vid 18:18
Postad av Kenai_83 Kenai_83 skrev:

Disney_girl:  japp, elelr ja hittar jag nått trevlig objekt som relaterar till Lejonkungen så köper jag det =)



Okej kul Jag sammlar på Den Lilla Sjöjungfrun. Har du kollat på Blocket ?
Till toppen
Kenai_83 View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 22-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera Kenai_83 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-augusti-2009 vid 20:46
jadå, men handlar mest på tradera..
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-februari-2010 vid 22:26
jag har en liten samling med disney mjukisar jag är extremt kräsen och försiktig med vad jag köper eftersom det lätt kan bli för mycket av det goda annars (är fullkomligt besatt av mjukisdjur och vill inte fylla hela rummetTongue) min absoluta favorit är en gammal simba mjukis som är så sliten att jag inte vågar låta kusinerna leka med den så den står som prydnad i min bokhylla  istället

Ändrad av Dreamer - 14-februari-2010 vid 22:37
Till toppen
oliver View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 13-januari-2009
var: Stockholm
Status: Offline
Poäng: 25
inläggsval inläggsval   Citera oliver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-april-2010 vid 17:57
Förutom att jag har alla Klassiker filmer på DVD och VHS och alla andra Disney DVD'er, så har jag i över 20 år samlat på Disney figurer.

Har rpecis lagt alla mina figurer (ca 800) som ett "Museum" på nätet. Kolla gärna in den:

http://www.blupp.nu/disneycollection/
Här är mina favoriter från min samling


Ändrad av oliver - 05-april-2010 vid 18:04
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-april-2010 vid 09:24
Jag är ruskigt imponerad av din figursamling! Har en liten samling själv, inte alls i klass med denna, på hundra stycken eller så. Du har fått tag i, för mig, en jäkla massa ovanliga. Bra jobbat!
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-april-2010 vid 15:42
Underbar samling! Fruktansvärt avundsjuk är man ju, hade gärna haft någon av Lejonkungen figurerna eller Bernard och Bianca i Australien Smile
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-april-2010 vid 16:05
Otroligt fin samling, många roliga figurer. Jag har inte en enda samling sådär, jag håller på att samla på klassikerna, sedan så har jag ju många andra Disneyfilmer också, men det är klassikerna jag samlar på. I stort sett det enda som jag har kvar på mitt rum (Några små plastfigurer hade jag när jag var liten, men de åkte ner i källaren för jag visste inte vad jag skulle ha dom till och samla dom var inget alternativ då, nu vet jag inte var de är) Hur som helst, det enda jag har nu förutom filmerna är ett Dumbogosedjur som är otroligt söt och även otroligt ny, jag köpte den i samband med att jag köpte filmen häromveckan.
Till toppen
Blunder View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 09-september-2006
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Blunder Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-april-2010 vid 23:29
Riktigt imponerande samling Oliver Shocked ...Jag samlar dessvärre inte på Disney figurer, men ska nog köpa mig några av mina favoriter så småningom.


Ändrad av Blunder - 09-april-2010 vid 00:07
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-februari-2011 vid 16:41
Min Ariel sammling


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=176317082411086&set=a.172013532841441.36106.100000983851310

Ändrad av disney_girl - 04-februari-2011 vid 16:42
Till toppen
oliver View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 13-januari-2009
var: Stockholm
Status: Offline
Poäng: 25
inläggsval inläggsval   Citera oliver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-september-2011 vid 23:14
Har nu äntligen gjort om min samling till en blogg som städnigt uppdateras. Över 1000 PVC figurer finns nu på www.disneycollection.se. Kolla in och sprid gärna länken!

 

http://www.disneycollection.se

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-september-2013 vid 21:17
Postad av oliver oliver skrev:

Har nu äntligen gjort om min samling till en blogg som städnigt uppdateras. Över 1000 PVC figurer finns nu på www.disneycollection.se. Kolla in och sprid gärna länken!




 


http://www.disneycollection.se



Fin samling
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media